Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Πρόβλημα με ήχο σκάστρας σε 4E-FTE
  #1  
Παλιά 28-08-10, 13:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Πρόβλημα με ήχο σκάστρας σε 4E-FTE

Την Τετάρτη είχα πάει Εύβοια όπως είπα και έκανα 350χλμ συνολικά, στην επιστροφή λοιποίν δλδ μετά από καμιά 230-250χλμ η σκάστρα ξαφνικά άρχισε να κάνει έναν ήχο ξεψυχυσμένο και πολύ απλό σαν απλά να φτερνίζεται λιγάκι, αλλά δεν ακουγόταν όπως παλιά! εδώ http://www.youtube.com/watch?v=g6tFozLl4Gc θα ακούσετε πως έκανε πριν στα 0.5bar, τώρα ακούγεται εντελώς χάλια και χειρότερα από την μαμίσια του 4Ε-FTE! Αρχικά νόμιζα ότι έφυγε κανά κολάρο αλλά μετά από έλεγχο δεν βρήκα κάτι και το παράξενο είναι ότι η πίεση είναι μια χαρά 0.7 bar δλδ και τα ανεβάζει γρήγορα όπως και πριν! τελικά χτες αποσύνδεσα το σωληνάκι υποπίεσης της σκάστρας οπότε δεν δουλεύει και αφού έχει ελατήρια είναι κλειστό το έμβολο της και είναι σαν να μην υπάρχει. Ο γνωστός ήχος το ββββββββτρρρρρρρρρρρρρρ ακούγεται πάρα πολύ εξασθενημένο λες και δουλεύω 0.3 bar! Μετά έλυσα την σκάστρα και βρήκα το λάστιχο στο έμβολο φθαρμένο σε πολλά σημεία και κοντεύει να κοπεί και νόμιζα ότι είναι από αυτό! σήμερα βρηκα κάτι κομμάτια που είχα ένωσα τα σημεία και έβγαλα την σωλήνα της σκάστρας γιατί είναι φλάτζωτη και δεν είχα με τι να την ταπώσω, και ΠΑΛΙ τα ίδια!!!! έχω ελέγξει όλα τα κολάρα και σφιχτήρες και δεν βρήκα τπτ να χάνει!!! το σίγουρο είναι ότι 1ον δεν φταίει η σκάστρα τελικά, και 2ον ότι μέχρι τα 120χλμ που πήγα δεν χάνει πίεση και έχει σταθερά τα 0.7 εκτός αν χάνει σε ποιό πολλα χλμ!
Εχει κανείς καμια ιδέα τι μπορεί να είναι γιατί έχω σκάσει? τέλειωσε και η άδεια και πρέπει Δευτέρα να πάω για δουλειά! επίσης που θα βρω λαστιχάκι oring για την σκάστρα να το αλλάξω μιας και την έχω βγάλει από πάνω?
έχει τύχει τπτ τέτοιο σε κανέναν? επίσης καποτε όταν είχα λύσει την τουρμπίνα όταν ήταν στο σταρλετ είχε ενα πολυ μικρό ράγισμα στο μαντεμι κοντά στο κλαπέτο αλλά ποτέ δεν είχε χάσει πίεση, υπάρχει καμια περίπτωση να μεγάλωσε αυτό και χάνει από εκεί αλλάζοντας έτσι τον ήχο?




Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 28-08-10, 15:54
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το ιδιο προβλημα εχω και γω στο αμαξι του πατερα..
Αλλαξε τους σφυχτηρες μηπως χανει κανενας.Εγω οταν αλλαξα τους σφυχτηρες εστρωσε το αμαξι σκαει οπως πριν.
Το ραγισμα θα εχανες πιεση αν δουλευες και πριν 0,7 δεν εχεις προβλημα ασε που ειναι πολυ μικρο για ραγισμα!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 28-08-10, 16:09
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν ξερω ρε γμτ είναι δύσκολο, έχω συνολικά 14 σφιχτηρες! είναι 4 πίσω από τον προφυλακτήρα δλδ πρέπει να τον βγάλω για να τους ελέγξω καλύτερα, πάντως δεν βλέπω να έχουν πρόβλημα, όσοι είναι από πάνω ήδη αλλάχτηκαν με τα κομμάτια που έβαλα, το από κάτω κομμάτι που έχω έχει 4 και 2 ειναι βαρέως τύπου αλλά και πάλι τους έσφιξα και δεν πήραν μπόσικα δε νομίζω να είναι από εκεί. Τώρα δεν έχω χρόνο για δοκιμές, εξάλου λείπει από πάνω η σκάστρα (για να αλλάξω το oring λάστιχό της) και αυτά που έβαλα έφτασαν τσίμα τσίμα και αν το πατάω πολύ ωρα μου πετάει ένα κολάρο απέξω. Πρέπει να επισκευαστεί η σκάστρα πρώτα! ξέρει κανείς που θα βρούμε τέτοιο oring λάστιχο?
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 28-08-10, 16:27
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ουτε εμενα φαινοταν κατι αλλα με το ποθ εβγαλα τον προφυλακτηρα φανηκε!
Ο τσουρδας νομιζω εχει.
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 28-08-10, 17:01
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
και σου έχει τύχει δλδ να ακούγεται ο ήχος λες και δουλεύεις πχ 0.3 bar ενώ ανεβάζει κανονικά? μια γκαζιά να ρίξω από εκκίνηση μέχρι τα 0.7 και έχω πιάσει πάνω απο 120! αλλά δεν χάνει, δεν πήγα παραπάνω να δω αν μετά τα κραταει! παίζει να έχει πάθει τίποτα το ιντερκουλερ? είναι σφηνωμένο στον προφυλακτήρα, δεν πιστεύω να τρύπησε τίποτα? άσε που έχω κάνει και 4 κολλήματα με ηλεκτροκόλληση inverter αλλά ποτέ δεν έχασαν, τώρα θα τα έπιασε?
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 28-08-10, 17:12
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εμενα δουλευει 0,5 σταθερο απο 0,8 και το ακουω που ξεφυσαει ελαφρως..
Κανει εναν ηχο σαν ξεψυχισμενο σαν να ειναι 50 μουλαρια εντελως φλορικο ηχο.
Παρε κανα ιντερκουλερ αλλο ρε για πεταμα τα εχουν ολοι αντε κανα συμβολικο ποσο..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 28-08-10, 17:23
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Κοίτα το θέμα είναι να βρούμε τι φταίει, μπορεί πχ να είναι από την τουρμπίνα ή το wastegate actuator, για να αλλάξω ιντερκουλερ θέλει πολλά πράγματα και κοψίματα ο προφυλακτήρας που δεν έχει καθόλου μα καθόλου χώρο ή άλλον, θες μετατροπές στις σωληνώσεις, κολάρα, ιστορίες κτλ και μπορεί μετά να έχω και lag που τώρα δεν το βλέπω. Νομίζω αν θέλω να δοκιμάσω αν φταίει το ιντερκουλερ να ενώσω την τουρμπίνα με την εισαγωγή απευθείας, όπως το είχα για λιγες μέρες πριν το φτιάξω μπροστά το ιντερκουλερ, και έτσι θα δουμε αν φταίει αυτό! αλλά αν τρυπούσε δεν θα έχανε πίεση αμέσως?



Ετσι το είχα και δεν έχανε τίποτα! για μικρή χρήση και λίγες μέρες μόνο.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 28-08-10, 18:20
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τελικά αυτό που είπα πριν δεν γίνεται επειδή δεν φτάνει επάνω το σωληνάκι όπως το έκανα μετά, ο σφιχτήρας όμως ο 1ος δλδ από την έξοδο της τουρμπίνας προς το ιντερκουλερ μάλλον είχε ξεσφίξει γιατί πήρε πάνω από 10 στροφές τώρα! Βασίλη ευχαριστώ για την βοήθεια θα κοιτάξω να επισκευάσω την σκάστρα να την βάλω ξανά επάνω και θα το δω μετά το θέμα! αν μπορείς δείξε μου στο άλλο το τοπικ μια φωτο καλή που να φαίνεται το downpipe, να δω και εκεί τι θα κάνω. Να και το κατέβασμα από την τουρμπίνα προς το ιντερκουλερ όπως είναι τώρα.



Ξέρω τα κολλήματα είναι κακομούτσουνα αλλά τουλάχιστον όπως έχει αποδειχτεί χρόνια τώρα δεν χάνουν!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 28-08-10, 19:30
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι απο σφυχτηρα. Παντα αυτος απο την τουρμπινα μερια τα παιζει λογο περισσοτερων θερμοκρασιων. Σκεψου εμενα οταν τον εσφυξα και τον ζορισα εσπασε!
Θα βαλω φωτο αυριο γιατι λειπει το αμαξι το εχει ο πατερας!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 28-08-10, 21:40
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Γιαυτό μερικοί που βάλανε μοτερ 4A-GZE ή 3S-GTE αλλά ακόμα και 4E-FTE προτιμούσαν τα μαμά intercooler από πάνω! και αεραγωγό στο καπό! γιατί τώρα αν ήταν έτσι θα είχα 4 σφιχτήρες και 2 γωνίες και τώρα έχω 14 σφιχτήρες, 4 κολλήματα και άπειρους σύνδεσμους και γωνίες, έχασα και το μέτρημα! άντε να βρεις τι σκατα είναι το πρόβλημα!!! αλλά για να είμαι σίγουρος και να μην πετάγονται κολάρα από την πίεση (που λείπει η σκάστρα) θα αλλάξω το λαστιχάκι της και θα την ξαναβάλω πάνω και θα το δω μετά.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
πρόβλημα Ser TOYOTA COROLLA E 12 10 02-07-09 19:14
Πρόβλημα Ser TOYOTA COROLLA E 12 6 15-10-08 18:42
Πρόβλημα;με ΠΜ Corollaxli ΦΟΡΟΥΜ 13 06-10-07 09:58
Πρόβλημα μετά το πρόβλημα... tsport192 ΦΟΡΟΥΜ 19 07-06-07 23:18



Page generated in 0,18263197 seconds (83,19% PHP - 16,81% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:54.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)