Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Dynofighters TOYOTA Starlet EP70
  #1  
Παλιά 08-10-10, 23:25
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Dynofighters TOYOTA Starlet EP70

Για να προλαβω τον φιλο μου τον Χρηστο , σημερα εγινε κατι που μου δημιουργησε πολλα συναισθηματα!!!
Βγηκε το καινουργιο Power και δυστυχως εχασα την πρωτια μου στον διαγωνισμο Dynofighters!!!
1ο Με κερδισε ενα Toyota Starlet !!!
Φυσικα παντα υπαρχει πιο γρηγορος και πιο δυνατος και χαρηκα που τουλαχιστον ηταν Toyota!!!
2ο Με αναγκαζει να γινω καλυτερος !!!
Εδω ομως υπαρχει και το ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!
Εβγαλε 359 αλογα και μαλιστα στις μολις 6212!!!
Εβγαλε 41,7 ροπη και μαλιστα στις 5607!!!
Βεβαια δεν αναφερουν πιεση αλλα αν κρινω απο την καμπυλη σιγουρα οχι πανω απο 1,8-2 bar!!!(Δεν εχει Overboost)
Στις 3300 εχει σχεδον 20 κιλα ροπης και φουσκωνει απο τις 3800!!!
Το κορυφαιο απο μολις 1338 κυβικα και με τουρμπινα τερας για τα κυβικα του 2871 με παροχη πανω απο 400 ιππους , αναλογα τον κωδικο της Garrett!!!

Βεβαια το μοτερ προερχεται απο τον ατμοσφαιρικο κινητηρα 4E-FTE με ελαφρυ υπερκυβισμο 74,5χ76 και με συμπιεση 10,4.1 εξαιρετικα μεγαλη για τουρμπατο τετοιας αποδοσης!!!Επισης το καλο σπουλαρισμα της 2871 το αποδιδουν και στο εξαιρετικο χταποδι εκτος της υψηλης συμπιεσης!!!

Ανοιγω λοιπον αυτο το θεμα για να σχολιασουμε μαζι αυτο το νουμερο και οχι φυσικα την ματαιοδοξια που φυσικα δεν εχω για την πρωτια!!

Θεωρω το νουμερο φυσικα αφταστο για τον κινητηρα μου και καθε ανταγωνισμος εξαλειφεται!!!
Απλα πιστευω οτι ο κυβισμος αυτου του αυτοκινητου ειναι η και ξεπερναει τα 1500 κυβικα!!!Κυριως εξαιτιας της υψηλης ροπης για τα μολις 1338 δηλωθεν κυβικα και το εξαιρετικα γρηγορο σπουλαρισμα με την αποδοση μολις στις 6212!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 08-10-10, 23:33
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Για να προλαβω τον φιλο μου τον Χρηστο , σημερα εγινε κατι που μου δημιουργησε πολλα συναισθηματα!!!
Βγηκε το καινουργιο Power και δυστυχως εχασα την πρωτια μου στον διαγωνισμο Dynofighters!!!
1ο Με κερδισε ενα Toyota Starlet !!!
Φυσικα παντα υπαρχει πιο γρηγορος και πιο δυνατος και χαρηκα που τουλαχιστον ηταν Toyota!!!
2ο Με αναγκαζει να γινω καλυτερος !!!
Εδω ομως υπαρχει και το ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!
Εβγαλε 359 αλογα και μαλιστα στις μολις 6212!!!
Εβγαλε 41,7 ροπη και μαλιστα στις 5607!!!
Βεβαια δεν αναφερουν πιεση αλλα αν κρινω απο την καμπυλη σιγουρα οχι πανω απο 1,8-2 bar!!!(Δεν εχει Overboost)
Στις 3300 εχει σχεδον 20 κιλα ροπης και φουσκωνει απο τις 3800!!!
Το κορυφαιο απο μολις 1338 κυβικα και με τουρμπινα τερας για τα κυβικα του 2871 με παροχη πανω απο 400 ιππους , αναλογα τον κωδικο της Garrett!!!

Βεβαια το μοτερ προερχεται απο τον ατμοσφαιρικο κινητηρα 4E-FTE με ελαφρυ υπερκυβισμο 74,5χ76 και με συμπιεση 10,4.1 εξαιρετικα μεγαλη για τουρμπατο τετοιας αποδοσης!!!Επισης το καλο σπουλαρισμα της 2871 το αποδιδουν και στο εξαιρετικο χταποδι εκτος της υψηλης συμπιεσης!!!

Ανοιγω λοιπον αυτο το θεμα για να σχολιασουμε μαζι αυτο το νουμερο και οχι φυσικα την ματαιοδοξια που φυσικα δεν εχω για την πρωτια!!

Θεωρω το νουμερο φυσικα αφταστο για τον κινητηρα μου και καθε ανταγωνισμος εξαλειφεται!!!
Απλα πιστευω οτι ο κυβισμος αυτου του αυτοκινητου ειναι η και ξεπερναει τα 1500 κυβικα!!!Κυριως εξαιτιας της υψηλης ροπης για τα μολις 1338 δηλωθεν κυβικα και το εξαιρετικα γρηγορο σπουλαρισμα με την αποδοση μολις στις 6212!!!
Γιάννη, πρώτον πιστεύεις ακόμη τα λεγόμενα των περιοδικών?
Και όσο για τον κυβισμό, πέρα από ρεκτιφιέ στα starlet μπορεί να έρθει (κυκλοφορούν μερικά) και φορώντας μπλοκ από paseo που είναι 1500 κυβικά (5E-FE).
Πολλές πληροφορίες για το maximum των δυνατοτήτων του 1.3 πιστεύω πως μπορεί να δώσει ο wastegate ο οποίος έχει πάρει ντοκτορά πάνω στο 13άρι μοτέρ με τουρμπίνα!
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 09-10-10, 01:33
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MITSOS Εμφάνιση μηνυμάτων
ο wastegate ο οποίος έχει πάρει ντοκτορά πάνω στο 13άρι μοτέρ με τουρμπίνα!
ντοκτορα στα τρυπια εμβολα εχει παρει ο αχρηστος...
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 09-10-10, 01:54
Το avatar του χρήστη TARZAN
TARZAN Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 10-05-2008
Μοντέλο: Corolla E11
Περιοχή: Βύρωνας
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
TARZAN είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απο ότι θυμάμαι είχαν ξανακάνει ογκομέτρηση σε εκείνο το λευκό saxo του Κοτσίδα πριν γίνει turbo, οπότε δεν χάνεις τίποτα να το πείς, ίσα ίσα να βγεί και η αλήθεια στη φόρα γιατί από ότι βλέπω πλέον όσο πιο δυνατό αμάξι έχει κάποιος τόσο πιο μ@λ@κ@ς και ψεύτης είναι(το λέω γενικα).Παρόλα αυτά,πιστεύω πως μπορούν να βγουν αυτά τα άλογα από το 13άρι.Κάτι τέτοιο δεν έτρεχε και στα dragster αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν ep82 ή ep91
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 09-10-10, 04:00
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 389
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
γιαννη μαλλον αυτο που σου ειπα το μεσημερι ισχυει μπλοκ απο passeo ή στην καλυτερη να εχει βαλει απο 4A-GZE κομπρεσορατο δηλαδη,για να βγαλει τοσα αλογα απο 1300cc θα επρεπε να στροφαρει 8+!!!!!1δεν θελω να σε παιρνει απο κατω...χα,χα...
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 09-10-10, 11:34
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απο ενα ΤΟΥΟΤΑ ολα ειναι δυνατα:shoothi m.
Γιαννη βγαινουν 268 αλογα στο λιτρο.Υπαρχουν αυτοκινητα που ξεπερνουν τα 500 στο λιτρο.Αλλα εμενα πλεον τα αλογα δεν με εντυπωσιαζουν, αλλα τι κανει στο δρομο, κατα ποσο ειναι οδηγησιμο, αξιοπιστο, καθημερινο αυτοκινητο.
Οι Αμερικανοι, εχουν μια ονομασια για τα αυτοκινητα που φτιαχνονται αποκλειστικα για dyno events, καθοτι εκει γινεται χαμος.Εκει υπαρχουν αυτοκινητα που στηνονται και ρυθμιζονται αποκλειστικα για να βγαλουν μεχρι και το τελευταιο αλογο στο δυναμομετρο, αλλα στο δρομο δεν ΠΑΝΕ ΒΗΜΑ, εχουν αθλιο δουλεμα-καμπυλες- αξιοπιστια, και τα παιδια με ιδια αυτοκινητα, αλλα σωστα βελτιωμενα που ραβουν στο δρομο,παρολο τα λιγοτερα αλογα τα λενε DYNO QUEEN. Βασιλισσες του δυναμομετρου.
Οι Αγγλοι παλι, εχουν το BLACK DYNO, δηλαδη το δυναμομετρο του δρομου.Εκει κανενα αυτοκινητο δεν μπορει να κρυφτει, η να κοροιδεψει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 08-10-10, 23:55
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Απλα πιστευω οτι ο κυβισμος αυτου του αυτοκινητου ειναι η και ξεπερναει τα 1500 κυβικα!!!Κυριως εξαιτιας της υψηλης ροπης για τα μολις 1338 δηλωθεν κυβικα και το εξαιρετικα γρηγορο σπουλαρισμα με την αποδοση μολις στις 6212!!!
Απο τα νούμερα που λες (διαμετρο x διαδρομή) αν είναι αληθινα αυτά, τοτε βγαίνει ο κυβισμός σύμφωνα με τον τύπο : Διάμετρος επι τον εαυτό της, επι 0.785 επί την διαδρομή, διαιρούμε με το 1.000 και πολλαπλασιάζουμε επι τον αριθμό των κυλίνδρων.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 08-10-10, 23:55
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ναι για το μπλοκ απο 1500 κατι μου ειπε ο Χρηστος το μεσημερι αλλα το Power το εμπιστευομαι!!!
Θα μου πεις τι ειναι και αυτο το σημερινο που δημοσιευσαν ,αλλα θα το ψαξω πολυ το θεμα και θα επικοινωνησω και με το Power αλλα και με τον Βελτιωτη την Stroke - Up για λεπτομεριες!!!
Το προβλημα επαναλαμβανω δεν ειναι η πρωτια ,για να μην παρεξηγηθω κιολας,αλλα αυτα τα νουμερα που εβγαλε τα θεωρω ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και περα απο τα ορια οποιουδηποτε 1338 κυβικων μοτερ που δεν στροφαρει ουτε καν 8!!!Στις 7800 εχει κοφτη τι να τον κανει και παραπανω αφου απο τις 7 αρχιζει και πεφτει!!!
Παντως αξιζει να το αγορασετε γιατι ειναι ενα ακομα πολυ ωραιο τευχος αφου εχει παρα πολλα μεσα με TOP το Evo του Χατζαρα με 1105 ΑΛΟΓΑ ΤΡΟΧΟΥΣ!!!!
Ειχα σκοπο να ξαναπαω στο Power μολις με περνουσε καποιος αλλα δεν θα μπορεσω να κανω κατι καλυτερο απο 310-315 οριακα με καποια ανοχη που εχω στις βενζινες(100 αρα με ενισχυτικο),στην πιεση, στον χρονισμο,αλλα και στην ρυθμιση της εργοστασιακης ECU!!!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap Εμφάνιση μηνυμάτων
Απο τα νούμερα που λες (διαμετρο x διαδρομή) αν είναι αληθινα αυτά, τοτε βγαίνει ο κυβισμός σύμφωνα με τον τύπο : Διάμετρος επι τον εαυτό της, επι 0.785 επί την διαδρομή, διαιρούμε με το 1.000 και πολλαπλασιάζουμε επι τον αριθμό των κυλίνδρων.
Σωτηρη τα νουμερα ειναι αυτα που δημοσιευει το περιοδικο , φυσικα απο αυτα που τους ειπε ο ιδιοκτητης - μηχανικος!!!
Δεν εκατσε στο Power κανενας να το κανει κυβικομετρηση!!!
Ο μονος που ειχε κανει κυβικομετρηση περυσυ στο περιοδικο ηταν το Honda το ατμοσφαιρικο του Χατζηπαντελη που οντως ηταν 1800 και εξεπληξε με τα 289 αλογα του!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 09-10-10 στις 00:02. Αιτία: Συγχώνευση posts
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 09-10-10, 00:53
george4agelu Offline:
 
Εγγραφή: 12-02-2004
Περιοχή: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 298
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 283
george4agelu είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
1300 κυβικά είναι πολύ δύσκολο να αποδώσει αυτό το νούμερο. εγώ έβαλα το 4efte με μπλοκ από paseo και μάλιστα πρώτης γενιάς για να είναι πιο ενισχυμένο και οπτικά κοντα στο 1300. Αν φοράει τέτοιο μπλοκ είναι εφικτό αυτο το νούμερο.
__________________
don't drive faster than your angel can fly
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 09-10-10, 23:16
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ε ρε προβλήματα που έχει ο κόσμος....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
«Τρελό» Toyota Starlet KP61 με μοτέρ από Hayabusa NikiforosGT UPDATES 2 30-03-18 19:39
starlet gt akob TOYOTA COROLLA E*101 23 19-10-08 23:28
starlet gt4? NIKOSX PHOTOS 36 13-01-08 01:43
Starlet GT Geo! ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 09-02-05 02:28



Page generated in 0,19355297 seconds (83,99% PHP - 16,01% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:57.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)