Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
Οδήγησα... |
|
19-04-10, 20:43
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οδήγησα...
Σε αυτο το τοπικ θα μπορουμε να μεταφερουμε και να καταγραψουμε τις εμπειριες που αποκομισαμε απο την περιστασιακη οδηγηση καποιου αυτοκινητου που επεσε στα χερια μας η δοκιμασαμε.Αφορμη που το ξεκιναω αποτελει η συντομη επαφη μου πριν λιγο καιρο με ενα leon cupra 2!Πραγματικα εμεινα εκπληκτος απο το επιπεδο των συγχρονων GTi!Φυσικα το 1ο που μου εκανε εντυπωση ειναι η επιταχυνση του διλιτρου tfsi με τα 240 αλογα...δυναμη παντου και παντα με μονο ενα μικρο lag κατω απο τις 2500 στροφες.πολυ δυνατα μου φανηκαν και τα φρενα του αυτοκινητου καθως μεχρι να παρω ενα αρχικο feeling φρεναρα αρκετα νωριτερα και πιο αποτομα απο οσο επρεπε...Εκει ομως που πραγματικα εντυπωσιαστηκα ειναι ο τροπος που βαζει την δυναμη κατω το leon...παντα ειχα ενδοιασμους για τα καινουρια gti και την χημεια των 200+ τουρμπατων ιππων με τους μπροστινους τροχους αλλα το λεον ειχε ενα πολυ καλο μπροστινο συστημα και εστριβε αρκετα καλα με πολυ υψηλα περιθωρια προσφυσης...το μονο κακο δεν καταφερα να το οδηγησω με τα ηλεκτρονικα εκτος ωστε να μπορεσω να δω αντδρασεις πλαισιου-αναρτησης οταν τα ορια του ξεπεραστουν(αν και για να πω την αληθεια μια φορα εθεσα σε λειτουργια τα ηλεκτρονικα,απορροια του πολυ καλου μπροστινου συστηματος που ανεφερα και του συνοδηγου και ιδιοκτητη που καθοταν διπλα μου:Pppppppp,οταν σε μια αριστερη μπηκα με περισσοτερα απο οσα μπορουσε το λεον και ενιωσα ενα μικρο κοψιμο στην παροχη δυναμης,ουσαστικα φρεναρε το αυτοκινητο ωστε να διατηρησει την πορεια του...Αυτα απο την πολυ συντομη επαφη μου με το cupra!
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
19-04-10, 22:28
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το leon με τις 6 ταχύτητες δεν λες? 2000cc turbo? το πήρε ξαδερφός μου το Summer 2008 και πήγαμε Χιο και εγώ μαζί με την turborolla, παρόλο ότι το έστρωνε δεν τον έφτανα πουθενά, και σε στροφές κτλ απλά απίστευτο!!! πολύ καλο πραγματικά και το συγκεκριμένο ειχε σειριακό σασμαν και + - στο τιμόνι!!! για χειροκίνητες αλλαγες ταχυτήτων. Το μόνο που τον είχε ξενερωσει σε σχέση με το δικό μου πχ είναι ότι δεν ακούγεται ΤΙΠΟΤΑ!!! δεν ακούς σκάστρα, δεν ακούς τουρμπίνα, δεν ακούς εξάτμιση, ελάχιστα στο ξεκίνημα ένα φσσσ πολυ σιγά, δλδ αυτό και εμένα με ξενερώνει, τουλάχιστον στο Evo πχ τα ευχαριστιέσαι αυτά! πάντως γενικά είναι πολύ καλο αμάξι και άκρως εντυπωσιακό σε εμφάνιση αλλά και επιδόσεις, και ο κινητήρας κτλ made in Germany. btw ξέχασα να πω ο γιος του έχει corolla EE90 με 4E-FTE και του την λέει άσχημα που δεν είναι japan power! AXXAXAXAXAXAXA
|
19-04-10, 22:31
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Jedes municipality
Μηνύματα: 292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Peugeot 107, απλά ένα κονσερβοκούτι..
Πολύ χαμηλή ποιότητα υλικών, χειρότερη από ιαπωνικά supermini του παρελθόντος και καμμία επαφή π.χ με το το cuore από σημερινά.
Το μόνο που με ξετρέλανε (ίσως και λόγω προιστορίας) είναι το 3 κύλινρο μοτεράκι του.
Συνοψίζοντας, δεν πρόκειται να έδινα φράγκο να το αποκτήσω, απορώ πώς το αγοράζει ο κόσμος
|
19-04-10, 22:49
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνώ μαζί σου! +10000! απλά στρίβει καλά, κάνει πολύ φθηνά και έχει άφθονα και φτηνά ανταλλακτικά, ίσως για αυτό? προσωπικά ποτέ δεν τα συμπάθησα και ποτέ δεν μου άρεσαν. Το νέο Rallye 207 είναι ωραίο όμως.
|
19-04-10, 23:07
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-09-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
octavia rs tfsi 1ο σταδιο. του νονου: πολλη πολλη δυναμη! διαολος. κρατημα, φρενα, μεχρι κι ο ηχος του ηταν σωστος. ωραιος αλλα διακριτικος.
sti 05 αρκετα φτιαγμενο με πολλα ατια, του κολλητου: τρομακτικη δυναμη. δεν μπορεσα ουτε καν να πλησιασω στον τροπο που ορμοζει σε ενα τετοιο αμαξι να οδηγειται... επισης εξισου εντυπωσιακο εκτος των γνωστων θετικων στοιχείων (γκαζι, ηχος, κρατημα, ''αλητεια'',...) είναι και ο παραγοντας της καταναλωσης. αλλο να το ακους, και αλλο να τον βλεπεις... πως κατεβαινει!
Hyundai atos ως αντικαταστασης: οτι χειροτερο κινειται στους δρομους. απο τα 90 και πανω ειναι τρομακτικη η εμπειρια. ανα πασα στιγμη φοβασαι πως κατι θα φυγει... ακομα και σε ελιγμους μεσα στην πολη με σχεδον μηδενικη ταχυτητα νομιζεις οτι θα τουμπαρει...
αυτα ειναι που μου εχουν μεινει εντονα στην μνημη...
|
20-04-10, 09:16
|
|
|
|
Εγγραφή: 15-11-2009
Περιοχή:
Νεάπολη Νικαίας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Susuki Ignis Sport....Πολυ καλο δυνατο,δεν ξερω κυβικα στησιμο κλπ αλλα η απογοητευση ηταν οτι το οδηγή ιατρος και το εχει κανει συγκροουμενο και κουδουνιζει ολοκληρο....Πιστευω πως δεν ειναι ολα ετσι...
|
20-04-10, 09:53
|
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οπως και το ειχα ξαναπει !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IS F
το ειχα 2 ωρες τα λογια περιτα την ωρα που χωρισαμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
προλαβα ισα ισα να κουμποσω 8η στην αττικη
απλα
|
20-04-10, 10:48
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Περιοχή:
Keratsini
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 165
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οδήγησα το νέο Avensis της μαμάς...
Εντάξει το αμάξι είναι λιμουζίνα! Σίγουρα δεν είναι ούτε για κόντρα ούτε για άνοιγμα αλλά είναι το ρημάδι luxury σκέτο!!!!
Είναι σιδηρόδρομος έχει κρατήματα αλλά το λυπάμαι ήδη το καημένο... το οδηγεί η μάνα μου...
__________________
Corolla E15 1.6 Sol
Ubung mach den Meister!!!
|
20-04-10, 12:24
|
|
|
|
Εγγραφή: 26-08-2008
Περιοχή:
ΣΕΠΟΛΙΑ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 723
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
focus 1.4 απλα το αμαξι ειναι το χειροτερο που εχω οδηγησει ever!!το μονο καλο ειναι τα φρενα
του και οτι ειναι αθορυβο στην καμπινα του...απο την αλλη το 1,6 καλυτερο μεν πιο ζωηρο
αλλα πολυ θορυβο απο το μοτερ...
|
20-04-10, 13:26
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-04-2009
Περιοχή:
κορινθος
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 472
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
civic type r του 2005 με φιλτρο-προγραμμα-τελικο.Το ειχα οδηγησει το καλοκαιρι και ο ηχος του vtec ειναι ακομα χαραγμενος βαθεια στο μυαλο μου.Εκανε πολυ ωραιο θορυβο,ειχε σκληρες αναρτησεις απο τη μανα του και στα πολλα χλμ βαραινε το τιμονι για να μην εχει κενα.Οσο για την πολυσυζητημενη θεση του λεβιε,εμενα μου αρεσε πολυ και ειχε αρκετα κοντη διαδρομη...
υ.γ Οταν ''ενιωσα'' πρωτη φορα το vtec νομιζα οτι κοπηκε το σασι στα δυο...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,22850609 seconds (83,98% PHP - 16,02% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:47. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|