Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από KOSTAS_KE35
φιλε μου και εγω για τετοιο μοτερ πηγαινα και μολις ακουσα οτι φελει ο καθρεφτης κοψιμο το μετανιοσα και πειρα το16ν θελει γυρο στους 10 ποντους να παει πιο μεσα ο καθρευτης για να μην ακουμπαει το ντρισημπιτερ και η αντλια του νερου τωρα απο μεσα δεν ξερω αν εμποδιζει το καλοριφερ οταν πας πιο μεσα τον καθρευτη τωρα δεν ξερω ,αν μπωρεις να πας πιο μπωστα τον κινητηρα απο τις βασεις να κανεις πιο μπρωστα την τρυπα για της ταχυτητες και φτιαχνεις και τον αξωνα πιο μακρυ και αυτο γινεται
|
και εγω αυτο εχω το 16 βαλβιδο αλλα χωρις τιποτα οπως ειδες πιο κατω...
και θελω κατι καλυτερο χωρις να ξοδεψω πολλα λεφτα και να κανω την δουλεια μου μιας και θα το εχω αυτο βολταδικο και ψαχνω αργοτερα ενα καλο σκαρι να χωσω το 3λιτρο για αγωνες
ουτως η αλλος και αυτο το σκαρι να εβαζα οτι καλο εχει πανω θα εφευγε γιατι αναρτησεις εξω ροδες αλλες μεσα εσωτερικο θα φυγει και θα μπει κλουβι με για να μπαινει σε αγωνες και αλλα τοτε θα παρω ενα σκαρι και θα το εχω πανω σε καροτσα και θα το πηγαινω....
οσο για το ασημοκαπακο θα αντεξει να ντριφταρει και να δουλευει καλα????
να ρωτησω κατι στην ιδεα που ειπε ο κωστας ???
αν βαλω το μοτερ πιο μπροστα περιπου δεκα ποντους και βαλω σασμαν απο αε86 την ουρα πισω δεν την εχει πιο μακρια απο αυτα που φοραμε εμεις????
μπορει να ειναι μια λυση και να κατσει καλο ακριβως στην αποσταση που θελω...
αν ξερει κανενας ας μας πει....
ευχαριστω...