Το Σάββατο έλαβα τα Tokico (ίδρωσα να τα βρω) και από σήμερα έχω ρυθμιζόμενες βίδες για τα ελατήρια καθώς και Apex ελατήρια 400 λίβρες (20 εκατοστά) μπροστά και 285 λίβρες (18 εκατοστά) πίσω!
Tελικά δεν πήρα το έτοιμο κιτ coilover από Ground Control που είχα πει γιατί ήταν αγνώστου προέλευσης και χαρακτηριστικών και απαγορευμένο κόστος απόκτησης και μεταφοράς από ΗΠΑ!
Εχθές ασχολήθηκα λίγο με το αυτοκίνητο και έβγαλα την μοκέτα από τον καθρέπτη πίσω ακριβώς από το ταμπλό!
Έκοψα όλες τις πλαινές λαμαρίνες από πόρτες και πίσω πλαινά και χωρίς να έχω πάρει ακόμα ξηρό πάγο, έβγαλα το 1/4 των πισσόχαρτων!(και έχει πάρα πολλά γ@μω ^%##%@$)
Συμβουλή: Ποτέ μην δοκιμάσετε να τις βγάλετε με ένα σπατουλάκι μόνο, το οποίο κάμπτεται με το παραμικρό.Έφαγα τα χέρια μου!
Σήμερα αγόρασα από Πειραιά (Γούναρη 35) 3 μέτρα υαλούφασμα ΠΛΕΚΤΟ, 4,5 κιλά πολυεστέρα και την Κυριακή όρεξης έχοντος θα φτιάξω το καπό για να ελαφρύνουμε κι άλλο!Θέλει βέβαια αρκετή προεργασία καθώς έχει μιά κωλότρυπα με αεραγωγό η οποία θέλει κλείσιμο για να γίνει το καλούπι!
Άντε και καλή μου επιτυχία, υπομονή, επιμονή και μπόλικο NESCAFE!
Φωτό από βδομάδα με τα πράγματα γιατί η μηχανή μου παρέδωσε πνεύμα!
.................................................. .........................................
Το Σάββατο ξεκίνησε η διαδικασία του καπώ, όλα πήγαν κατ' ευχήν, ξηλώθηκε ο αεραγωγός και στρώθηκε φαρδιά πλατιά ο πολυεστέρας με τα υαλονύματα!
Μάλλον όμως θα χρειαστώ κι άλλο υαλόνυμα γιατί όσο στεγνώνει, τόσο λεπταίνει!
Οπότε για ένα καπώ σημειώστε 6,5 μέτρα υαλούφασμα!
Τα ηλεκτρολογικά τελείωσαν με τη βοήθεια ενός φίλου και συμμαζεύτηκαν αρκετά τα περιττά και μη χρησιμοποιούμενα καλώδια!
Όλες οι πίσσες βρίσκονται εκτός με μοναδικό εργαλείο ένα ηλεκτρικό τρυπάνι με στρογγυλή συρματόβουρτσα (απλά το ξεφτιλίζει το πισσόχαρτο, χωρίς ταλαιπωρία)
Σήμερα το πήγα για φανοποιία και βαφή όπου υπολογίζω σε 2 βδομάδες περίπου να τελειώσει από εκεί!
.................................................. .........................
Oι αγορές συνεχίζονται κι ας ελπίσουμε ότι θα προλάβω μέχρι τις 30 Μαίου!
(δεν θα είναι εντελώς ολοκληρωμένο, αλλά να πάρουμε μία πρώτη γεύση)
Από ανταλλακτικά έχω:
συνεμπλόκ πολυουρεθάνης Fulkrum για εμπρός-πίσω ψαλίδια,
αντιστρεπτικές 20mm και 16mm για εμπρός-πίσω με συνεμπλόκ αντίστοιχα,
συνεμπλόκ κρεμαγιέρας,
δαγκάνες 2πίστονες από 200sx,
δισκόπλακες 275 αερ. από corolla Tsport,
σωληνάκια υψηλής custom,
τακάκια endless,
μπάρα θόλων πίσω cusco (ποίημα)
Αφού τελειώσει το καπώ από υαλονύματα και πολυεστέρα θα το στοκάρω και τρίψω και σαν τελείωμα θα του περάσω και ένα αυτοκόλλητο carbon για την japonia της υπόθεσης!
Στο αυτοκίνητο έχουν βγει παρμπρίζ και παράθυρα, έχει καθαριστεί όλο το πάτωμα και ο ουρανός από κόλλες, έχουν στοκαριστεί κάποια μικρά κομμάτια και από φανοποιία είναι έτοιμο!
Μένει στόκος πιστολιού, αστάρωμα και βάψιμο!
Ελπίζω ότι την άλλη παρασκευή θα ετοιμάζουμε ανάρτηση και στήσιμο και εν συνεχεία να προσαρμόσουμε τα φρένα!
Όλα πάνε κατόπιν προγράμματος!
Φωτό μάλλον αύριο που θα πάρω την μηχανή!
Μερικές που χρωστάω!
Τα ελατήρια με τις ρυθμιζόμενες βίδες
Οι ζώνες 3ων και 4ων σημείων (χοχο παρτάκιας)
Οι δισκόπλακες 275 αερ.