Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
φυσικα και παιζει ρολο η τετρακινηση!οτι κερδιζεις σε χρονο στα 400 μετρα χανεις σε ταχυτητα εξοδου λογω απωλειων τετρακινησης!στη ΒΤ1 οπου ειναι πολυ δυνατα τουρμπατα μπροστοκινητα βλεπεις χρονους 11-11.5 αλλα με εξοδο 215+ ενω στην ΒΤ2 με τουρμπατα τετρακινητα οπως του Κωστα (αλλα με λιγοτερα αλογα) κανουν τους ιδιους χρονους αλλα με ταχυτητα που μπορει να μην φτανει καν τα 200!
|
αχ τί μου θύμισες τώρα ρε Γιάννη...!!!!!!!
εν έτει 2000-2001 η κίτρινη INTEGRALE (που αργότερα την είχε ο docmar)
κατατρόπωνε στο 400άρι πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα λόγω καλών εκκινήσεων.
και αυτά δίχως να έχει ανοιχτεί το μοτέρ και με ταχύτητα εξόδου που συνήθως ήταν γύρω στα 175χιλιόμετρα.
να ήσουν μπροστά όταν την έκανε δοκιμή ο Δημητριάδης (ACE MOTORSPORT) στη λαρίσης....από στάση σήκωσε στροφές και αμόλησε συμπλέκτη. το θηρίο έκατσε σούζα πίσω και στη συνέχεια εκσφενδονίστηκε. και αυτά με μαμά λάστιχα (και στα dragster πάντα με λαστιχα δρόμου έτρεξε εκείνες τις χρονιές).
αλλά τί να τα λέμε. αφού κι εσύ έχεις δει εκκινήσεις και από τον Παπουτσή και από την άλλη τη βυσσινή που είχαμε δει παρέα στο Πολύκαστρο.