αν εχεις αυτην την καταναλωση που λες ο κινητηρας σου βαση λογικης λιπαινεται σωστα?...
αν ειναι απο επισκευη πιθανον να μην εχεις τις σωστες ανοχες που χρειαζεται το μοτερ...
πως γινεται απο καινουργιο να εχει περισσοτερη καταναλωση απο τη μανα του και εσυ να εχεις ελαχιστη?
εαν τα ελατηρια του λαδιου ειναι κολημενα οπως λεμε τοτε το λαδι περναει μπουργανα γιατι πλεον δεν υπαρχει ελατηριο αποξυσεως ωστε να ξυσει το λαδι που εχει ηδη λιπαινει το χιτωνιο και πρεπει η ξυστρα να το κατεβασει παλι κατω στο καρτερ...
και τοτε δε το προλαβαινεις το λαδι...
αν οι καταναλωσεις ειναι μετριες ρολο παιζουν και τα τσιμουχακια τα οποια ειναι 3 στον κυλινδρο και ρουφουν λαδι...
μαθετε τι καταναλωση λαδιου εχουν ολα τα bmw ας πουμε, απο το εργοστασιο καινουργια και τοτε θα καταλαβετε..
μεροχυντα διαβαζα ξενο φορουμ. εχω μιλησει με ολον τον κοσμο απο το κεηπ ταουν μεχρι τη μαλαισια...
κανενας δεν εκαιγε λιγοτερο απο 1000-1500 γραμμαρια στα 5000κμ. το θεωρουσαν μινιμουμ
ισως εμεις εδω ειμαστε ατσιδες...