Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
χαμηλωμα χωρις κοπανημα γινεται?
  #1  
Παλιά 05-12-08, 18:45
kea Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 05-12-2008
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
kea είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
χαμηλωμα χωρις κοπανημα γινεται?

Μαγκες χαιρετω,εχω το κορολλα του 2004 με 60000κμ και θα ηθελα να το χαμηλωσω 3-3,5 ποντους χωρις ομως να κοπαναει γιατι ετσι κι αλλιως οδηγω πολυ χαλαρα.Εχετε να μου προτεινετε καποιο συνδυασμο ελατηρια-αμορτισερ ωστε να το ομορφυνω χωρις να το "σπασω"?
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 05-12-08, 19:02
Το avatar του χρήστη Janakas
Janakas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 11-02-2005
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 2.112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Janakas έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Φιλε, καταρχην καλως ηρθες στο ομορφο μας Club!

Κοιτα το παρακατω θεμα, θα σε βοηθησει αρκετα πιστευω:

http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=10597
__________________
Μέρα χωρίς lift ίσον χαμένη μέρα!!!

..οταν μεγαλώσω θα γινω σαν το Ts του Corollapatra!!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 20-04-09, 15:40
Το avatar του χρήστη 4 AGE-LESS YEARS
4 AGE-LESS YEARS Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-04-2009
Μοντέλο: ΚΕ-70
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 33
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 195
4 AGE-LESS YEARS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τα βογκλανντ είναι σχετικά μαλακά ελατήρια και δουλεύουν καλά με μπιλσταιν (τα κίτρινα εννοείται σπριντ) η αφήνεις τα δικά σου ελατήρια, όχι και ότι καλύτερο, και περιμένεις πότε θα αρχίσουν να χάνουν λάδια..

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Alex-poli : 20-04-09 στις 15:51. Αιτία: Κεφαλαία
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 20-04-09, 15:53
Το avatar του χρήστη Alex-poli
Alex-poli Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.877
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 511
Alex-poli είναι πάρα πολύ καλός Alex-poli είναι πάρα πολύ καλός Alex-poli είναι πάρα πολύ καλός Alex-poli είναι πάρα πολύ καλός
Φίλε μου 4 AGE-LESS YEARS καλώς ήρθες στην παρέα μας και καλή διαμονή...

Θα σε παρακαλέσω να διαβάσεις τους κανόνες λειτουργίας του φόρουμ...http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=8877
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 20-04-09, 17:03
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αφού χαμηλώνεις την ανάρτηση και μειώνεις τη διαδρομή της είναι φυσικό επακόλουθο να χάνεις κ τμήμα της άνεσης. Μόνο με κάποιες coilover δν μειώνεις τη διαδρομή , μιας κ τις χαμηλώνεις από το κάτω τμήμα στρίβοντας όλο το κάτω κομμάτι του αμορτισέρ...

Με τις "κοινές" αναρτήσεις το μόνο που σώζει κάπως την κατάσταση είναι συνδυασμός μαλακού ελατηρίου κυρίως με μέτριο αμορτισέρ...Δηλάδη κάτι σε Vogtland που αναφέρθηκε παραπάνω με αμορτισέρ είτε Bilstein Sprint (σκληρότερο από μέτριο σίγουρα) είτε ΚΟΝΙ κίτρινο ή ακόμα καλύτερα για άνεση ΚΥΒ AGX.
Επίσης καλός συνδυασμός είναι KYB ΑGX με ΤΤΕ ελατήρια ή έστω Eibach που είναι σχεδόν ίδια...
Σε καμία περίπτωση πάντως μην αφήσειςμαμά αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος γιατί σε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα θα ψάχνεις αμορτισέρ μιας κ θα κοπανάει και δε θα συμπεριφέρεται κ σωστά...

Για περισσότερες πληροφορίες πάντως κ εμπειρίες από διάφορα μέλη δες τα θέματα που σου προτείνουν τα παιδιά παραπάνω και όλα όσα αναφέρονται σε ανάρτηση Ε12.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 20-04-09, 19:01
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
θα συμφωνήσω με τα παραπάνω και εγώ, μόνο με coilovers, οτιδήποτε άλλο προκαλεί κοπανήματα. Πάντως εγώ βέβαια που έχω ΕΕ111 έβαλα τα AGX που είναι πολύ καλά και μαμά ελατήρια και έχω καλά σχετικά κρατήματα και καλή άνεση και έτσι δεν βαράει αλλά το αμάξι δεν είναι χαμηλωμένο, δυστυχώς όλα μαζί δεν πάνε, αν θες να είναι χαμηλωμένο και να μην σκάσεις ένα κάρο λεφτά για coilovers, θα θυσιάσεις την άνεση σου, και μην αφήσεις μαμά αμορτισερ με ελατήρια χαμηλόματος, σύντομα θα τα φάνε τα ψωμιά τους. Εμένα έτσι ήταν όταν την αγόρασα και βγήκαν και αυτά OFF αλλά και τα ελατήρια που είχε eibach 3,5cm.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 22-04-09, 01:00
Το avatar του χρήστη stisimoGeorge
stisimoGeorge Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-05-2008
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
stisimoGeorge είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφού χαμηλώνεις την ανάρτηση και μειώνεις τη διαδρομή της είναι φυσικό επακόλουθο να χάνεις κ τμήμα της άνεσης. Μόνο με κάποιες coilover δν μειώνεις τη διαδρομή , μιας κ τις χαμηλώνεις από το κάτω τμήμα στρίβοντας όλο το κάτω κομμάτι του αμορτισέρ...

Με τις "κοινές" αναρτήσεις το μόνο που σώζει κάπως την κατάσταση είναι συνδυασμός μαλακού ελατηρίου κυρίως με μέτριο αμορτισέρ...Δηλάδη κάτι σε Vogtland που αναφέρθηκε παραπάνω με αμορτισέρ είτε Bilstein Sprint (σκληρότερο από μέτριο σίγουρα) είτε ΚΟΝΙ κίτρινο ή ακόμα καλύτερα για άνεση ΚΥΒ AGX.
Επίσης καλός συνδυασμός είναι KYB ΑGX με ΤΤΕ ελατήρια ή έστω Eibach που είναι σχεδόν ίδια...
Σε καμία περίπτωση πάντως μην αφήσειςμαμά αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος γιατί σε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα θα ψάχνεις αμορτισέρ μιας κ θα κοπανάει και δε θα συμπεριφέρεται κ σωστά...

Για περισσότερες πληροφορίες πάντως κ εμπειρίες από διάφορα μέλη δες τα θέματα που σου προτείνουν τα παιδιά παραπάνω και όλα όσα αναφέρονται σε ανάρτηση Ε12.
φιλικοτατα,ΑκυρΟ
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 22-04-09, 01:41
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stisimoGeorge Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλικοτατα,ΑκυρΟ
Για εξήγησε να δούμε το άκυρο....
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 22-04-09, 17:27
Το avatar του χρήστη stisimoGeorge
stisimoGeorge Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-05-2008
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
stisimoGeorge είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφού χαμηλώνεις την ανάρτηση και μειώνεις τη διαδρομή της είναι φυσικό επακόλουθο να χάνεις κ τμήμα της άνεσης. Μόνο με κάποιες coilover δν μειώνεις τη διαδρομή , μιας κ τις χαμηλώνεις από το κάτω τμήμα στρίβοντας όλο το κάτω κομμάτι του αμορτισέρ...




σαν σκεψη ακουγετε ενταξει.ΑλλΑ.δεν μας ενδιαφερει τοσο το υψος του πιατελου του ελατηριου οσο η διαδρομη που κανει το εμβολο.ΟποτΕ.σε καμια αναρτηση δεν ρυθμιζεις το υψος του εμβολου





Με τις "κοινές" αναρτήσεις το μόνο που σώζει κάπως την κατάσταση είναι συνδυασμός μαλακού ελατηρίου κυρίως με μέτριο αμορτισέρ...Δηλάδη κάτι σε Vogtland που αναφέρθηκε παραπάνω με αμορτισέρ είτε Bilstein Sprint (σκληρότερο από μέτριο σίγουρα) είτε ΚΟΝΙ κίτρινο ή ακόμα καλύτερα για άνεση ΚΥΒ AGX.
Επίσης καλός συνδυασμός είναι KYB ΑGX με ΤΤΕ ελατήρια ή έστω Eibach που είναι σχεδόν ίδια...
Σε καμία περίπτωση πάντως μην αφήσειςμαμά αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος γιατί σε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα θα ψάχνεις αμορτισέρ μιας κ θα κοπανάει και δε θα συμπεριφέρεται κ σωστά...

Για περισσότερες πληροφορίες πάντως κ εμπειρίες από διάφορα μέλη δες τα θέματα που σου προτείνουν τα παιδιά παραπάνω και όλα όσα αναφέρονται σε ανάρτηση Ε12.
το HR ειναι ενα καλο και μαλακο ελατηριο με αποδοση στον χρονο+ενα απλο KYB=καλη και φθηνη λυση ApeX+KonI=πολυ καλη αναρτηση με το αναλογο κοστος Αμορτησερ μαμα καινουρια+ελατηρια χαμηλοματος καινουρια=διαρκεια καλης λειτουργιας αμορτησερ περιπου 50000χλμ και ελατηριου ετσι και αλλιως 120000χλμ
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 22-04-09, 17:54
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 410
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stisimoGeorge Εμφάνιση μηνυμάτων
το HR ειναι ενα καλο και μαλακο ελατηριο με αποδοση στον χρονο+ενα απλο KYB=καλη και φθηνη λυση ApeX+KonI=πολυ καλη αναρτηση με το αναλογο κοστος Αμορτησερ μαμα καινουρια+ελατηρια χαμηλοματος καινουρια=διαρκεια καλης λειτουργιας αμορτησερ περιπου 50000χλμ και ελατηριου ετσι και αλλιως 120000χλμ
Αυτή ήταν η ένσταση σου? Είπα θα ακούσω κάτι άλλο κ θα ξεχάσω κ αυτά που ξέρω περί λειτουργίας αναρτήσεων...
Αυτά που αναφέρεις είναι τελειώς υποκειμενικά κ σεβαστά, απλά σαν γνωμη.
Η δική μου άποψη συμφωνεί στο Αpex + KONI, αλλά διαφωνεί στα άλλα δυο που λες...ελατήριο χαμηλό με μαμά αμορτισέρ ή έστω ΚΥβ απλό δν αντέχει κατά τη γνώμη μου πάνω από 10000. Όταν λέω αντοχή εννοώ να συμπεριφέρεται έστω σαν μαμά...
Μετά τα 10000 άντε λίγο παραπάνω ανάλογα τη χρήση ψάχνεις να δεις που θα σταματήσεις αν το κυνηγάς.. Για νορμάλ έως "ταξιτζίδικη" χρήση είναι Οκ, με εξαίρεση το κοπάνημα...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΩΣ ΕΝΑ BMW ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ... MITSOS Videos 7 11-07-10 19:02
το fwd γινεται αραγε rwd?????? nikos carina CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 5 19-03-10 21:37
χαμηλωμα σε 111 oikonomou giannis TOYOTA COROLLA 111(G6) 24 14-01-10 11:15
οταν καιει η corolla λαδακια τι γινεται; ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 48 20-01-07 06:07



Page generated in 0,19010997 seconds (85,03% PHP - 14,97% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:35.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)