Για να προλαβω τον φιλο μου τον Χρηστο , σημερα εγινε κατι που μου δημιουργησε πολλα συναισθηματα!!!
Βγηκε το καινουργιο Power και δυστυχως εχασα την πρωτια μου στον διαγωνισμο Dynofighters!!!
1ο Με κερδισε ενα Toyota Starlet !!!
Φυσικα παντα υπαρχει πιο γρηγορος και πιο δυνατος και χαρηκα που τουλαχιστον ηταν Toyota!!!
2ο Με αναγκαζει να γινω καλυτερος !!!
Εδω ομως υπαρχει και το ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!
Εβγαλε 359 αλογα και μαλιστα στις μολις 6212!!!
Εβγαλε 41,7 ροπη και μαλιστα στις 5607!!!
Βεβαια δεν αναφερουν πιεση αλλα αν κρινω απο την καμπυλη σιγουρα οχι πανω απο 1,8-2 bar!!!(Δεν εχει Overboost)
Στις 3300 εχει σχεδον 20 κιλα ροπης και φουσκωνει απο τις 3800!!!
Το κορυφαιο απο μολις 1338 κυβικα και με τουρμπινα τερας για τα κυβικα του 2871 με παροχη πανω απο 400 ιππους , αναλογα τον κωδικο της Garrett!!!
Βεβαια το μοτερ προερχεται απο τον ατμοσφαιρικο κινητηρα 4E-FTE με ελαφρυ υπερκυβισμο 74,5χ76 και με συμπιεση 10,4.1 εξαιρετικα μεγαλη για τουρμπατο τετοιας αποδοσης!!!Επισης το καλο σπουλαρισμα της 2871 το αποδιδουν και στο εξαιρετικο χταποδι εκτος της υψηλης συμπιεσης!!!
Ανοιγω λοιπον αυτο το θεμα για να σχολιασουμε μαζι αυτο το νουμερο και οχι φυσικα την ματαιοδοξια που φυσικα δεν εχω για την πρωτια!!
Θεωρω το νουμερο φυσικα αφταστο για τον κινητηρα μου και καθε ανταγωνισμος εξαλειφεται!!!
Απλα πιστευω οτι ο κυβισμος αυτου του αυτοκινητου ειναι η και ξεπερναει τα 1500 κυβικα!!!Κυριως εξαιτιας της υψηλης ροπης για τα μολις 1338 δηλωθεν κυβικα και το εξαιρετικα γρηγορο σπουλαρισμα με την αποδοση μολις στις 6212!!!