Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Μοτέρ TS σε G6??? |
|
04-05-11, 04:06
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-04-2008
Περιοχή:
Άγιος Δημήτριος
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 153
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μοτέρ TS σε G6???
Καλησπέρα φίλοι Ιάπωνες! Επειδή ελέω κρίσης δε με βλέπω να παίρνω την TS που ήθελα,μάλλον με βλέπω να καταλήγω στον υπερκυβισμό! Σκέφτηκα όμως και κάτι πιο τρελό! Παίζει να βάλω πάνω στην G6 μοτέρ από Ts ή τζάμπα ονειρεύομαι? Το'χει κάνει κάποιος και στη τελική θα αξίζει η όλη μετατροπή???
Υ.Γ. Απορίες που έχω και γω βραδυατικα...
__________________
Corolla rules...
|
|
|
|
04-05-11, 04:53
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από butlerakos
Καλησπέρα φίλοι Ιάπωνες! Επειδή ελέω κρίσης δε με βλέπω να παίρνω την TS που ήθελα,μάλλον με βλέπω να καταλήγω στον υπερκυβισμό! Σκέφτηκα όμως και κάτι πιο τρελό! Παίζει να βάλω πάνω στην G6 μοτέρ από Ts ή τζάμπα ονειρεύομαι? Το'χει κάνει κάποιος και στη τελική θα αξίζει η όλη μετατροπή???
Υ.Γ. Απορίες που έχω και γω βραδυατικα...
|
φαγωθηκες με το ts, που θα ξαναβρεις τοσο καθαρο G6 μου λες??αν υπερκιβισεις σωστα και κομπλε θα φτασεις 160 αλογα safe με μοτερ 1,4 στην εφορια...εχω ρωτησει πολλακις τα παιδια και μου ειπαν για τον υπερκιβισμο, ακομη και με 145 μια χαρα θα πηγαινει..μην τον παρατας τον ιαπωνα τοσο ευκολα, μπορει να ειναι μικρος (σε κυβικα) αλλα ποσα αντιστοιχα εχει φαει....και σην τελικη δεν το αλλαζω τζαμπα το δικο μου, μπας και το μαζεψω και ερθει στα μετρα απο το δικο σου....μονο μπριζες να βαζεις δηλαδη??χεχεχε
Υ.Γ. αυτο που ρωτας αν θυμαμαι καλα εχει απαντηθει, και νομιζω δεν γινεται η' δεν συμφερει γενικα....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mlt184 : 04-05-11 στις 05:18.
|
|
|
|
05-05-11, 17:04
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-04-2008
Περιοχή:
Άγιος Δημήτριος
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 153
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mlt184
φαγωθηκες με το ts, που θα ξαναβρεις τοσο καθαρο G6 μου λες??αν υπερκιβισεις σωστα και κομπλε θα φτασεις 160 αλογα safe με μοτερ 1,4 στην εφορια...εχω ρωτησει πολλακις τα παιδια και μου ειπαν για τον υπερκιβισμο, ακομη και με 145 μια χαρα θα πηγαινει..μην τον παρατας τον ιαπωνα τοσο ευκολα, μπορει να ειναι μικρος (σε κυβικα) αλλα ποσα αντιστοιχα εχει φαει....και σην τελικη δεν το αλλαζω τζαμπα το δικο μου, μπας και το μαζεψω και ερθει στα μετρα απο το δικο σου....μονο μπριζες να βαζεις δηλαδη??χεχεχε
Υ.Γ. αυτο που ρωτας αν θυμαμαι καλα εχει απαντηθει, και νομιζω δεν γινεται η' δεν συμφερει γενικα....
|
Ναι ρε Μιλτο μαζί σου!!! Και γω δεν αποχωρίζομαι εύκολα το G6 μου γι'αυτό ψάνχω να το βελτιώσω...Απλά θέλω να δω όλες τις πιθανές επιλογές που έχω γτ ο καθένας λέει τα δικά του...'αλλος λέει τουρμπο,άλλος υπερκυβισμό,άλλος για μοτέρ από άλλο Τοyota μαυροκαπακο-ασιμοκαπακο.....φφφ,μπερδεύτηκα! Πάντως υπερκυβισμένο με 160 άλογα δεν έχω δει...μέχρι 140-145 νομίζω...Τέσπα,το starter button και τα κόκκινα λαμπάκια στο ταμπλώ πότε θα τα βάλουμε???
__________________
Corolla rules...
|
|
|
|
05-05-11, 18:57
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από butlerakos
Ναι ρε Μιλτο μαζί σου!!! Και γω δεν αποχωρίζομαι εύκολα το G6 μου γι'αυτό ψάνχω να το βελτιώσω...Απλά θέλω να δω όλες τις πιθανές επιλογές που έχω γτ ο καθένας λέει τα δικά του...'αλλος λέει τουρμπο,άλλος υπερκυβισμό,άλλος για μοτέρ από άλλο Τοyota μαυροκαπακο-ασιμοκαπακο.....φφφ,μπερδεύτηκα! Πάντως υπερκυβισμένο με 160 άλογα δεν έχω δει...μέχρι 140-145 νομίζω...Τέσπα,το starter button και τα κόκκινα λαμπάκια στο ταμπλώ πότε θα τα βάλουμε???
|
απο αυτα που εχω διαβασει, υπερκιβισμος και αγιος ο θεος......safe λογικη καταναλωση αρκετη δυναμη για την καροτσα μας.....ευελικτη μετατροπη, μπορεις να υπερκιβισεις σε δοσεις που λεμε...ledακια εχω μια παρτιδα, αλλα χερι σε αλλο rolla δεν βαζω, στο δικο μου γιναν διορθωσεις απο ηλεκτρονικο,αν εχεις κονε καποιον οκ....το κουμπι σου λεω αν θες τι εκανα και πως και τι να αποφυγεις....οποτε θες κανε ενα call να τα πουμε καλυτερα
|
06-05-11, 19:37
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγώ πιστευω καταρχην πως αυτό το μοτερ δεν κανει στην G6 και δεν υπάρχει και λόγος να το κανεις οταν υπάρχουν καλυτερες και σωστοτερες επιλογες. Αν ειχα το δικο σου κατά 90% θα έβαζα 4A-GZE και θα το τουρμπιζα ειναι τερας αξιοπιστιας. Η άλλη λυση ειναι μοτερ από levin όπως είπες που ακομα και σε μαμα κατάσταση ειναι φοβερο. Η αλλη λυση που προσωπικά εγώ θα την αποφευγα δια ροπαλου γιατι προτιμώ κάτι που ειναι ετοιμο πχ ένα αλλο μοτερ που ειναι απο την αρχη για περισσοτερα αλογα με turbo, kompresor κτλ, είναι να τουρμπισεις το ηδη υπαρχον μοτερ, δεν ξερω από κοστος κτλ αλλα ρωτα τον pilotos7 που το εχει κανει, και φυσικά και το θεμα του υπερκβισμου που δεν μου φαινεται και τοσο ελκυστική λύση, προτιμώ αλλαγη μοτερ σε κατι καλύτερο!
|
|
|
|
06-05-11, 19:50
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-07-2007
Περιοχή:
Αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Εγώ πιστευω καταρχην πως αυτό το μοτερ δεν κανει στην G6 και δεν υπάρχει και λόγος να το κανεις οταν υπάρχουν καλυτερες και σωστοτερες επιλογες. Αν ειχα το δικο σου κατά 90% θα έβαζα 4A-GZE και θα το τουρμπιζα ειναι τερας αξιοπιστιας. Η άλλη λυση ειναι μοτερ από levin όπως είπες που ακομα και σε μαμα κατάσταση ειναι φοβερο. Η αλλη λυση που προσωπικά εγώ θα την αποφευγα δια ροπαλου γιατι προτιμώ κάτι που ειναι ετοιμο πχ ένα αλλο μοτερ που ειναι απο την αρχη για περισσοτερα αλογα με turbo, kompresor κτλ, είναι να τουρμπισεις το ηδη υπαρχον μοτερ, δεν ξερω από κοστος κτλ αλλα ρωτα τον pilotos7 που το εχει κανει, και φυσικά και το θεμα του υπερκβισμου που δεν μου φαινεται και τοσο ελκυστική λύση, προτιμώ αλλαγη μοτερ σε κατι καλύτερο!
|
Απο ιπποδυναμη ειναι η ισως η χειροτερη λυση αλλα αν σκεφτεις οτι αλλαζοντας τα εντοσθια εχεις ενα ολοκαινουριο μοτερ κι οχι καποιο σκισμενο μεταχειρισμενο,δεν χρειαζεται δηλωμα,το κοστος ειναι σχετικα χαμηλο σε σχεση με αλλες μετατροπες και επισης για ολους τους αλλους εκτος απο τον βενζινα σου (που λογω 1800 θα τον επισκεπτεσαι λιγο πιο συχνα) θα εισαι 1400!
Αν ομως θελεις ενα κοντραδικο αμαξι που να πηγαινει γρηγορα κι οχι απλα σβελτα τοτε δεν στο προτεινω.
|
04-05-11, 08:29
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-01-2008
Περιοχή:
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 540
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ριξε μια ματια στα "ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ" και συγκεκριμενα στο "ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΡΩΤΑΡΗ" και θα καλυφθεις πληρως σε αυτο που ρωτας οπως επισης και γιατις αποψεις διαφορων μελων του forum! Καλημεραααα!!!
__________________
Όταν μεγαλώσω θα γίνω...Tsport !!!
|
05-05-11, 17:05
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-04-2008
Περιοχή:
Άγιος Δημήτριος
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 153
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από COROLLAKIAS MIXALHS
Ριξε μια ματια στα "ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ" και συγκεκριμενα στο "ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΡΩΤΑΡΗ" και θα καλυφθεις πληρως σε αυτο που ρωτας οπως επισης και γιατις αποψεις διαφορων μελων του forum! Καλημεραααα!!!
|
Ευχαριστώ πολύ!!! Καλημέρααα!!!!
__________________
Corolla rules...
|
04-05-11, 10:55
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 30-09-2006
Περιοχή:
Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
07-05-11, 21:52
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-08-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω παιδια πριν κανω μετατροπη ,στο κορολλα μου το g6 1400..οι επιλογεσμου ηταν glanza 130 αλλα εβλεπα αλλα κορολλα που το ειχαν κανει ετρωγαν πολλυ ξυλο ειναι βαρια καροτσα για να παει,λεω καλητερα 1600,ειπα 4agze αλλα πολλα ακουω για τους κοπρεσορες και λεω αυτο το αμαξι μετο μοτερ αυτο το βαρος παει 1230 κιλα αρκετα βαρη απλος αυτο μοτερ αμα βαλεις λεφτα αξιζει,και βαζω levin ασιμοκαπακο καλα πηγενε αλλα το βαρεθεικα μετριο ηταν,και αλαζω παλη μοτερ και βαζω το μαυρο αρκετα καλο,το εχω 4 χρονια..και το κορολλα ειναι 112ο κιλα,αλλα απο τι βλεπω λειπη το tyrbo στο κορολλα?τωρα τs δεν εχω ποτε να ανοιγει..πιστευο ειναι καλη επιλογει.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18004894 seconds (83,82% PHP - 16,18% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:09. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|