Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Σωληνακι εισαγωγης
  #1  
Παλιά 24-03-09, 22:44
apsogos Offline:
banned
 
Εγγραφή: 18-01-2009
Μοντέλο: Corolla GTι
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 306
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
apsogos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σωληνακι εισαγωγης

Γεια σας και παλι θα ηθελα να μαθω τι ειναι αυτο στην a) φωτο που εχω κυκλωσει εκει καταληγει το σωληνακει απο την εισαγωγη στην φωτο b)
εχει καμμια σχεση με τις αναθημιασεις...
ποιο σημειο σε εμενα μπορει να μπει αυτο φιλτρακι αναθυμιασεων; δεν εχω καταλαβει (δεν γνωριζω) στο μοτερ μου απο που ''εξαγωντε'' οι αναθυμιασεις...


a)http://img4.imageshack.us/my.php?image=whatisthisr.jpg
b)http://img136.imageshack.us/my.php?image=photospy.jpg

Υ.Γ.
Στην φωτο b) σας δειχνω και ενα απο τα ''νεα'' καλωδια των νεων γειωσεων μου
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-03-09, 23:33
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Φιλε μου αυτο που είναι στην a) φωτό είναι ενα σημείο που παίρνει υποπίεση απο την εισαγωγή αυτό στο οποίο καταλήγει το σωληνάκι και στην b) φωτό το σωληνάκι των αναθυμιάσεων ειναι εκείνο που ξεκινά απο το καπάκι των βαλβίδων πισω ακριβώς απο το γράμμα A της λέξης CAM (λίγο χοντρό είναι φαίνεται) και καταλήγει αριστερά απο τη βίδα που εχεις βιδώσει το καλώδιο της γείωσης πάνω στην εισαγωγή. Απο εκεί εξάγονται οι αναθυμιάσεις και καταλήγουν στην εισαγωγή.

Πολύ καλή γείωση παρεπιπτόντως
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stetas : 24-03-09 στις 23:42.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 24-03-09, 23:45
apsogos Offline:
banned
 
Εγγραφή: 18-01-2009
Μοντέλο: Corolla GTι
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 306
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
apsogos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ευχαριστω για τις απαντησεις...οσον αφορα την γειωση...παιρνω απο εκει στην εισασωγη και την παω στο σασι...σωστο δεν ειναι;
και κατι αλλο δηλαδη αυτο ο σωληνας αναθυμιασεων που εξαγωγει απο το μοτερ τα παει στην εισαγωγη ετσι; αρα δεν χρειαζεται καποιο φιλτρακι...η κατι τετοιο...οι αναθυμιασεις ξαναεπιστρεφουν στο μοτερ ?
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 24-03-09, 23:52
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Σωστό είναι, απλά διάβασα λιγο το θέμα το αλλο με τις γειώσεις και ειδα οτι απο εκει είναι η εργοστσιακή του γείωση.Οσο αφορά τις αναθυμιάσεις Ο κατασκευαστής επιλέγει να τις ξαναρίξει στο μοτέρ και να καούν περνώντας απο την εισαγωγή,μέσω του σωλήνα που σου είπα, σε αυτό το σημείο ειναι που πολύ βελτιωτές επιλέγουν να τις απομονόσουν και να τις εξάγουν στην ατμόσφαιρα καταργώντας το σωληνάκι,ταπώνοντας την υποδοχή της εισαγωγής και βάζοντας ενα φιλτράκι στην εξοδο στο καπάκι των βαλβίδων, η ρίχνοντας τες σε ειδικό δοχείο αναθυμιάσεων.
Η κάθε λύση εχει και τα + και τα - κατά την γνώμη μου πάντα.
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 24-03-09, 23:53
apsogos Offline:
banned
 
Εγγραφή: 18-01-2009
Μοντέλο: Corolla GTι
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 306
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
apsogos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πολυ ωραια καταννοητα....απλα ξερεις τι θα κερδισεις...αν τα ξαναριξεις στην ατμοσφαιρα...τις αναθυμιασεις εννοω...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-03-09, 12:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
σε αυτό το θέμα μερικοί λένε ότι οι αναθυμιάσεις λαδιού λαδώνουν την πεταλούδα, δεν ξέρω. Και σε εμένα που είναι το μοτερ ο 4E-FTE να φανταστείς η μαμά σκάστρα που ειναι κλειστού τύπου δλδ δεν την ακούς να φτερνίζετε είναι χωρισμένη η τρύπα εξόδου στην μέση! η μισή ρίχνει τον περιτό αέρα μέσα στην εισαγωγή (που μετά πάει στην είσοδο αέρα της τουρμπίνας) και η άλλη μισή συνδέεται με την έξοδο αναθυμιάσεων στο καπάκι με ένα σωληνάκι. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η φτερωτή της τουρμπίνας να πασαλείβετε με λαδίλες και μαυρίλες και δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι καλό. Γενικά όλοι βγάζουμε την σκάστρα έξω για να ακούγεται το φτέρνισμα και ένα σωληνάκι χύμα για τις αναθυμιάσεις. Αυτό είναι η φτηνή λύση. Μπορούμε να βάλουμε φιλτράκι όπως εγώ, ή δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού και άλλη aftermarket σκάστρα. Στο ατμοσφαιρικό είχα βάλει το σωληνάκι επάνω στην σωλήνα της φιλτροχοάνης.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-03-09, 13:59
Το avatar του χρήστη stm2001gr
stm2001gr Offline:
 
Εγγραφή: 18-02-2006
Μοντέλο: AE101
Περιοχή: Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
stm2001gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ο μόνος λόγος που τα στέλνουν τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή είναι η νομοθεσία για τους ρύπους και το περιβάλλον. το λάδωμα της πεταλούδας δεν ισχύει. οι αναθυμιάσεις διοχετεύονται στην εισαγωγή μετά την πεταλούδα.
__________________
www.stm2001gr.ddns.net
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-03-09, 14:12
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
στο παλιό μου ατμοσφαιρικό μοτερ δεν θυμάμαι, πάντως στον 4Ε-FTE δεν ισχύει αυτό που λές , γιατί όπως θα δεις και στην φωτογραφία, ρίχνει τις αναθυμιάσεις λαδιού στην σωλήνα εισαγωγής αέρα της τουρμπίνας, με αποτέλεσμα να λερώνονται η φτερωτή εισαγωγή αέρα της Ct9, το intercooler και οι σωληνώσεις του και η πεταλούδα. Επειδή τα έχω λύσει όλα πολλές φορές παιδεύτηκα αρκετά για να καθαρίσω ότι μπορούσα από την μάκα που είχαν πιάσει! γιαυτό και αποφάσισα τις αναθυμιάσεις να τις αφήσω έξω με ένα φιλτράκι αναθυμιάσεων λαδιού που φροντίζω να καθαρίζω τακτικά. Επειδή τώρα που το σκέφτηκα, τα καπάκια στο μοτερ έχουν 2 σωληνάκια σε αυτό που λέω είναι πριν την πολλαπλή εισαγωγή. Υπάρχει άλλο ένα το 1ο αριστερά στην παρακάτω φωτο που πάει μετά την πεταλούδα αλλά έχει βαλβίδα αντεπιστροφής! δλδ αυτό μάλλον φυσάει από την πολλαπλη μέσα στο καπάκι και όχι το ανάποδο αλλιώς θα καίγαμε λάδια! και για του λόγου το αληθές όταν είχα ξηλώσει το καπάκι στο 4Ε-FTE να το καθαρίσω μου έσπασε η βαλβίδα! έβαλα σκέτο σωληνάκι και έκανα 37χλμ μέχρι το σπίτι από το εξοχικό. Μετά από 1-2 χλμ έκαιγα ΤΟΣΑ λάδια που πίσω δεν έβλεπα ΤΙΠΟΤΑ!!!! μόνο μπλέ καπνούς! όλα τα λάδια από το καπάκι παίρναν μέσα στο μοτερ από την πολλαπλή!!! αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να λαδωθεί πολύ κάποιο μπουζί και το αμάξι να ρετάρει και να κάνει σαν subaru impeza! τα καθάρισα καλά, έβαλα και νέα αντεπίστροφη και μετά έφτιαξε! και στο μοτερ που εβαλα ποιο πριν φωτο μιλάω για το 1ο σωληνάκι από αριστερά που είναι η μαμα σκάστρα πάνω (στο μοτερ με τα πολλά μπλε χρώματα), το άλλο σωληνάκι είναι για άλλη δουλειά, αν το βγάλουμε δεν έχουμε σταθερό ρελαντί και πολλές φορες το μοτερ σβήνει!



Εδώ έχει μια φωτο με έναν μαμα 4E-FTE http://img431.imageshack.us/img431/9312/tstl001e0js.jpg που φαίνεται καθαρά η σκάστρα κλειστού τύπου η οποία ρίχνει και τον περιττό αέρα στην εισαγωγή και μαζί και τις αναθυμιάσεις λαδιού από το καπάκι του μοτερ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 25-03-09 στις 14:39.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 25-03-09, 16:48
apsogos Offline:
banned
 
Εγγραφή: 18-01-2009
Μοντέλο: Corolla GTι
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 306
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
apsogos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stm2001gr Εμφάνιση μηνυμάτων
ο μόνος λόγος που τα στέλνουν τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή είναι η νομοθεσία για τους ρύπους και το περιβάλλον. το λάδωμα της πεταλούδας δεν ισχύει. οι αναθυμιάσεις διοχετεύονται στην εισαγωγή μετά την πεταλούδα.
ποιους ρυπους τοτε...το δικο μου δεν εχει καν καταλυτη..

φιλικα!
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 25-03-09, 16:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ο φίλος μας απ'όσο κατάλαβα νόμιζε το άλλο σωληνάκι που όπως ανάφερα παραπάνω είναι για άλλη δουλειά. Ωστόσο αυτό με τους ρύπους δεν ισχύει γιατί το να καίμε λαδίλες ή αναθυμιάσεις τους και ρύπους προκαλεί και κάνει κακό και στον καταλύτη αν έχουμε, γι' αυτό και δεν καταλαβαίνω ποιός ο λόγος να ρίχνουν τις αναθυμιάσεις στην πολλαπλή εισαγωγή?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
πολλαπλη εισαγωγης ilias-e12 Zήτηση - Διάφορα 1 07-01-17 20:59
πολλαπλη εισαγωγης e12 4zzfe cchristos TOYOTA COROLLA E 12 8 20-09-10 21:36
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ oti_na_nai22 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 3 19-04-08 18:08
βελτιωση εισαγωγης για ε12 1.4 trelokomio SUPPORT 28 29-03-08 13:03
Πολλαπλη Εισαγωγησ thuglife SUPPORT 1 20-02-06 00:27



Page generated in 0,18903208 seconds (83,82% PHP - 16,18% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:24.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)