αυτό που λες το είχα σκεφτεί με το 2Ε-Ε στο starlet, τελικά δεν σύμφερε οικονομικά και άλλαξα μοτερ. Φαντάσου ότι αυτό που λές θεωρητικά γίνεται δλδ θες την εισαγωγή, πολλαπλή εξαγωγή, τουρμπο, καταλύτη, κάρτερ,πολλαπλασιαστή, map sensor κτλ, αλλά έχει και άλλη συμπίεση, τα σωθηκά του σύμφωνα με το πρόγραμμα της toyota είναι τα ίδια. Αλλά ποιός θα διαλύσει ένα μοτερ για να στα δώσει? Για να τα βάλεις όλα αυτά πάνω πρέπει να διαλύσεις το δικό σου μοτερ και θες και άλλη συμπίεση. Και θες και άλλη πλεξούδα και εγκέφαλο και σασμαν (αυτό όχι απαραίτητα). Δεν συμφέρει με ΤΙΠΟΤΑ! παίρνεις το 4E-FTE το βάζεις πάνω με το σασμαν του, πουλάς το δικό σου μοτερ και το μαμα σασμαν και βγάζεις και μερικά χρήματα από αυτά που έδωσες και σου έρχεται πολύ ποιό οικονομικά. Και να ξέρεις μετατροπή ατμοσφαιρικού μοτερ σε turbo, ποτέ δεν είναι 100% αξιόπιστο, μπορεί να έχεις προβλήματα μετά. Kαι σε ανταλλακτικά να πάρεις αυτά που είπα πριν μπορεί να κάνουν παραπάνω από ότι ένα μοτερ ολόκληρο 4E-FTE. Υπάρχουν και διαφορές ηλεκτρολογικές που για να παίξει το turbo θες τον εγκέφαλο του 4Ε-FTE, όμως αν μπει αυτός θέλει και τους ανάλογους αισθητήρες, και έχει διαφορές και στον πολλαπλασιαστή που τον έχει εξωτερικό ο 4E-FTE, πρέπει να γίνουν πολλές πατέντες που δεν γνωρίζω, γιαυτό σου λέω ξέχνα το με λίγα λόγια.
|