τετραπεταλουδο ανοιχτο η κλειστο
πολυ συζητησει εχει πεσει για αν ειναι καλυτερα σε αποδοση αν ειναι ελευθερα τα τετραπεταλουδα η οπως ειναι μαμα.σιγουρα αφου περνη περισοτερο αερα αρα και καλυτερα θα πηγενη αλλα αν ειναι ζεστος ο αερας που αναπνεει τι γεινετε?
λοιπον βαση το rms της apexi που ειναι αρκετα ακριβεις τα αποτελεσματα λενε 169 αλογα με ανοιχτες τις πεταλουδες και 161 με κλειστες κρυο το μοτερ .ζεστο το μοτερ πεζουν πανω κατω τα ιδια γυρω στα 155.οταν λεω κρυο εννοω θερμοκρασια λαδιου στους 70 βαθμους και ζεστο γυρω στους 90.οποτε αν καποιος θελει αποδοσει στο μαξ ανοιχτα αλλα με καποιο τροπο να φερνει κρυο αερα αλλιως το κερδος εξανεμηζετε μετα απο μερικα λεπτα η ανοιγματα.
το σιγουρο ειναι οτι αν καποιος θελει ησυχια γιατι με ανοιχτο μπροστα θες οτασπιδες πρεπει να βαλει ελευθερο μα οσο γινετε πιο ελευθερο φιλτρο αερα και με καποιο τροπο κρυο αερα.
ΥΓ
εκανα πανω απο 10 δοκιμες και χαλασα πανω απο 10ε σε βεζινα για να βγαλω αυτα τα συμπερασματα τα οποια τα θεωρο αρκετα αξιοπιστα.
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|