Τασο καταρχήν σβήσε τα PM σου γιατί δεν μπορώ να σου στείλω! σε τι μοτερ μιλάς? 4E-FΕ έχεις? για θυμησε μου! και 4Ε-FE να εχεις αλλα και στον 4E-FTE που έχω εγώ ΔΕΝ υπάρχει τεντωτηρας σε αυτούς τους ιμάντες!!! τους εχω αλλάξει και τους 2 παραπάνω από 1 φορά! ο μέσα πιάνει αντλία νερού, στροφαλοφόρο και δυναμό και ο απέξω που λέει ο Τάσος πιάνει στροφαλοφόρο, αντλία υδραυλικού και κομπρέσορα A/C. Στον μέσα ιμάντα τον ρόλο τεντωτήρα παίζει το δυναμό που έχει λαμακι και εκεί μπαίνει βίδα και ρυθμιζουμε το πόσο θα σφίξουμε τον ιμάντα και στον απέξω ιμάντα το ίδιο ακριβώς πράγμα κάνει η αντλία του υδραυλικού! αν ακους Τάσο κάτι σαν μπιλάκια και μετά σταματάει μπορεί να είναι η τροχαλία στον κομπρέσορα του A/C και το κάνει! και άλλοι το έχουν παθει! δοκιμασε οταν το κανει να ανοιξεις το A/C να δεις θα σταματήσει? αποκλείω ο θορυβος να είναι στην αντλία του υδραυλικού ή στον στροφαλοφόρο, στον κομπρεσορα του Α/C υπάρχει ρουλεμαν στην εξωτερική τροχαλια (εκει δλδ που πιανει ο ιμάντας επανω) και οταν γυρνάει συνέχεια τρελά μαζι με τον ιμαντα δλδ και οταν κανει συμπλεξη τοτε γυρναει και το μεσα μερος και δινει κινηση στον κομπρεσορα. Μαλλον το ρουλεμαν στον κομπρεσορα ειναι και εμενα το εκανε στο παλιο μου αλλα τον πουλησα μαζι με όλο το A/C και αυτος που εχω τώρα δεν το κανει!
Για το σφύριγμα του ιμαντα που λες Τάσο, εγώ τον έχω αλλάξει 2 φορες και τον έχω σφίξει όσο δεν παει! παρόλαυτα επειδή ειναι το δυναμο από κατω οταν πάνε νερα επανω επειδή δεν εχω ποδιά κατω απο το μοτερ, βρεχεται ο ιμαντας βλεπω στο βολτομετρο από 14 να πηγαινει 11-12 volts και για λιγο να σκουζει ο ιμαντας και να φτιαχνει σε δευτερόλεπτα! αυτο ειναι επειδη βρεχεται και γλιστραει για λίγο, δεν υπαρχει αλλο πρόβλημα και επισης ειναι ασχετο με το αλλο προβλημά σου!
|