Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Soft Turbo ερωτήσεις G6 1400 VVT-i
  #1  
Παλιά 03-02-10, 16:51
4ZZ-FE Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-03-2006
Μοντέλο: E12 pro
Περιοχή: ΑΘήνα
Μηνύματα: 138
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
4ZZ-FE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Soft Turbo ερωτήσεις G6 1400 VVT-i

Την καλησπέρα μου παιδιά ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια μτχ G6 facelift 1400 Turbo και θέλω να σας ρωτήσω κάποια πράγματα

Μετα επικοινωνία που έγινε με τον ιδιοκτήτη

Ο κινητήρας δεν έχει ανοιχτεί οπότε δεν έχει αλλάξει φλάντζες πιστόνια και τα σχετικά με ότι + ή - συνεπάγεται. Είναι 165 στρόφαλο με 0,5 bar 22άρα τουρμπίνα και 60άρα εξάτμιση
Επίσης δεν έχει παράλληλο αλλά έχει γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου της toyota απο τον Ανδρικάκη κάπως έτσι αν θυμάμαι καλά. Ξεχνάω τον μάστορα που έκανε την μετατροπή

Με βάζει σε σκέψεις το γεγονός αν μπορεί το αυτοκίνητο χωρίς να έχει αλλάξει μπεκ αντλία βενζίνης μπορεί να βγάλει 165. Επίσης ο εγκέφαλος μπορεί να προγραμματιστεί ξανά στις Ε111;

Και κάτι τελευταίο αν αλλάξω σε σφυρήλατα, μεγαλύτερα μπεκ με 60άρα εξάτμιση και όλα τα άλλα μαμά πόσο σηκώνει η 22άρα τουρμπίνα;

Για πείτε οι turbάτοι τις απόψεις σας

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 4ZZ-FE : 03-02-10 στις 16:57.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 03-02-10, 17:01
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν ειναι κατι τραγικο το 0,4.. Ολα εχουν ενα οριο αντοχης ομως!
Για να σηκωσεις πιεση και αλλο οπως το σκεφτεσαι θα πρεπει να αλλαξεις και πολλαπλη εισαγωγης καθως αυτη ειναι πλαστικια και θα ανοιξει!Καθως και χρειαστει τουλαχιστον παραλληλος , καλος ο μαμα αλλα οχι για πολλα πραγματα!
Καλο θα ηταν να μας πεις ποιο ακριβως τουρμπο φοραει..
Το πολυ να βγαλεις 220 αλογα με τετοιο τουρμπο που λες..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 03-02-10, 17:18
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 4ZZ-FE Εμφάνιση μηνυμάτων
Την καλησπέρα μου παιδιά ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια μτχ G6 facelift 1400 Turbo και θέλω να σας ρωτήσω κάποια πράγματα

Μετα επικοινωνία που έγινε με τον ιδιοκτήτη

Ο κινητήρας δεν έχει ανοιχτεί οπότε δεν έχει αλλάξει φλάντζες πιστόνια και τα σχετικά με ότι + ή - συνεπάγεται. Είναι 165 στρόφαλο με 0,5 bar 22άρα τουρμπίνα και 60άρα εξάτμιση
Επίσης δεν έχει παράλληλο αλλά έχει γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου της toyota απο τον Ανδρικάκη κάπως έτσι αν θυμάμαι καλά. Ξεχνάω τον μάστορα που έκανε την μετατροπή

Με βάζει σε σκέψεις το γεγονός αν μπορεί το αυτοκίνητο χωρίς να έχει αλλάξει μπεκ αντλία βενζίνης μπορεί να βγάλει 165. Επίσης ο εγκέφαλος μπορεί να προγραμματιστεί ξανά στις Ε111;

Και κάτι τελευταίο αν αλλάξω σε σφυρήλατα, μεγαλύτερα μπεκ με 60άρα εξάτμιση και όλα τα άλλα μαμά πόσο σηκώνει η 22άρα τουρμπίνα;

Για πείτε οι turbάτοι τις απόψεις σας
Καλησπέρα.Εγώ έχω Ε11 1.6 vvt-i.Το έχω τουρμπίσει βάζοντας 2.5 αρα garrett μπεκ απο corolla ts και e-manage ultimate..Το δουλεύω εδώ και αρκετό καιρό στο 0.7-0.8...Ξέρω ότι ο εγκέφαλος στα 1.4 δεν παιρνει παράλληλο αλλά πρόγραμμα...οπότε σωστά σου είπε για επαναπρογραμματισμό...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 03-02-10, 18:52
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Με τέτοια τουρμπίνα δεν θέλει αλλαγή στα σωθηκά τίποτα το μοτερ? αντέχει? μπιέλες, πιστόνια κτλ εννοώ. Δε ξέρω βέβαια τι κάνει αυτό το μοτερ εγώ 4E-FTE έχω. Σίγουρα έχει πλαστικιά????!!!!!! πολλαπλή εισαγωγής ??
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 03-02-10, 19:16
Το avatar του χρήστη nvrkp streetracing
nvrkp streetracing Offline:
 
Εγγραφή: 03-05-2009
Μοντέλο: E12 1.4 pro f/l
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 671
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 260
nvrkp streetracing είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τον 4ζζ εχει? αυτον που εχει και το δικο μου Ε12?
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 03-02-10, 19:32
Το avatar του χρήστη TARZAN
TARZAN Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 10-05-2008
Μοντέλο: Corolla E11
Περιοχή: Βύρωνας
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
TARZAN είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παίρνουν παράλληλο τα 1.4, αφού μερικά έχουν τον denso!άρα δεν μπορούν να πάρουν πρόγραμμα.Το αμάξι που λές είναι στο car.gr?αν ναι πες μας ποιο είναι γιατί έχω δει ένα Light turbo να πουλιέται.Σίγουρα θα πρέπει να αλλάξεις πολλαπλή εισαγωγής και μπέκ!Οσο για σφυρίλατα μετά, παίρνεις αυτά για τον 1zz και το κάνεις 1.8 και είσαι μια χαρά!
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 03-02-10, 21:14
4ZZ-FE Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-03-2006
Μοντέλο: E12 pro
Περιοχή: ΑΘήνα
Μηνύματα: 138
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
4ZZ-FE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα.Εγώ έχω Ε11 1.6 vvt-i.Το έχω τουρμπίσει βάζοντας 2.5 αρα garrett μπεκ απο corolla ts και e-manage ultimate..Το δουλεύω εδώ και αρκετό καιρό στο 0.7-0.8...Ξέρω ότι ο εγκέφαλος στα 1.4 δεν παιρνει παράλληλο αλλά πρόγραμμα...οπότε σωστά σου είπε για επαναπρογραμματισμό...
Ο παράλληλος ουσιαστικά δεν ξεγελάει τα σήματα που πάνε στον εγκέφαλο; Πως είναι δυνατό να μην μπορεί να μπει σε αμάξι παράλληλος;

Το 1,6 στην Ε11 έβγαινε VVT-i; Έχεις ανοίξει κινητήρα εσυ ή είσαι με μαμά σωθικά, τρόμπες, μπλα,μπλα. Δηλαδή έχεις ένα μαμά αυτοκίνητο και έχεις βάλει τουρμπίνα και τα περιφερειακά της; Αν επιτρέπεις πόσο καιρό είσαι;

@TARZAN

Είναι ένα G6 μαύρο
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 03-02-10, 23:54
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 4ZZ-FE Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο παράλληλος ουσιαστικά δεν ξεγελάει τα σήματα που πάνε στον εγκέφαλο; Πως είναι δυνατό να μην μπορεί να μπει σε αμάξι παράλληλος;

Το 1,6 στην Ε11 έβγαινε VVT-i; Έχεις ανοίξει κινητήρα εσυ ή είσαι με μαμά σωθικά, τρόμπες, μπλα,μπλα. Δηλαδή έχεις ένα μαμά αυτοκίνητο και έχεις βάλει τουρμπίνα και τα περιφερειακά της; Αν επιτρέπεις πόσο καιρό είσαι;

@TARZAN

Είναι ένα G6 μαύρο
Ναι φίλε μου έβγαινε η Ε11 facelift 1.6 g6 vvt-i...Ουτε μοτέρ έχω ανοίξει ακόμα...ούτε εισαγωγή έχω αλλάξει,μόνο παράλληλο φοράω,μπεκ από corolla ts...2,5 garrett τουρμπίνα,εξάτμηση και intercooler...το αυτοκίνητο δουλεύει έτσι απο το καλοκαίρι και δεν έχω σταματήσει ούτε μέρα να πατάω με ότι αμάξι μπορείς να φανταστείς...να ξέρεις ότι οι μπιέλες αντέχουν μέχρι και 1 bar για τα πιστόνια δεν ξέρω πάντως τα δικά μου μέχρι τώρα δεν έχουν πάθει κάτι...Δεν καίει σταγώνα λάδι...Η πλαστική εισαγωγή μέχρι 1-1.2 bar αντέχει...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/486592/ Αυτή είναι η αγγελία?????

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilotos7 : 16-03-12 στις 21:51.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 04-02-10, 00:46
Το avatar του χρήστη TARZAN
TARZAN Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 10-05-2008
Μοντέλο: Corolla E11
Περιοχή: Βύρωνας
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
TARZAN είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι φίλε μου έβγαινε η Ε11 facelift 1.6 g6 vvt-i...Ουτε μοτέρ έχω ανοίξει ακόμα...ούτε εισαγωγή έχω αλλάξει,μόνο παράλληλο φοράω,μπεκ από corolla ts...2,5 garrett τουρμπίνα,εξάτμηση και intercooler...το αυτοκίνητο δουλεύει έτσι απο το καλοκαίρι και δεν έχω σταματήσει ούτε μέρα να πατάω με ότι αμάξι μπορείς να φανταστείς...να ξέρεις ότι οι μπίέλες αντέχουν μέχρι και 1 bar για τα πιστόνια δεν ξέρω πάντως τα δικά μου μέχρι τώρα δεν έχουν πάθει κάτι...Δεν καίει σταγώνα λάδι...Η πλαστική εισαγωγή μέχρι 1-1.2 bar αντέχει...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/486592/ Αυτή είναι η αγγελία?????
Ναι και γω αυτό είχα δεί.Η απορία μου είναι το που περνάει η σωλήνα που συνδέει το τούρμπο με το Intercooler???Πρέπει να lagaρει αρκετά παρόλο ότι έχει μικρό τούρμπο
Εσύ δηλαδή έχεις την πλαστική ακόμα?Δηλαδή πρέπει να είχε αρκετά χαμηλό κόστος η όλη βελτίωση ε?
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 04-02-10, 00:51
Το avatar του χρήστη nvrkp streetracing
nvrkp streetracing Offline:
 
Εγγραφή: 03-05-2009
Μοντέλο: E12 1.4 pro f/l
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 671
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 260
nvrkp streetracing είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TARZAN Εμφάνιση μηνυμάτων
πρέπει να είχε αρκετά χαμηλό κόστος η όλη βελτίωση ε?
τετοια να λες να ξεσηκωθουμε ολοι μας!
__________________
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
δισκοπλακες για corolla2003 1400 vvti styf Corollaclub On Line Store. 4 07-09-16 17:17
Χαρακτηριστικά G6 1400 starlet!! TOYOTA COROLLA 111(G6) 33 01-07-09 20:07
Σασμαν G6 1400 manos vasilakis TOYOTA COROLLA 111(G6) 8 26-05-06 09:26
Εξατμιση Σε 1400... El Corollinio TOYOTA COROLLA 111(G6) 14 23-03-06 07:22
corolla 1400 '99 Andre_1982 SUPPORT 0 25-07-05 14:59



Page generated in 0,24918389 seconds (84,84% PHP - 15,16% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:57.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)