Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Αχ αυτές οι αναρτήσεις...
  #1  
Παλιά 20-08-09, 18:43
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αχ αυτές οι αναρτήσεις...

Καλησπέρα σε όλους - και καλές διακοπές σε όσους δεν έχουν επιστρέψει ακόμη.

Θα παραθέσω την ιστορία του δικού μου αυτοκινήτου και θα ήθελα μια βοήθεια αν και μόνο αν κάποιος έχει δει κάτι κοινό με τα κάτωθι και τα έχει εξακριβώσει:

Το αμάξι (πρόκειται για ένα corolla 1.4 G6 vvti του 2001) είχε κάνει 120.000χμ με μαμά ελατήρια και αμορτισέρ και είχε περάσει και ΚΤΕΟ με επιδόσεις απόσβεσης περί τα 65% μπρος - πίσω. Όμως στην ΤΟΥΟΤΑ μου συνέστησαν να αλλάξω αμορτισέρ (μου είπαν ότι τα ελατήρια δεν υπάρχει λόγος αλλαγής) λόγω παλαιότητάς τους. Η πιο κοντινή αντικατάσταση ήταν με ΚΥΒ EXCEL-G (τα μαύρα). Μέχρι τότε είχα ζάντες after market 15'' ΑΕΖ 6.5άρες και λάστιχα 195/50/15. Το offset των ζαντών ήταν 38. Με την αντικατάσταση των αμορτισέρ είδα το αμάξι να σηκώνεται κανά πόντο ή ίσως ενάμυσι, αλλά κυρίως έχασε την σταθερότητά του στο δρόμο (πολλές κλίσεις όχι μόνο σε στροφές αλλά και σε ανωμαλίες του δρόμου που εδώ στην Αθήνα είναι αρκετές όπως ξέρετε). Στην ΤΟΥΟΤΑ μου είπαν ότι είναι έτσι η αίσθηση μέχρι να κάτσουν τα αμορτισέρ αλλά φυσικά αυτό δεν έγινε ποτέ. Μετά από συνομιλίες με διάφορους και από εδώ μέσα αλλά και από αλλού μου συνέστησαν να αλλάξω τα ελατήρια λόγω πάλι χιλιομέτρων μπας και είχαν χάσει την ελαστικότητά τους έστω και λίγο. Τα άλλαξα με Η&R τρίποντα χαμηλώματος μπρος-πίσω. Ταυτόχρονα άλλαξα ζάντες και έβαλα από Ε12 15'' 6άρες με 195/50/15 λάστιχο αλλά offset 45. Αυτό σημαίνει 1.5πόντο στον άξονα πιο λίγο απ'ότι πριν. Το αμάξι έχασε την αστάθεια στις κλίσεις, κοπανάει λίγο (αλλά όχι ενοχλητικά) στις ανωμαλίες του εδάφους όμως έπαθε άλλα:

Μοιάζει να έχει κατέβει το πίσω μέρος κανονικά αλλά το μπροστά όχι τόσο όσο το πίσω (βλέποντας μαμά αυτοκίνητο είναι πιο χαμηλά μπροστά σε σχέση με το πίσω μέρος). Αυτό μάλλον έχει ως αποτέλεσμα (μάλλον σε συνδυασμό με τα ΚΥΒ που πιθανόν να μην κάνουν για ελατήρια χαμηλώματος) τον κραδασμό (όχι τρέμουλο - δεν θέλει ζυγοστάθμιση) στο τιμόνι στα πολλά χμ και επίσης την ακατάσταση ως επικίνδυνη μη επαναφορά του οχήματος στο δρόμο όταν υπάρχει ανωμαλία που σηκώνει το μπροστά μέρος.

Έχω διαβάσει όλα τα ποστς εδώ αλλά και έχω μιλήσει παντού για το θέμα και άλλοι μου λένε να βάλω τα ΚΥΒ AGX με άλλα ελατήρια (γιατί τα H&R έχουν θέμα με το να κατεβάσουν το μπροστά μέρος σε αντίθεση με το πίσω) και άλλοι ότι μόνο με τα ΑGX θα είμαι οκ μιας και τα EXCEL-G δεν έχουν ανάδραση αυτή τη στιγμή λόγω χαμηλώματος.

Κάθε ποιοτική εμπειρία σας θα μου ήταν χρήσιμη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Θέμης
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 20-08-09, 22:11
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φίλε μου καλησπέρα.επειδή το έχω δει και αυτό μήπως τα αμορτισέρ δεν είναι για το δικό σου αυτοκίνητο?μπορεί να ταιριάζουν αλλά να μην είναι για το δικό σου(βλέπε διαφορά ύψους που αναφέρεις,μήπως στα μπροστινά αμορτισέρ παίζει κάτι τέτοιο?)έχεις κάνει διασταύρωση των κωδικών που σου χτυπησαν για τα αμορτισερ μπρος πίσω?

η αστάθεια που αναφέρεις μήπως είναι απο ευθυγράμμιση (για την αστάθεια αναφέρομαι όχι στις κλίσεις του αμαξωματος).τα μαμα ελατηρια τα έχεις κρατήσει?ρωτάω για την περιπτωση που τα χρησιμοποιήσεις ξανα αν πχ το προβλημα οφειλεται στα αμορτισέρ.
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 20-08-09, 22:45
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 914
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Πολυ σωστη η παρατηρηση του Κωστα.
Επισης αστειο ειναι αυτο που σου ειπαν για τα ελλατηρια.
Οτι δλδ επειδη ειναι πολυκαιρισμενα σηκωθηκαν.
KYB AGX φορανε πολλα ψαγμενα 11αρια εδω μεσα και πιστευω ειναι απο τις καλυτερες επιλογες.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif

Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 20-08-09, 23:42
Το avatar του χρήστη Γιαννης20v
Γιαννης20v Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2007
Μοντέλο: ΑΕ101si 20vt
Περιοχή: ΚΟΛΩΝΙΑ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 997
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 317
Γιαννης20v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
με βαση την γνωσεις μου πανω σταυτοκινητα ΔΕΝ παιζει να σηκωθει με πολυκαιρισμενα ελατηρια.να κατσει ναι πιο λογικο το βρισκω.οσο γιαυτο που εχεις κανει τωρα ειναι οτι χειροτερο το ειχε κανει ο ξαδερφος μου κ μολις παλιωσαν ταμορτησερ σε καθε σαμαρακι η αν εκανες οτι μπαινεις σε καμια κατηφορικη φουρκετα κοντευαν να βγουν απτο θολο οι μπουκαλες.θα σου συνιστουσα ναλλαξεις ταμορτησερ σου πριν ακουσεις αυτο το οδηνηρο γκαπ απο του θολους σου.οσο για το θεμα υψους τσεκαρε κωδικους στα ελετηρια σου γιατι καπου ειχα ακουσει οτι αν βαλεις ελατηρια απο 101 σε 111 καθετε πιο χαμηλα ο κ@λος(αυτο στο λεω με καθε επιφυλαξει γιατι ποτιθετε οτι τα 2 μοντελα φορανε τα ιδια ακρα)
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 21-08-09, 00:45
Το avatar του χρήστη Geo!
Geo! Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-11-2004
Μοντέλο: EE90 Sedan (4A-FE)
Μηνύματα: 1.383
Ευχαρίστησε: 4
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 384
Geo! είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Κορυφαία ανάρτηση (αμορτισέρ-ελατήρια) είναι η TEIN. Ρυθμιζόμενη καθ'ύψος και σκληρότητα. Η τιμή της βέβαια είναι απαγορευτική, αλλά το αποτέλεσμα είναι απίστευτο!! Κράτημα και άνεση!! Ούτε μπουγάδες αναρτήσεων ελατηρίων, ούτε ψάξε τι ταιριάζει, ούτε τίποτα! Κάνε μια ερώτηση στους αντιπροσώπους της TEIN στην Ελλάδα όλο και κάτι παραπάνω θα σου πούνε. @wink
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 21-08-09, 00:52
Το avatar του χρήστη aptitude
aptitude Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-12-2008
Μοντέλο: corolla e111 20v b/t
Περιοχή: Ευβοια
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 80
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 203
aptitude είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φιλε μου ο προηγουμενος κατοχος της 11αρας μου ειχε κονι με εημπαχ και ηταν μαυρο χαλι το αυτοκινητο .

εγω εβαλα KYB AGX με TTE ελατηρια , λεω με σιγουρια οτι ειναι τα καλητερα λεφτα που εχω ριξει ποτε για αυτοκινητο ( και εκτος corollas)
__________________
_____________________________
|.....T O Y O T A.........................|| |
|........Racing Development..........||'|";,__
|_..._...________________======||_|_|....,]
"(@)'(@)'''''''''''''"""'''''''*|(@)(@)*****" (@)
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 21-08-09, 11:10
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 403
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Με απόλυτη βεβαιότητα σου λέω οτι το πρόβλημα με τα H&R και την ασυνήθιστη διαφορά υψους (πιο ψηλό μπροστά απ'οτι πίσω) είναι γνωστό και υπαρκτό. Τα H&R που έβαλες είναι για την corolla την 1.6 και όχι για την 1.4 που έχεις. Η διαφορά ύψους προκύπτει επειδή ο κινητήρας της 1.4 είναι ελαφρύτερος απο τον 1.6 με αποτέλεσμα να μην κάθονται όσο θα έπρεπε τα ελατήρια του εμπρόσθιου άξονα. Λύση για αυτό το πρόβλημα υπάρχει αλλά δεν είναι και η πιο σωστή, γι αυτό και δεν είναι σωστό να την αναφέρω εδώ. Ιδια ανάρτηση φοράω κ γώ μπορείς να τσεκάρεις πως έχει καθίσει το αυτοκίνητο το δικό μου και να μου στείλεις pm.
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stetas : 21-08-09 στις 11:17.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 21-08-09, 11:13
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Πόση διαφορά βαρους να εχουν αυτα τα δυο μοτερ?

Το 1.6 vvti ειναι σχεδον ιδιο με το 1.4... Αντε να εχει ελάχιστα πιο βαρύ στρόφαλο και ελάχιστα πιο βαριά εμβολα. Ολα τα περιφεριακα ειναι ολόιδια...

Δεν νομίζω να ειναι θεμα βαρους κινητήρα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 21-08-09, 11:46
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Από δική σας εμπειρία δηλ. πρέπει να αλλάξω αμορτισέρ και ελατήρια? Οι τροχοί που μπήκαν λίγο πιο μέσα παιζουν κανένα ρόλο ή όχι?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 21-08-09, 12:09
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 403
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Πόση διαφορά βαρους να εχουν αυτα τα δυο μοτερ?

Το 1.6 vvti ειναι σχεδον ιδιο με το 1.4... Αντε να εχει ελάχιστα πιο βαρύ στρόφαλο και ελάχιστα πιο βαριά εμβολα. Ολα τα περιφεριακα ειναι ολόιδια...

Δεν νομίζω να ειναι θεμα βαρους κινητήρα.
Μπορεί να τίθεται και θέμα κατανομής βάρους περίπου στα 15-20 kg Μιχάλη μαζί με τη μικρή διαφορά στο βάρος κινητήρα, όχι δεν είναι μεγάλη διαφορά αυτό είναι αλήθεια αλλά επειδή τα φοράω και ξέρω,τα H&R είναι αρκετά σκληρά ελατήρια και επιπροσθέτως έχουν και μια μικρή διαφορά ως προς την σκληρότητα μπρος πίσω (280lb/in εμπρός, 260lb/in πίσω).
Συνδυάζοντας όλα αυτά με αυτή τη διαφορά ως προς την σκληρότητα μπρος πίσω τα μπροστά δεν κάθονται αρκετά.
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Top 5 συνηθειών που καταστρέφουν το αυτοκίνητό σας; Μήπως έχετε κάποιες από αυτές; Fanis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 7 05-03-17 11:09
ΚΟΚ αυτός που ισχύει σήμερα . Fanis Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 26-04-10 11:02
Αναρτήσεις κλπ.... THEMIS TOYOTA COROLLA 111(G6) 3 30-08-08 05:38
Όλοι Γιορτάζουμε Και Περνάμε Καλά Αυτές Τις Μέρες,όλοι? diafanh-psyxh ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 8 05-01-06 17:28



Page generated in 0,18681407 seconds (83,70% PHP - 16,30% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:29.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)