Θυμάται κανείς πόσα πλήρωσε στο service των 200χιλιάδων (έχετε περάσει πολλοί; ) και τι άλλαξε;
τα σίγουρα που θα αλλάξω είναι λάδια, φίλτρο λαδιού (τα κλασικά) και ιμάντες (κάθε 100χιλιάρικα).
από φρένα είμαι οκ, οι γιαλοκαθαριστήρες μου είναι εντάξει, αμορτισέρ έχω
μπουζί μήπως; βαλβολίνες;
μήπως να μην αλλάξω τίποτα μπας και αξιοθώ και βάλω κανά πιο δυνατό μοτέρ; τον λυπάμαι το Ντορή!
τόσα χλμ και δε χαλάει ο άτιμος με τίποτα! Κατά 99% (για να μην πω 100%) δεν έχει χάσει τίποτα σε απόδοση τώρα απ' όταν τον πήρα πριν 10+ χρόνια!