Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
|
|
|
TS τρεμουλο-κραδασμοι |
|
13-02-10, 12:52
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
TS τρεμουλο-κραδασμοι
Προχθες εκανα ενα ταξιδι θεσ/κη μεχρι να παω (με μια σταση στην λαρισα) ολα καλα.Στον γυρισμο ομως αρχισα να νιωθω σε ολη την καμπινα μου (ταμπλο,τιμονι,πορτες,καθισματα παντου το ιδιο) μετα τα 80 k/m μεχρι και τα 120 k/m ενα εντονο τρεμουλο σαν εχεις πεσει σε τρελες και απανοτες λακουβες(το δοκιμασα με ολεσ τις σχεσεις στο κυβοτιο που θα μπορουσα).Μετα τα 120 απλα δεν ηταν τοσο εσθιτο αλλα υπηρχε.Οταν μου εκανε το τρεμουλο αυτο αν αφηνα το πεταλ του "γκαζιου" δεν εκανε τιποτα κανενα θορυβο.Οπως καταλαβαινετε δεν μπορουσα να ερχομαι απο θεσ/κη με 70-80 k/m και λιγο πριν την μαλακασα λεω να το πλακωσω στο γκαζι κ οτι γινει.Με ελαχιστη ταχυτητα πια 160 k/m εφτασα Αθηνα.Οταν επεσα παλι στα 80-120 k/m περιπου που μου το εκανε πιο εντονα,δεν εκανε πια τοσο πολι,απλα ενα μικρο σιντονισμο.Δεν ξερω αν καταφερα να σας δωσω να καταλαβαιτε τι ακριβως μου συνεβει αλλα με τρομαξε παρα πολι μπορω να πω.Εχθες πηγα στο μαγαζι που ειχα αλλαξει λαστιχα πριν μερικους μηνες (10/09 νομιζω) και δεν βρηκε κατι.Αν υπαρχει καποιος που μπορει να βοηθησει θα το εκτιμουσα...Φιλικα Νικος
Υ.Γ με συγχωριτε αν σας κουρασα με το μηνυμα μου
|
13-02-10, 13:12
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν ξέρω αν είναι αυτό που θα πω, αλλά για ρίξε μια ματιά στις βάσεις μηχανής! μήπως έχει κόψει καμια βάση και με τις στροφές του κινητήρα χτυπιέται μέσα και προκαλεί τους κραδασμούς που αναφέρεις? αν ήταν θέμα ζυγοστάθμισης θα σου έτρεμε το τιμόνι.
|
13-02-10, 13:24
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Απο μια ματια που μπορεσα να ριξω δεν ειδα κατι.Φυσικα καποιος ειδικος θα μου εδινε μια απαντηση αλλα δεν εχω χρονο σημερα να το παω,την τριτη θα το παω...αλλα μεχρι τοτε τι γινετε?
|
13-02-10, 13:42
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Περιοχή:
Nea Iwnia!
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 271
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
κοιτα για μπιλιοφορους.....και μετα βασεις μοτερ και πιο συγκεκριμενα την κοντρα βαση σασμαν........απλα μεχρι την τριτη μην το κουνας (για μενα παντα)......
|
13-02-10, 13:53
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οι μπιλιοφοροι ειναι κομπλε.Τωρα για την κοντρα βαση στο σασμαν που λες δεν ξερω,δεν το εχω δει.Κατι αλλο που θα μπορουσε να 'ταν?
|
13-02-10, 14:12
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Περιοχή:
Nea Iwnia!
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 271
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PaNikos
Οι μπιλιοφοροι ειναι κομπλε.Τωρα για την κοντρα βαση στο σασμαν που λες δεν ξερω,δεν το εχω δει.Κατι αλλο που θα μπορουσε να 'ταν?
|
δεν νομιζω....παντως εμενα οταν εκανε ετσι ηταν συνηθως ο εμπρος δεξια εσωτερικος μπιλιοφορος.......
|
13-02-10, 14:32
|
|
|
Εγγραφή: 20-03-2008
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
διαγνωση απο εδω μεσα δεν μπορει να γινει!πολλα μπορει να ειναι..
να πας να το κοιταξεις!!
για την βαση που λεει ο dr δεν νομιζω γιατι δεν κοβεται απο την μια στιγμη στην αλλη και ακτος αυτου και εμενα που ειναι ψηλοκομενη,δεν μου κανει κανεναν θορυβο το αυτοκινητο!
κατσε θυμησου τι ειχε προηγηθει πριν ακουσεις τον θορυβο,αν επεσες σε καμια λακουβα πχ..
|
13-02-10, 14:34
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εμένα πάντως μια φορά στο Starlet GT είχε κοπει η βάση μηχανής (αυτή που εχει το σασμαν) και όντως έκανε τρελούς κραδασμούς και μάλιστα κούναγε μέσα τόσο πολύ το μοτερ που μου έκοψε μια σωληνα του A/C!!! έχασα και όλο το φρέον! στο Starlet είχε 3 βάσεις μηχανής, στην corolla τουλάχιστον στην δικιά μου ΕΕ111 είναι 4. Εγώ πιστεύω σε μεγάλο βαθμό να το κάνει κάποια βαση μηχανής που έχει κοπεί εντελώς. Αν ήταν πρόβλημα σε μπιλιοφόρο θα έκανε και θόρυβο σαν να χτυπαει δλδ κρουκ κρουκ, και ειδικά όταν είναι οι απέξω (προς τον τροχό δλδ) τους καταλαβαίνεις ιδιαίτερα όταν στρίβεις.
|
13-02-10, 16:18
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.115
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Να πω και εγώ μία; Όταν είχα τη μικρή 12άρα (1.400cc) κάποια στιγμή πηγαίνοντας από την εθνική οδό στη δουλειά μου, ξεκίνησε να κάνει ένα τέτοιο συντονισμό όπως λες από κάποια χλμ. και μετά. Το πρόβλημα ήταν το χειρόφρενο, το οποίο μπλόκαρε σε έναν από τους δύο πίσω τροχούς και δημιουργούσε τον συντονισμό. Πήγα συνεργείο, καθάρισαν το χειρόφρενο και στους δύο τροχούς και τέλος. Πιθανόν να είναι τόσο απλό. Από όσο ξέρω εμπειρικά, η κομμένη βάση μηχανής εμφανίζει τρέμουλο με όποια ταχύτητα πας και όχι μόνο από κάποια χλμ. και πάνω. Αυτό τουλάχιστον γινόταν στο παλιό Ρενώ Clio που είχα στο οποίο ήταν κομμένη η μία βάση...
__________________
Lift, lift, lift...
|
13-02-10, 17:08
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αυτό με την βάση μπορεί να μην το κάνει σε χαμηλές ταχύτητες πχ αν πας με 10-40 και σε ρελαντι και να το κάνει σε μεγάλες, και είναι λογικό γιατί σε περισσότερες στροφές χτυπιέται και κουνάει περισσότερο το μοτερ μέσα. Εμένα τουλάχιστον το έκανε σε μεγάλες ταχύτητες γιαυτό δεν το είχα καταλάβει κιόλας. Αλλά παίζει μεγάλο ρόλο ποιά βάση ειναι κομμένη και πόσο.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17003989 seconds (82,71% PHP - 17,29% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:24. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|