Τέτοιες μικροδιαφορές, της τάξης του 10%, καταλαβαίνω για χρόνια! Θα το έχω υπόψη μου.
Αναφαίρεσαι σε γρανάζι VVTi και όχι VVTLi. Δηλαδή μιλάμε για κάτι που υπαρχει και στα 1.4i και 1.6i ?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2
να βάλουν το τεστερ πανω και να οπλίσουν το vvti, εαν δουλευει οπως είσαι στο ρελαντι θα κανει πως σβήνει ή θα σβήσει.
|
Για να είμαι σίγουρος, αν θες επιβεβαίωσε ότι καλά κατάλαβα το εξής:
Με τον τεστερ ενεργοποιούν το vvti και αν αυτό λειτουργούσε κανονικά ο κινητηρας θα πάει να σβήσει. Αν όμως το vvti έχει κολήσει, δεν θα καταλάβει τίποτα ο κινητήρας στο ρελαντί, σωστά?