Εγω μπορω να πω αυτο που ωφειλο να να πω.Οτι τα ER 300 ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ENERGY SAVER.
Τωρα απο εκει και περα αθλια λαστιχο δεν υπαρχει.Οπως αθλια δεν μπορουσες να πεις την 14αρα corolla, επειδη δεν ειχε επαφη με την TS.
Εγω θα παραθεσω τα παρακατω και το αυτοκινητο ειναι το καθενος και αυτο αποφασιζει.
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 60-0 μετρα
TURANZA ER300=15.08 μετρα
ENERGYSAVER =14.31 μετρα
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 80-0 μετρα
TURANZA ER300=26.92
ENERGY SAVER =25.78
ΣΛΑΛΟΜ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ 6 ΚΟΡΙΝΕΣ
TURANZA ER300 =7.05 δευτερολεπτα
ENERGY SAVER =6.82
ΑΛΛΑΓΗ ΛΩΡΙΔΑΣ
TURANZA ER300 =4.10 δευτερολεπτα
ΕNERGY SAVER = 3.89
Παρακατω μια ψαγμενη δοκιμη αυτη της
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΥΛΙΣΗΣ. Ρολαροντας απο τα 40 χαω χωρις φρενα και χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο
TURANZA ER 300 =171.8 μετρα
ENERGY SAVER =214.6 μετρα.
Το michelin καταφερνει και συνδυαζει τα ασυμβιβαστα, αφου καταφερνει να εχει καλυτερο grip με μικροτερη αντισταση κυλισης, που αυτη σημαινει μικροτερη καταναλωση, και καλυτερο γκαζι για το αυτοκινητο μας.
ΘΟΡΥΒΟς ΚΥΛΙΣΗΣ ΜΕ 60 ΧΑΩ
TURANZA ER 300 =68.3 dB
ΕΝΕRGY SANER = 65.1
XΡΟΝΟΣ ΠΙΣΤΑΣ ΜΕΓΑΡΩΝ
TURANZA ER 300 =1:18.95
ENERGY SAVER = 1:18.35
MΕΓΙΣΤΗ ΠΛΥΡΙΚΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ
TURANZA ER300 =1.294g
ENERGY SAVER =1.357g
KAI ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΑΒΑΤΣΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ
TURANZA ER 300 = 10.0 ΚΙΛΑ
ENERGY SANER = 8.25 ΚΙΛΑ
Διαφορα χαωτικη.Συνολο 7 κιλα γλυτωνουμε απο ολα το αυτοκινητο, με ποιο σημαντικο 7 κιλα μη αναρτωμενη μαζα, με αποτελεσμα να δουλευει καλυτερα αναρτηση και φρενα και με σημαντικα ωφελη στις επιδοδεις και στην οικονομια γιατι τα 7 αυτα κιλα, ειναι και περιστρεφομενη-κινουμενη μαζα απο τον κινητηρα και οχι απλως μεταφερομενη
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|