Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6_saligkaros
η τουρμπινα ειναι μαμα,το μοτερ ειχε γυρω στα 90000 χλμ και πραγματικα ηταν καινουργια εσωτερικα οπως και το μοτερ που το ανοιξα για να βαψω καπακι!εξατμιση εννοεις τι φ?φ60 ειναι γιατι εχω σκοπο να το παω 200 και τερμα !
|
λοιπον...πολυ θα διαφωνισουν εδω με αυτο που θα σου πω για το θεμα αξιοπιστιας!προσωπικα το 1,3t το δουλεβα με μαμα εσωτερικα και ενα 1,1bar σταθερο(λογω external wastegate),390cc μπεκ απο το supercharger,φ60 απο downpipe μεχρι πισω και ενα τελικο,τουρμπινα ct9 ξυραφιασμενη και μεγαλωμενη παροχης 220αλογα, και ενα παραλληλο εγκεφαλακι της apexi safc2!πηγαινε αρκετα καλα...ειναι καλη και οικονομικη λυση!!