Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Νεα Mito multiair
  #1  
Παλιά 16-11-09, 23:04
4ZZ-FE Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-03-2006
Μοντέλο: E12 pro
Περιοχή: ΑΘήνα
Μηνύματα: 138
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
4ZZ-FE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νεα Mito multiair

Το είδα τις προάλλες για λίγο στην εκπομπή του traction. Μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα! Αν θυμάμε καλά κάτι παρόμοιο δεν ήθελε να κάνει και η toyota να καταργήσει την πεταλούδα και να γίνετε κατευθείαν η εισαγωγή του αέρα απο τις βαλβίδες.Αχ ρε toyota (μαζί με την υπόλοιπη Ιαπωνία) έχετε πατώσει σε μεσαία κατηγορία! Πως να ήθελα να δω ένα turbo 1600 multivalve να ράβει κοστουμάκια!!!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 16-11-09, 23:29
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 4ZZ-FE Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν θυμάμε καλά κάτι παρόμοιο δεν ήθελε να κάνει και η toyota να καταργήσει την πεταλούδα και να γίνετε κατευθείαν η εισαγωγή του αέρα απο τις βαλβίδες.
κάτι τέτοιο ήθελε και το έχει κάνει στα νέα μοτέρ του Auris και του Avensis. και όλα αυτά σε συνδιασμό με διπλό vvt-i. απλά είναι επιλογή της εταιρίας να μην βγάζει turbo κινητήρες, τι να κάνουμε....
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 16-11-09, 23:43
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Και γιατί να βγάλει????

Το Ave με τα 147 άλογα ράβει.... και είναι και ατμόσφαιρα!!!
Δεν νομίζω να υπάρχουνε πολλά στην κατηγορία του, που να στέκονται με αξιώσεις δίπλα!

Ας κάνουνε και οι άλλοι ότι κάνει η ΤΟΥΟΤΑ με ατμοσφαιρικά μοτέρ και το ξαναβλέπουμε!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 17-11-09, 01:25
Το avatar του χρήστη harbov
harbov Offline:
 
Εγγραφή: 11-01-2009
Μοντέλο: Corolla G6 '99
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 738
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 268
harbov είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε παιδια ειναι απλο η Toyota δεν προκειται να βγαλει μικρο τουρμπο κινητηρα οπως βγαζουν οι αλλες εταιριες και γι αυτο υπαρχει η εξης εξηγηση ενας τετοιος κινητηρας οσο αξιοπιστος κ καλος να ειναι (γιατι κ οι καλυτεροι καινε μεχρι κ 1 λιτρο λαδι δικαιολογημενα απο αλλαγη σε αλλαγη λαδιων)ειναι τουρμπο και θελει να τον προσεχεις λιγο π.χ. στο σβησιμο και στο ξεκινημα. H Toyota πλεον απευθυνεται σε ενα κοινο πιο χαλαρο, απο αποψη αγωνιστικων ανησυχιων, εχει πιο οικογενειακο χαρακτηρα δωσει στα αυτοκινητα της τα τελευταια χρονια, οποτε αν εβγαζε ενα τετοιο κινητηρα στο Auris για παραδειγμα και το αυτοκινητο δεν το επαιρνε καποιος που ξερει απο αυτοκινητα κ δεν το προσεχει τοτε το μοτερ καποια στιγμη θα εβγαζε προβλημα κ αυτο θα ηταν πληγμα στην εικονα της εταιριας περι αξιοπιστιας, γι αυτο εχει διαλεξει την αξιοπιστη λυση της ατμοσφαιρας κ πορευεται αναλογα. Αλλωστε δεν νομιζω οτι τα 150 αλογα ειναι λιγα για ενα οικογενειακο αυτοκινητο οπως το Avensis, και οπως λενε κ αυτοι που το εχουν το αυτκινητο ραβει οταν αυτος ο κινητηρας μπει στο Auris τοτε αυτο τι θα κανει?


Παντως και εμενα το Mito μου αρεσει πολυ...
__________________

I am not normally a religious man, but if you are up there, save me Superman

One day i want to become B.E.A.M.S.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 17-11-09, 01:29
elpis Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 03-04-2005
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 163
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 257
elpis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εχετε δικιο παιδια οντως το avensis ειναι πολυ καλο στα αλογα του , εγω πλεον εχω το civic το 4d το 1,8 και αυτο για τα αλογα του παει παραπανω καλα αποοτι περιμενα, δεν εχω παραπονο και το αποτελεσμα ολων αυτων των γρηγορων μικρων θα φανει μετα απο καμια 80αρια χιλιαδες χιλιομετρα οταν τα δικα μας θα δουλευον ρολοι κα οι υπολοιποι θα ψαχνουν να τα δωσουν απο τα προβληματα που θα εχουν βγαλει
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 17-11-09, 03:11
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν θελετε να το δουμε αντικειμενικα η TOYOTA εχει μεινει σαφως πισω στην κατασκευη κινητηρων απο πλευρας αποδοσης...Ατμοσφαιρικα οντως στεκεται ακομα καλα αλλα το turbo ειναι μπροστα οπως και να το κανουμε...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 17-11-09, 03:26
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ατμοσφαιρικα οντως στεκεται ακομα καλα αλλα το turbo ειναι μπροστα οπως και να το κανουμε...
Συγκρινε μου καποιον με την ΤΟΥΟΤΑ στην ατμοφαιρα???
1300 101
1600 132
1800 147!!!
Ποια εταιρια εχει τετοιες αποδοσες ατμοσφαιρικα!
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 17-11-09, 10:28
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 434
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis_vvti Εμφάνιση μηνυμάτων
Συγκρινε μου καποιον με την ΤΟΥΟΤΑ στην ατμοφαιρα???
1300 101
1600 132
1800 147!!!
Ποια εταιρια εχει τετοιες αποδοσες ατμοσφαιρικα!
1800 192!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Για να μην πουμε για 20v...........
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 17-11-09, 17:57
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 327
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis_vvti Εμφάνιση μηνυμάτων
Συγκρινε μου καποιον με την ΤΟΥΟΤΑ στην ατμοφαιρα???
1300 101
1600 132
1800 147!!!
Ποια εταιρια εχει τετοιες αποδοσες ατμοσφαιρικα!
οι ίπποι σαν νούμερο είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί, ωστόσο δε λένε πάντα την αλήθεια, γιατί εξαρτάται από το πόσα κιλά έχουν να μετακινήσουν.
Ο εξοπλισμός συνεχώς αυξάνεται (μαζί και τα κιλά), συνεπώς αυξάνεται και η ιπποδύναμη, με στόχο να κινεί το αμάξι το ίδιο ικανοποιητικά όσο πριν μια 10ετία αλλά όχι πιο γρήγορα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η 1η επιλογή.
νομίζω μπορώ να περνάω σχετικά άνετα τα 101 άλογα του auris με τα 86 δικά μου...
αντίστοιχα και στα 1.6, G6R με 110ps είναι τουλάχιστον στα ίδια με auris 1.6.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 17-11-09, 19:01
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων
νομίζω μπορώ να περνάω σχετικά άνετα τα 101 άλογα του auris με τα 86 δικά μου...
Να μην νομιζεις να εισαι σιγουρος!Εχω ανοιξει με auris 101 και ήμουν μπροστά...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
MiTo(STRAVROU) vs Corolla Ts(Dr.Who) Dr.Saimon TOYOTA COROLLA T-SPORT 1 18-11-09 14:49
Alfa Romeo MITO JL_e10 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 17 13-07-08 11:36



Page generated in 0,18035197 seconds (82,57% PHP - 17,43% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:20.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)