Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Θεμα με σαζμαν
  #1  
Παλιά 08-06-10, 15:12
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θεμα με σαζμαν

Γεια χαρα παιδια! Σε 111 facelift με 120000χλμ με το 5αρι σαζμαν το τελευταιο μηνα παρουσιαζεται το εξης: Οταν υπαρχει καποια ταχυτητα στο κιβωτιο (οποιαδηποτε) και το αυτοκινητο κινειται, ακουγεται απ το σαζμαν ενα σφυριγματακι ελαφρυ παρομοιο με το σφυριγμα που κανει η οπισθεν πολυ πιο ελαφρυ ομως...Ακουγεται ελαχιστα...Η διαγνωση που εγινε στην αντιπροσωπεια ειναι οτι εχουν φθαρει 4 ρουλεμαν που βρισκονται μεσα στο σαζμαν: 2 του μπριζντιρεκ μπρος-πισω + 2 του αξονα εξοδου μπρος-πισω που σαν ανταλλακτικα κοστιζουν 200 ευρω περιπου. Να σημειωσω οτι ολες οι ταχυτητες μπαινουν κανονικοτατα, κανενα προβλημα πουθενα, μονο το σφυριγματακι ακουγεται...Τα θεματα ειναι τα εξης:
1) Εχει κανεις παρομοιο θεμα ή καποια εμπειρια πανω σ αυτο?
2) Εμενα το δισκο-πλατω αντεχει ακομα...Συνεπως δε θελω να μπω στη διαδικασια να κατεβαζω σαζμαν τωρα...Θελω να περιμενω να φαγωθει και το δισκο-πλατω για να τα αλλαξω ολα μια και καλη..Δε θελω να ξανακατεβαζω μετα απο λιγο παλι σαζμαν...Τσαμπα εργατικα θα πληρωσω...Το ερωτημα ειναι θα αντεξει καμια 10αρια χιλιαδες χιλιομετρα το σαζμαν μεχρι να φαγωθει και ο δισκος (τοσο υπολογιζω να αντεχει ακομα ο δισκος) ή θα το κλαιω το σαζμαν?
Ευχαριστω
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 08-06-10, 15:32
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αναλογα την χρηση..
Αυτο μπορει να σε βγαλει ετσι και αλλα κανα 2-3 χρονια και επισης μπορει να χειροτερεψει αυριο..
Παντως πηγαινε και παρε και δευτερη γνωμη ολα αυτα για απλα ενα σφυριγμα δεν ειναι..
Αξονας και μπριτζντιρεκ και ρουλεμαν σε ΤΟΥΟΤΑ δεν εχω δει ποτε χαλασμενο ουτε και στα αγωνιστικα ακομα..
Ολα μαζι 200Ε??
Οτι και να αποφαισεις μιας και θα κατεβασεις σασμαν αλλαξε και τον δισκο δεν ειναι αναγκη να χαλασει εντελως για να το κανεις αυτο..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 08-06-10, 16:06
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φιλε αν ειναι να κατεβασεις το σασμαν αλλαξε οτι φθαρμενο εχει μεσα γιατι το ανεβα κατεβα σασμαν ειναι που σου χρεωνουν περισσοτερο παρα τα ανταλλακτικα...αλλαξε και δισκο δλδ αν κατεβασεις σασμαν...αν θες να περιμενεις με νορμαλ και χρηση και οχι σκισιμο αντεχει μια χαρα το αμαξι(εγω θελω συχρονιζε 3ης εδω και ενα χρονο αλλα λογω οικονομικων δεν το χω επισκευασει ακομα,αλλα με χαλαρη οδηγηση ολα καλα...οχι οτι προτεινω κατι αναλογο!)αναλογα την χρηση ειτε θα σου χαλασει αυριο αν εχεις φθαρμενα εξαρτηματα η μετα απο καιρο αν το προσεχεις...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 08-06-10, 17:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
αν ψάξεις λίγο υπάρχουν και άλλα θέματα με σασμαν! και εμένα στο σταρλετ το κοντο σασμαν του 2Ε-Ε μοτερ που το είχα στο 4E-FTE, είχα θέμα με τα συχρονιζε, αρχικά στην 3η, μετά και στην 1η και 2αρα και το άφηνα, μεχρι που μια μέρα με άφησε στον δρόμο! έφαγε μερικές κλοτσιες μπήκε η 2αρα και το πήγα συνεργείο.Τελικά άλλαξα και δισκο-πλατο-ρουλεμαν αφού πατίναρε από πριν έτσι κι αλλιώς και ήταν ο δισκος και το βολαν για κλαματα και μεταχ σασμαν απο starlet GT, ντίζες και επιλογέα και όλα μαζί μου πήγαν 650 ευρώ και ησύχασα. Τώρα αυτά όλα τα φοράει η corolla βέβαια. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει πόσο θα αντέξει! απλά να το προσέχεις, μην το ζορίζεις πολύ και μην αλλάζεις καρφωτά τις ταχύτητες. Τέτοια έκανα εγώ και το έσκισα! Εμένα διάλυσαν τα συχρονιζέ μέσα και ήταν εντελώς ασύμφορη η επισκευή του! έτσι έβαλα του GT που είναι και ποιό μακρύ και καλύτερο για turbo μοτερ. Τώρα το προσέχω και δεν κάνω βλακείες!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 08-06-10, 17:58
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
αν ψάξεις λίγο υπάρχουν και άλλα θέματα με σασμαν! και εμένα στο σταρλετ το κοντο σασμαν του 2Ε-Ε μοτερ που το είχα στο 4E-FTE, είχα θέμα με τα συχρονιζε, αρχικά στην 3η, μετά και στην 1η και 2αρα και το άφηνα, μεχρι που μια μέρα με άφησε στον δρόμο! έφαγε μερικές κλοτσιες μπήκε η 2αρα και το πήγα συνεργείο.Τελικά άλλαξα και δισκο-πλατο-ρουλεμαν αφού πατίναρε από πριν έτσι κι αλλιώς και ήταν ο δισκος και το βολαν για κλαματα και μεταχ σασμαν απο starlet GT, ντίζες και επιλογέα και όλα μαζί μου πήγαν 650 ευρώ και ησύχασα. Τώρα αυτά όλα τα φοράει η corolla βέβαια. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει πόσο θα αντέξει! απλά να το προσέχεις, μην το ζορίζεις πολύ και μην αλλάζεις καρφωτά τις ταχύτητες. Τέτοια έκανα εγώ και το έσκισα! Εμένα διάλυσαν τα συχρονιζέ μέσα και ήταν εντελώς ασύμφορη η επισκευή του! έτσι έβαλα του GT που είναι και ποιό μακρύ και καλύτερο για turbo μοτερ. Τώρα το προσέχω και δεν κάνω βλακείες!
και γω το προσεχω νικηφορε...επειδη εχω θεμα με το συχρονιζε 3ης απλα δεν βαζω ποτε 3η!!! ...να δω ποτε θα το φτιαξω...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GMASTER6 : 08-06-10 στις 18:56.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 08-06-10, 18:42
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 389
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φιλε το σφυριγμα εμενα μου λεει οτι κατα πασα πιθανοτητα να ειναι το διαφορικο του σασμαν για ψαχτο καλυτερα το θεμα....
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 08-06-10, 22:51
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Για να φυγει η βαλβολινη απο το σασμαν πρεπει να εχει διαρροη, αλλιως που να παει.Δεν καιγεται ουτε εξατμιζεται σαν το λαδι.
Κατα πασα πιθανοτητα πρεπει να ειναι ρουλμαν.Ετσι σφυριζε και εμενα, αλλα εγω τα αφησα πολλλλααα χιλιομετρα και τα αλλαξα οταν εκανε σαν τρακτερ το σασμαν.Τωρα για αρχη, βαλε μια καλη βαλβολινη και ενα αντιτριβικο να δουμε τι θα γινει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 08-06-10, 23:06
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Για να φυγει η βαλβολινη απο το σασμαν πρεπει να εχει διαρροη, αλλιως που να παει.Δεν καιγεται ουτε εξατμιζεται σαν το λαδι.


Mην το λες καθολου αυτο.μπορει το παλικαρι να μην τα εχει δει ποτε και να εχει ισως καποια μικρη διαροη απο τσιμουχα υμιαξονιου.ετσι την πατας καμοια φορα.κατα τα αλλα πιστευω οτι ειναι καλυτερο να κανει πρωτα αυτα που ανεφερες.
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #9  
Παλιά 09-06-10, 01:58
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Παιδια σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον...Βαλβολινη υπηρχε και υπαρχει μεσα...Πριν 4 μερες εκανα service και εβαλα φρεσκια βαλβολινη μεσα αλλα αυτο το βιολι του...Το σφυριγμα, σφυριγμα...Τελοσπαντων ελπιζω να με βγαλει το καλοκαιρι και απο Σεπτεμβρη βλεπουμε...Παντως κατα 99% ειναι τα 4 ρουλεμαν των αξονων εισοδου-εξοδου...
Α ξεχασα...
Εχει κατεβασει κανενας σας μονος του σαζμαν στο σπιτι του? Θα ηθελα να του κανω μια ερωτηση...
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 09-06-10, 09:33
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Nαι φιλε μου εχω κατεβασει εγω 2 φορες στο nissan και αλλη μια σε οπελ αστρα,1 φορα αλλαγη σασμαν και τις αλλες 2 δισκο-πλατο.Μπορεις να ρωτησεις οτι θελεις.............

Παντος αν δεν εχεις τα καταλληλα εργαλεια θα σου ελεγα να μην το κανεις μονος σου μιας και εχει αρκετη δουλιτσα.πρεπει να βγαλεις τους μπροστινους τροχους,κατοπιν να λυσεις το παξιμαδι με την ασφαλεια που ειναι στο κεντρο της δισκοπλακας(του υμιαξονιου) για να ελευθερωθει απο το καρε,μετα να λυσεις την βιδα που ειναι κατω απο το ψαλιδι για να ερθει προς τα εξω ολο το μουαγιε ετσι ωστε να ελευθερωσεις το υμιαξονιο απο την μερια του τροχου.κατοπιν με ενα μεγαλο κατσαβιδι πρεπει να απασφαλισεις τα υμιαξονια απο την μερια του διαφορικου,και μετα το πιο δυσκολο απο ολα να κρεμασεις μονοπατα την μηχανη κοινος να λυσεις της βασης της μηχανης και με ενα κλαρκ η μεγαλο γρυλο να την κρεμασεις μονοπατα ετσι ωστε να μπορεσεις να λυσεις της βιδες γυρω απο την χελωνα και να αφαιρεσεις ολο το σασμαν απο κατω.
Επισης το σασμαν αντε και κατεβηκε μετα αν θες να αλλαξεις και δισκο ειναι αλλο λουκι αφου πρεπει να ειναι κεντραρισμενος ο καινουριος δισκος με το πλατο για να μην δουλευει παρακεντρα (με εναν αξονα κεντραρεται μια χαρα).
Βεβαια μην τα ακους ετσι και τρομαζεις δεν ειναι τιποτα στην ουσια απλα πρεπει να εχεις καποια στοιχειωδη βασικα εργαλεια και την αναλογη προσοχη σε καποια σημεια του εγχυρηματος.
Το εχω κανει 3 φορες σε δικα μας αμαξια και ευχαριστως θα το ξαναεκανα γιατι εχω μερακι πανω στα αμαξια μου.


Οτι αλλο χρειαστεις μπορεις να ρωτησεις ελευθερα αδερφε...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Θεμα με το Βεντιλατερ Odysseas69 TOYOTA COROLLA 111(G6) 20 20-12-13 13:12
Θεμα με σασμαν ΕΕ111 oikonomou giannis TOYOTA COROLLA 111(G6) 12 11-08-10 23:20
νομικο θεμα MARMEL OFF TOPIC 26 04-12-07 16:22
Εθνικο θεμα?Παγκοσμιο ισως? GIANNIS_G6 OFF TOPIC 36 07-06-07 02:03
Σαζμαν 101-111 tsaftsouf20V 4AGE 20v Levin 31 23-10-06 20:28



Page generated in 0,18883610 seconds (84,81% PHP - 15,19% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:22.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)