Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Soft Turbo ερωτήσεις G6 1400 VVT-i |
|
03-02-10, 16:51
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2006
Περιοχή:
ΑΘήνα
Μηνύματα: 138
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Soft Turbo ερωτήσεις G6 1400 VVT-i
Την καλησπέρα μου παιδιά ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια μτχ G6 facelift 1400 Turbo και θέλω να σας ρωτήσω κάποια πράγματα
Μετα επικοινωνία που έγινε με τον ιδιοκτήτη
Ο κινητήρας δεν έχει ανοιχτεί οπότε δεν έχει αλλάξει φλάντζες πιστόνια και τα σχετικά με ότι + ή - συνεπάγεται. Είναι 165 στρόφαλο με 0,5 bar 22άρα τουρμπίνα και 60άρα εξάτμιση
Επίσης δεν έχει παράλληλο αλλά έχει γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου της toyota απο τον Ανδρικάκη κάπως έτσι αν θυμάμαι καλά. Ξεχνάω τον μάστορα που έκανε την μετατροπή
Με βάζει σε σκέψεις το γεγονός αν μπορεί το αυτοκίνητο χωρίς να έχει αλλάξει μπεκ αντλία βενζίνης μπορεί να βγάλει 165. Επίσης ο εγκέφαλος μπορεί να προγραμματιστεί ξανά στις Ε111;
Και κάτι τελευταίο αν αλλάξω σε σφυρήλατα, μεγαλύτερα μπεκ με 60άρα εξάτμιση και όλα τα άλλα μαμά πόσο σηκώνει η 22άρα τουρμπίνα;
Για πείτε οι turbάτοι τις απόψεις σας
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 4ZZ-FE : 03-02-10 στις 16:57.
|
03-02-10, 17:01
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Δεν ειναι κατι τραγικο το 0,4.. Ολα εχουν ενα οριο αντοχης ομως!
Για να σηκωσεις πιεση και αλλο οπως το σκεφτεσαι θα πρεπει να αλλαξεις και πολλαπλη εισαγωγης καθως αυτη ειναι πλαστικια και θα ανοιξει!Καθως και χρειαστει τουλαχιστον παραλληλος , καλος ο μαμα αλλα οχι για πολλα πραγματα!
Καλο θα ηταν να μας πεις ποιο ακριβως τουρμπο φοραει..
Το πολυ να βγαλεις 220 αλογα με τετοιο τουρμπο που λες..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
|
|
|
03-02-10, 17:18
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 4ZZ-FE
Την καλησπέρα μου παιδιά ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια μτχ G6 facelift 1400 Turbo και θέλω να σας ρωτήσω κάποια πράγματα
Μετα επικοινωνία που έγινε με τον ιδιοκτήτη
Ο κινητήρας δεν έχει ανοιχτεί οπότε δεν έχει αλλάξει φλάντζες πιστόνια και τα σχετικά με ότι + ή - συνεπάγεται. Είναι 165 στρόφαλο με 0,5 bar 22άρα τουρμπίνα και 60άρα εξάτμιση
Επίσης δεν έχει παράλληλο αλλά έχει γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου της toyota απο τον Ανδρικάκη κάπως έτσι αν θυμάμαι καλά. Ξεχνάω τον μάστορα που έκανε την μετατροπή
Με βάζει σε σκέψεις το γεγονός αν μπορεί το αυτοκίνητο χωρίς να έχει αλλάξει μπεκ αντλία βενζίνης μπορεί να βγάλει 165. Επίσης ο εγκέφαλος μπορεί να προγραμματιστεί ξανά στις Ε111;
Και κάτι τελευταίο αν αλλάξω σε σφυρήλατα, μεγαλύτερα μπεκ με 60άρα εξάτμιση και όλα τα άλλα μαμά πόσο σηκώνει η 22άρα τουρμπίνα;
Για πείτε οι turbάτοι τις απόψεις σας
|
Καλησπέρα.Εγώ έχω Ε11 1.6 vvt-i.Το έχω τουρμπίσει βάζοντας 2.5 αρα garrett μπεκ απο corolla ts και e-manage ultimate..Το δουλεύω εδώ και αρκετό καιρό στο 0.7-0.8...Ξέρω ότι ο εγκέφαλος στα 1.4 δεν παιρνει παράλληλο αλλά πρόγραμμα...οπότε σωστά σου είπε για επαναπρογραμματισμό...
|
03-02-10, 18:52
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Με τέτοια τουρμπίνα δεν θέλει αλλαγή στα σωθηκά τίποτα το μοτερ? αντέχει? μπιέλες, πιστόνια κτλ εννοώ. Δε ξέρω βέβαια τι κάνει αυτό το μοτερ εγώ 4E-FTE έχω. Σίγουρα έχει πλαστικιά????!!!!!! πολλαπλή εισαγωγής ??
|
03-02-10, 19:16
|
|
|
|
Εγγραφή: 03-05-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 671
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τον 4ζζ εχει? αυτον που εχει και το δικο μου Ε12?
__________________
|
03-02-10, 19:32
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παίρνουν παράλληλο τα 1.4, αφού μερικά έχουν τον denso!άρα δεν μπορούν να πάρουν πρόγραμμα.Το αμάξι που λές είναι στο car.gr?αν ναι πες μας ποιο είναι γιατί έχω δει ένα Light turbo να πουλιέται.Σίγουρα θα πρέπει να αλλάξεις πολλαπλή εισαγωγής και μπέκ!Οσο για σφυρίλατα μετά, παίρνεις αυτά για τον 1zz και το κάνεις 1.8 και είσαι μια χαρά!
|
03-02-10, 21:14
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2006
Περιοχή:
ΑΘήνα
Μηνύματα: 138
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7
Καλησπέρα.Εγώ έχω Ε11 1.6 vvt-i.Το έχω τουρμπίσει βάζοντας 2.5 αρα garrett μπεκ απο corolla ts και e-manage ultimate..Το δουλεύω εδώ και αρκετό καιρό στο 0.7-0.8...Ξέρω ότι ο εγκέφαλος στα 1.4 δεν παιρνει παράλληλο αλλά πρόγραμμα...οπότε σωστά σου είπε για επαναπρογραμματισμό...
|
Ο παράλληλος ουσιαστικά δεν ξεγελάει τα σήματα που πάνε στον εγκέφαλο; Πως είναι δυνατό να μην μπορεί να μπει σε αμάξι παράλληλος;
Το 1,6 στην Ε11 έβγαινε VVT-i; Έχεις ανοίξει κινητήρα εσυ ή είσαι με μαμά σωθικά, τρόμπες, μπλα,μπλα. Δηλαδή έχεις ένα μαμά αυτοκίνητο και έχεις βάλει τουρμπίνα και τα περιφερειακά της; Αν επιτρέπεις πόσο καιρό είσαι;
@TARZAN
Είναι ένα G6 μαύρο
|
|
|
|
03-02-10, 23:54
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 4ZZ-FE
Ο παράλληλος ουσιαστικά δεν ξεγελάει τα σήματα που πάνε στον εγκέφαλο; Πως είναι δυνατό να μην μπορεί να μπει σε αμάξι παράλληλος;
Το 1,6 στην Ε11 έβγαινε VVT-i; Έχεις ανοίξει κινητήρα εσυ ή είσαι με μαμά σωθικά, τρόμπες, μπλα,μπλα. Δηλαδή έχεις ένα μαμά αυτοκίνητο και έχεις βάλει τουρμπίνα και τα περιφερειακά της; Αν επιτρέπεις πόσο καιρό είσαι;
@TARZAN
Είναι ένα G6 μαύρο
|
Ναι φίλε μου έβγαινε η Ε11 facelift 1.6 g6 vvt-i...Ουτε μοτέρ έχω ανοίξει ακόμα...ούτε εισαγωγή έχω αλλάξει,μόνο παράλληλο φοράω,μπεκ από corolla ts...2,5 garrett τουρμπίνα,εξάτμηση και intercooler...το αυτοκίνητο δουλεύει έτσι απο το καλοκαίρι και δεν έχω σταματήσει ούτε μέρα να πατάω με ότι αμάξι μπορείς να φανταστείς...να ξέρεις ότι οι μπιέλες αντέχουν μέχρι και 1 bar για τα πιστόνια δεν ξέρω πάντως τα δικά μου μέχρι τώρα δεν έχουν πάθει κάτι...Δεν καίει σταγώνα λάδι...Η πλαστική εισαγωγή μέχρι 1-1.2 bar αντέχει...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/486592/ Αυτή είναι η αγγελία?????
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilotos7 : 16-03-12 στις 21:51.
|
|
|
|
04-02-10, 00:46
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7
Ναι φίλε μου έβγαινε η Ε11 facelift 1.6 g6 vvt-i...Ουτε μοτέρ έχω ανοίξει ακόμα...ούτε εισαγωγή έχω αλλάξει,μόνο παράλληλο φοράω,μπεκ από corolla ts...2,5 garrett τουρμπίνα,εξάτμηση και intercooler...το αυτοκίνητο δουλεύει έτσι απο το καλοκαίρι και δεν έχω σταματήσει ούτε μέρα να πατάω με ότι αμάξι μπορείς να φανταστείς...να ξέρεις ότι οι μπίέλες αντέχουν μέχρι και 1 bar για τα πιστόνια δεν ξέρω πάντως τα δικά μου μέχρι τώρα δεν έχουν πάθει κάτι...Δεν καίει σταγώνα λάδι...Η πλαστική εισαγωγή μέχρι 1-1.2 bar αντέχει...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/486592/ Αυτή είναι η αγγελία?????
|
Ναι και γω αυτό είχα δεί.Η απορία μου είναι το που περνάει η σωλήνα που συνδέει το τούρμπο με το Intercooler???Πρέπει να lagaρει αρκετά παρόλο ότι έχει μικρό τούρμπο
Εσύ δηλαδή έχεις την πλαστική ακόμα?Δηλαδή πρέπει να είχε αρκετά χαμηλό κόστος η όλη βελτίωση ε?
|
04-02-10, 00:51
|
|
|
|
Εγγραφή: 03-05-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 671
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TARZAN
πρέπει να είχε αρκετά χαμηλό κόστος η όλη βελτίωση ε?
|
τετοια να λες να ξεσηκωθουμε ολοι μας!
__________________
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,24918389 seconds (84,84% PHP - 15,16% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:57. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|