Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
εξατμιση?? |
|
05-04-09, 20:51
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-08-2006
Περιοχή:
amfissa
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 48
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εξατμιση??
παιδια καλησπερα!!πρωτα ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος ποση ειναι η διαμετρος της σωληνας της εξατμισης απο corolla 1.4 e111 f/l?σκεφτομαι να αλλαξω εξατμιση(downpipe-καταλυτη)τελικο ελευθερας εχω!τι εχετε να μου προτεινετε?μεχρι ποια διαμετρο σωληνας δεν θα εχω προβλημα!!ευχαριστω προκαταβολικα!!
__________________
URBAN
|
|
|
|
06-04-09, 10:16
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Εγω πριν λιγες μερες εβαλα στο e111 f/l 1.4 g6 μου, εξατμιση 45 χιλ σωληνα(φοραμε 40-42χιλ) και δυο ελευθερα καζανια στρογγυλα ,μου προτειναν να βαλω 50χιλ σωληνα για να δω πιο μεγαλη διαφορα στις ψηλες στροφες αλλα επειδη εγω θελω ροπες χαμηλα,δεν εκανα τετοιες υπερβολες φοβουμενος μην αδειασει στις χαμηλομεσαιες ,οπως την ειχε πατησει ενας φιλος με Tsport.
Το αμαξι ειναι πλεον αρκετα πιο "νευρικο" σε ολο το φασμα στροφων,ξυπνησε χαμηλα που κυριως με ενδιεφερε,αλλα και ψηλα ειναι ακομα πιο αισθητα καλυτερο,
απο την αποδοση ειμαι ευχαριστημενος,εχω κερδισει 1,5-2 αυτοκινητα,ειδικα στις 3 πρωτες ταχυτητες αλλα και οι αλλες φορτωνουν καλυτερα,απο δοκιμες που εκανα.. και η χροια του ηχου της εξατμισης ειναι εντυποσιακη.
Το μονο που ενοχλει καπως ειναι οτι η ενταση του ηχου ειναι αρκετη και το αμαξι προκλητικο,αλλα για να λεω την αληθεια,αυτο ηθελα,ισως σε λιγο μικροτερο βαθμο,αλλα μην τα θελουμε κι ολα δικα μας....οσο για καταλυτη σκεφτομαι κι εγω να τον αλλαξω,ολοι μου λενε οτι θα μεταμορφωθει το αμαξι
αλλα κρατιεμαι γιατι θελω να το περασω κτεο...και δεν θελω να πολυ-ρισκαρω...αλλα μετα το κτεο θα μπει σιγουρα!!
|
06-04-09, 18:27
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγω εχω καταλυτη (γενικα η εξατμιση ειναι ολη αλλαγμενη) απο το 2001 και το αμαξι εχει περασει ΚΤΕΟ 2 φορες, και μαλιστα την δευτερη στο ιδιοτικο της auteco. Μια το 2005 και μια τον Νοεμβρη του 2007. Αποτελεσμα? Και τις 2 φορες δεν εβγαλε τιποτα απο ρυπους και περασα κανονικοτατα ΚΤΕΟ χωρις λαδωματα.
Υ.Γ: Μην λετε συνεχεια οτι "δεν βαζω καταλυτη για να περναω ΚΤΕΟ". Βαζετε κανα καλο λαδακι στη μηχανη και καμια καλη βενζινουλα.
|
|
|
|
06-04-09, 18:51
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αυτό με το ΚΤΕΟ και τον καταλύτη δεν το κατάλαβα! δεν υπάρχει πρόβλημα με το ΚΤΕΟ αν βάλουμε άλλον aftermarket καταλύτη! και εγώ μεταλλικό από κάτω έχω για το 4E-FTE και downpipe δίπλα στην turbina, μαμά το μοτερ είχε εκεί καταλύτη, αλλά στην corolla δεν έκανε έτσι κι αλλιώς, η έξοδος έβρισκε στην γέφυρα. Πάντως τον θόρυβο δεν τον μετράνε στα κτέο, ίσως να μην έχουν και desibelometra και δεν έχουν και την σχετική δικαιοδοσία για κάτι τέτοιο. (ο ΥΠΕΧΩΔΕ την έχει, σε συνδυασμό με την τροχαία). Αν θες να κάνεις λιγότερη φασαρία κοίτα να βάλεις φίλτρα στα καζανάκια πως τα λένε, να θυμήσω ότι το πρόστιμο για θόρυβο από εξάτμιση είναι τσουχτερό, σου παίρνουν άδεια, δίπλωμα, πινακίδες και για να τα πάρεις πρέπει να πας να σε μετρήσουν και να έχεις μαμίσια πάνω. Προσοχή πολύ λοιπόν με τις εξατμίσεις. Να πω και εγώ ένα παράδειγμα, όταν έβαλα στο starlet ep82 το μοτερ 4E-FTE είχα πάνω μαμά εξάτμιση 33-35mm με ένα τελικό καζανάκι ελευθέρας. Εγώ νόμιζα ότι πέταγε! αλλά ΚΑΜΙΑ ταχύτητα δεν έφτανε κόφτες! με το που αλλάζω εξάτμιση και βάζω 55mm χειροποίητη και άλλο τελικό μεγαλύτερης εξόδου καμία σχέση! κόφτες έπιανε για πλάκα! αργότερα που έβαλα και downpipe και καταλύτη από κάτω μεταλλικό και εκεί είδα διαφορά! αλλά την μεγαλύτερη όταν για 1 week δεν είχα καταλύτη και έκανε σαν WRC!!! τώρα στην corolla έβαλα το τελικό και τον καταλύτη που είχα στο starlet GT και φτιάχτηκε νέα εξάτμιση και νέο downpipe αλλά λόγω μεγαλύτερου μήκους και περισσοτέρων κουρμπών μου φαίνεται δεν έχει τις επιδόσεις που είχα πριν, αν και δεν μπορώ να συγκρίνω άμεσα, η corolla έχει μεγαλύτερα ζαντολάστιχα και βάρος κατά πολύ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 06-04-09 στις 18:56.
|
06-04-09, 18:54
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Βασικα Νικηφορε δεν μιλαμε για τον θορυβο, αλλα για τους ρυπους.
|
|
|
|
06-04-09, 19:14
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
οκ, εγώ όλες τις φορές με τις αλλαγές που είπα ποτέ δεν είχα πρόβλημα με καυσαέρια, μάλιστα πήγα σε ένα φίλο μηχανικό για πλάκα όταν δεν είχα καταλύτη να βγάλω κάρτα και καλά, χωρίς να του πω ότι δεν έχω, τα καυσαέρια αν και ποιο ανεβασμένα ειδικά το μονοξείδιο, θα μπορούσε να βγάλει ήταν κοντά στα όρια αλλά έδειχνε ΠΟΛΥ οξυγόνο!!! και αυτό επειδή είναι πολύ ελεύθερη η ροή καυσαερίων. Έτσι αυτός έψαχνε μήπως είναι κάπου τρύπια η εξάτμιση!!! δεδομένου και του θορύβου! και μετά του είπα ότι λείπει ο καταλύτης! Να πω ότι το μοτερ δεν καίει λάδια, είναι μαμά από θέμα μείγματος απείραχτο δλδ οπότε κάνει πολύ καλή καύση και δεν βγάζει καυσαέρια και ως γνωστόν τα ατμοσφαιρικά με τα αντίστοιχα turbο ιδίων cc (απείραχτα πάντα) βγάζουν λιγότερους ρύπους γενικά λόγω ύπαρξης τουρμπίνας.
Δεν καταλαβαίνω και πάλι γιατί ο φίλος μας να είχε πρόβλημα με ΚΤΕΟ αν άλλαζε καταλύτη, θα έβγαζε περισσότερα καυσαέρια πάνω από το όριο? βγάζουμε και μια κάρτα πριν το ΚΤΕΟ και βλέπουμε τι γίνεται.
|
|
|
|
07-04-09, 00:17
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Το καταλαβαινω αυτο που λες, απλα ελεγα μηπως επειδη θα ειναι σχεδον ολη αλλαγμενη η εξατμιση μην τυχον λογω θορυβου και (παραπανω?)καυσαεριων μου την ελεγαν....κι αντε τον θορυβο με μια ταπα θα τον χαμηλωσω για να παω κτεο...αλλα τα καυσαερια αν βγουν ανεβασμενα????Βεβαια με τα παραπανω ποστ καλυψατε την αγνοια μου...γιατι οι μισοι μου λενε οτι με αυτη την εξατμιση και με αλλο καταλυτη δεν περναω,πρεπει να ναι εντελως μαμα το αμαξι....και οι αλλοι μισοι το αντιθετο...
Και στο ιδιωτικο κτεο πριν βαλω την εξατμιση ρωτησα και μου παν οτι θα μου το περασουν αν και μου τα μασουσαν λιγο κτλ....ελπιζω να μην αλλαξουν τροπαριο οταν το παω...
Υ.Γ οταν βαζεις εξατμιση και φιλτρο χωρις προγραμμα μετατοπιζεις την ισχυ χαμηλοτερα δηλαδη (χρησιμοπιωντας υποθετικα νουμερα) το μοτερ ανεβαζει 0,3 ροπη παραπανω και 4-5 αλογα συν στις χαμηλομεσαιες και ψηλα,σε μεγιστη ιπποδυναμη ,μπορει να παρει 1-2 αλογα,μπορει κ καθολου αλλα να τα αποδωσει ,οχι στις 6000σ.α.λ αλλα στις 5500σ.α.λ...αυτο σημαινει οτι το αμαξι ειναι πιο βολικο ,δεν χρειαζεται να το σκισεις για να παρεις την μεγιστη δυναμη,και στο μπαμ κερδιζεις αισθητα σε επιταχυνση....απο κει και περα εκτος κι αν κανεις κοντρα,δεν υπαρχει λογος να κυνηγας τον κοφτη με τεταρτη,δεν εχει νοημα οταν το αμαξι φορτωνει δυνατα μεχρι τις π.χ 5500..
Υ.Γ2 http://www.youtube.com/watch?v=OIwsS1Earus
Η πολυσηζητημενη εξατμιση....εκει ειμαστε σε μια αλανα,δεν υπαρχει αντηχεια....οταν το αμαξι εχει φορτια κανει πιο εντονο θορυβο...με νεκρα δεν ακουγεται οσο ακουγεται οταν εχω καποια ταχυτητα στο σαζμαν και επιταχυνω
|
07-04-09, 12:46
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αν έχεις καταλύτη επάνω στο αμάξι και δεν είναι χαλασμένος ώστε να μην βγάζεις κάρτα, δεν παίζει να μην περνάς ΚΤΕΟ! ακόμα και θόρυβο να κάνεις περνάς, εδώ περνάει ότι νανε. Για να βγάζεις καυσαέρια ή πρέπει το μοτερ σου να καίει λάδια και γενικά νανε για κλάματα, ή πρέπει να έχεις πειράξει τα μείγματα και να είναι χάλια οι ρυθμίσεις οι αντίστοιχες, από την στιγμή που δεν ισχύει τίποτα από αυτά με άλλη εξάτμιση και νέο καταλύτη στο ΚΤΕΟ δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
|
17-04-09, 03:56
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Να ρωτησω και κατι αλλο...οι καταλυτες οι εργοστασιακοι στα 1.4 vvti e11 f/l του 2000 τι προδιαγραφων ειναι????EURO2 ή EURO3????
|
17-04-09, 09:29
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τι είναι αυτά τα EURO που λες?
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
εξατμιση |
jason |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
23 |
24-01-14 14:39 |
Εξατμιση ΕΕ90 |
nick_89 |
TOYOTA COROLLA E*90 |
30 |
13-05-12 12:09 |
εξατμιση τς |
basilakiscorolla |
TOYOTA COROLLA E 12 |
15 |
30-09-10 17:05 |
εξατμιση |
panoshro |
TOYOTA AURIS |
0 |
18-05-09 18:06 |
εξατμιση για ε12 1.4 |
trelokomio |
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ |
2 |
02-03-08 23:20 |
Page generated in 0,19240999 seconds (84,16% PHP - 15,84% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:53. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|