Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
Καταλυτης και υγραεριο. |
|
26-03-10, 00:46
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καταλυτης και υγραεριο.
καλησπερα παιδια.ανοιγω αυτο το θεμα με αφορμη την χρηση υγραεριου που εχω πλεον στο αμαξι.
Για να μην σας ζαλιζω εχω διαβασει αρκετα θεματα περι καταλυτων στο φορουμ και κατελυξα ως εδω για να μου λυσετε καποιες αποριες.
1ον..τωρα με την χρηση υγραεριου συντρεχει λογος να εχω καταλυτη απανω?να σημειωσω οτι εχω οικολογικη συνειδηση απλα κανω αυτη την ερωτηση γιατι υγραεριο σχεδον 0 ρυποι αρα τι χρειαζεται?(κοβει και δυναμη απο οτι διαβασα)
2ον..θελω να ακουσω τις προτασεις σας για το αν ειναι εφικτο να αφαιρεθει ο καταλυτης και τι γινεται με τους 2 αισθητηρες λαμδα.
ο καταλυτης που εχει τωρα το αμαξι εχει κανει 170.000 χλμ.και σκεφτομουνα η αλλαγη με καποιον μεταλικο πχ αμερικατ η ολικη αφαιρεση του.το αμαξι ειναι του 2001 G6 1400 Vvti.
Καθε γνωμη σας δεκτη παιδια.........
|
|
|
|
26-03-10, 20:03
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Από την στιγμή που το αμάξι μπορεί να καίει και βενζίνη πιστεύω είσαι υποχρεωμένος να έχεις και καταλύτη! όσο για τον λάμβδα τουλάχιστον στον δικό μου 4E-FTE όταν στο starlet gt για 1 week δεν είχα καταλύτη τον είχαμε συνδέσει απλά σε σπείρωμα πάνω στο downpipe (ή σε κομάτι σωλήνα) και το halmeter είχε σωστές ενδείξεις, οπότε λογικά δεν έχει προόβλημα και να μην υπάρχει πάνω ο καταλύτης αρκεί να παίρνει μετρήσεις. Εμένα ο λάμδα είναι ΠΡΙΝ τον καταλύτη και έχει εναν. Τέλος δεν είσαι νόμιμος να μην έχεις καταλύτη και αν πάς πχ διακοπες σε νησιά και δεν έχει υγραέριο εκεί δεν θα καις βενζίνη? χώρια τι γίνεται με το ΚΤΕΟ? αν εχεις πρόβλημα με τον υπάρχον θα σου πρότεινα να έβαζες καποιον μεταλλικό! εγώ έχω από κάτω βάλει της ΜΟΝΟLITH και ειμαι πάρα πολυ ευχαριστημένος και έχει πάρει τα πάνω του και το μοτερ σε σχέση με τον μαμίσιο κεραμικό. Και με δοκιμές που είχα κάνει χωρίς καταλύτη έχει αμεληταίες διαφορές! Αυτό όμως είναι ανάλογα τον κινητηρα, έχω ακούσει περιπτώσεις ειδικά σε ατμοσφαιρικά μοτερ που μετά από αφαίρεση καταλύτη κρέμασαν και δεν πήγαιναν βήμα γιατί έχασαν το λεγόμενο backpressure.
|
26-03-10, 20:28
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Nικηφορε θα συμφωνησω μαζι σου φιλε μου.Απλα πιο πολυ απο απορια ρωτησα (εστω και βλακωδη).Να σε ρωτησω εχεις καποια διευθυνση για τους καταλυτες που ειπες και ποσο κοστιζουν?
|
26-03-10, 20:31
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
http://www.monolithos-catalysts.gr/index2.htm
Εγω τον ειχα βάλει στον εξατμισά μου στο starlet gt με 180 ευρώ και αργότερα μετακόμισε στην corolla μαζί με το μοτερ. Και μαζί μου έδωσε και πιστοποίηση της ΕΕ για τον συγκεκριμένο καταλύτη που άλλοι ΔΕΝ δίνουν! μάλιστα είχα δώσει τον παλιό μου και μου έκοψε και 10 ευρώ ακόμα και καλά ανακύκλωση, δεν μπορείς απλά να τον πετάξεις!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 26-03-10 στις 20:45.
|
26-03-10, 21:36
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νικηφορε ποιος απο ολους κανει για μενα?
|
27-03-10, 00:26
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
άμα πας να βάλεις θα σου πουν! δεν ξέρω! ο δικός μου κάνει μεχρι 180hp και τον φοράνε και σε αμάξια 1600 και 1800cc ατμοσφαιρικά.
|
|
|
|
27-03-10, 16:38
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδια δεν ξερω αλλα αυτο ειναι πρωτογνωρο.
Οπως ειχα πει σε αλλο μου θεμα χθες αλλαξα το γραναζι του VVTI και επιτελους το αμαξι βρηκε το πεταγμα του.παλι ομως κατι το κραταγε(ετσι ενιωθα).Λεω σημερα πρωι πρωι να αλλαξω καταλυτη.και αφου ειχα γεμισει το τουφεκι απο μερες τωρα λεω σημερα να η ευκαιρια.
Πηγα στον εξατμισα και αφου ειδε το αμαξι απο κατω μου ειπε και τι καταλυτη να βαλω.μου μιλησε για μεταλικο αμερικανικης προελευσης(δεν θυμαμαι την μαρκα για την ωρα)με 200 τρυπες.στην αρχη ελεγα να βαλω με 100 αλλα εκεινος ηταν κατα 99% σιγουρος οτι θα αναβε αισθητηρας λαμδα.Τελικα τον ακουσα και βαλαμε με 200 τρυπες.πιανει ωραια κοβει τον παλιο και εγω σαν περιεργος πηγα να τον δω.Ο καταλυτης ο παλιος ειχε ολιγον τι τα χαλια του.φαινοταν βουλωμενος σε αρκετα σημεια.ετσι λοιπον βαζει τον καινουριο απανω και πλεον το αμαξι ειναι ετοιμο να ξεκινησει.βαζοντας μπροστα κατι ειχε αλλαξει στον ηχο,και οταν λεω ειχε αλλαξει εννοω ειχε γλυκανει πολυ.το βγαζω εξω και αρχιζω την βολτα να το ανοιξω λιγο.Τετοιο πραγμα δεν μου εχει ξανακανει το αμαξι.Ο κινητηρας να βγαζει μια τρελη ροπη(τρελη συμφωνα με το πως πηγαινε πριν βεβαια)για 1η δεν το συζηταω ζωγραφιζε κατω.η 2α ανοιξε σαν τρελη η 3η με το που πηγαινε στις 4000 στροφες αν πριν πεταγοταν το αμαξι μια τωρα πεταγοταν τρεις.και στις υπολοιπες 4η,5η,6η το αμαξι το ενιωθες οτι πραγματικα ξεχυνοτανε και βεβαια ενιωθες στις 4000 ενα αλλο αμαξι.Πραγματικα δεν ξερω αλλα απο την μερα που το πηρα δεν το εχω ξαναδει να παει ετσι.Μην βιαστητε βεβαια να πειτε τι λεει ο τρελος τωρα.μιας και δεν εχω κανα τουρμπατο η τα τρελα αλογα αλλα ετσι οπως ειδα το αμαξι στον δρομο ηταν σαν να ξυπνησε απο λυθαργο.
Και μιας και μου δοθηκε η ευκαιρια περασα και απο υγραεριοκινηση μου αλλαξανε και 4 ζιγκλερακια αεριου με 2 νουμερα μεγαλυτερα και πραγματικα νιωθω απεραντη ευχαριστηση που επιτελους το αμαξι μου παει οπως το ηθελα.
Τελικα ενας υμι-βουλωμενος καταλυτης τι μπορει να κανει.
Παιδια απλα για τους τυπους το αναφερω η ολη ιστορια στοιχισε 250ευρω με την εγκατασταση.επισης ο ανθρωπος μου ανεφερε οτι πανε παιδια απο διαφορα φορουμ και τους κανει πολυ καλες τιμες.
Οποιος ενδιαφερεται να περασει μια βολτα ο ανθρωπος λεγεται
Γαλατας Αθανασιος και ειναι Ηρακλειτου 5 στο χαλανδρι.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,15352011 seconds (81,09% PHP - 18,91% MySQL) with 35 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:51. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|