Λοιπόν να ξεκινήσω εγώ το χορό των εντυπώσεων. Θα τα βάλω αριθμημένα έτσι ώστε οι επόμενοι να μπορούν να σχολιάσουν και να συμπληρώσουν πιο εύκολα. Να σημειώσω ότι έχω profacelift
1) από κινητήρα θα έλεγα ότι το αμάξι είναι πολύ καλό. Πάνω από τις 6200 έχει πάρα πολύ δύναμη κάτω από αυτές θα το χαρακτήριζα ένα απλώς γρήγορο 1800αρι. Αυτό σημαίνει ότι για να κινηθείς πραγματικά γρήγορα και να ακολουθήσεις τον ανταγωνισμό πρέπει να το στίψεις λίγο. Για αυτό το λόγο η TS είναι ένα αμάξι που θέλει προσπάθεια από τον οδηγό για να κινηθεί πάρα πολύ γρήγορα και αυτό γιατί πρέπει να το μάθεις και να φροντίζεις να μένεις πάνω από τις 6200. Ειδικά σε δρόμο με στροφές είναι λίγο πιο δύσκολο γιατί άλλο να στρίβεις με 4500 στροφές και άλλο με 7000 όπου η απόκριση είναι απίστευτη και με το παραμικρό πάτημα το αμάξι πετάγεται. Αν δεν έχει οδηγήσει ποτέ TS στην αρχή θα σε δυσκολέψει να το πας γρήγορα, όταν το συνηθίσεις θα το λατρέψεις!
2) Το αμάξι έχει μια έλλειψη δύναμης στις 5000-6000 στροφές. Προσοχή όχι οτι είναι αργό απλά το καταλαβαίνει γιατί πριν και μετά (ειδικά μετά!) νιώθεις μεγάλη διαφορά σε δύναμη.
3) Το κιβώτιο είναι κατά τη γνώμη μου η αδυναμία του αυτοκινήτου λόγω κακής αίσθησης και μόνο. Η κλιμάκωση του είναι καλή και σε αφήνει από οποιαδήποτε ταχύτητα να κατεβάσεις ταχύτητα και να βρεθείς στην οφέλιμη περιοχή (πάνω από 6200). Εξαίρεση αποτελεί αν πηγαίνεις με 2α και 50-60 διότι δεν μπορείς (εκτός αν είσαι κανίβαλος) να κατεβάσεις 1η. Επίσης υπάρχει ένα πρόβλημα στην αλλαγή 1ης - 2ας διότι οι στροφές του κινητήρα πέφτουν κάτω από τις 6200 και κρεμάει λίγο. Υπάρχει περίπτωση να πετύχεις και πιο καλή αλλάγη αλλά πρέπει να σου κάτσει (πχ να γλιστράει ο δρόμος και να σπινιάρει στην αλλαγή)
3) Από στήσιμο παρόλα όσα λέγονται εγώ το βρίσκω ικανοποιητικό για να κινηθείς πολύ γρήγορα. Σε δρόμο με στροφές όμως δε σε αφήνει να εκμεταλευτείς στο 100% τη δύναμη του κινητήρα. Σε καμία περίπτωση δε θα σε βάλει σε κίνδυνο, το αντίθετο η TS σου δίνει την αίσθηση πολύ ασφαλούς αυτοκινήτου, απλά κάποιες φορές δε θα σε αφήσει να εκμεταλευτείς τη δύναμη στο έπακρο. Αυτό με μαμά αναρτήσεις, με άλλες θα σου πουν εντυπώσεις τα άλλα παιδιά. Πάντως με μαμά αναρτήσεις είναι πολύ άνετο μέσα στην πόλη.
4) Από κατανάλωση, αν μπορείς να κρατηθείς και να μη το πατήσεις είναι οικονομικό, αν το πατήσεις ανεβαίνει πολύ αλλά αυτό συμβαίνει με όλα τα αμάξια αυτής της ιπποδυνάμης. Και θα σου πω κάτι που παρατήρησα την προηγούμενη εβδομάδα. Πήγα ταξίδι και είμασταν με ένα άλλο αμάξι, ένα Audi 1.6 FSI. Εγώ γέμισα βενζίνη στα Πατήσια και το άλλο παιδί στον Ασπρόπουργο. Πήγαμε ορεινή Κορινθία και επειδή το άλλο παιδί πάει πολύ συντηρητικά πήγαμε όλη την Εθνική με 110 και το επαρχιακό χαλαρά. Όταν φτάσαμε εμένα ο δείκτης ήταν στα 3/4 και του παιδιού κάτω από τα 3/4. Τα ρεζερβουάρ έχουν ίδια χωρητικότητα περίπου (55 λίτρα) και άντε του Audi να πέφτει πιο αναλογικά. Αλλά αυτός γέμισε 40 χιλιόμετρα περίπου μετά από εμένα. Δηλαδή έκαψα λιγότερο από το Audi. Υπολόγιζε πως αν πηγαίνεις με 110-120 καις γύρω στο 7.8 l/100km, αν πηγαίνεις με 130-140 γυρω στο 8.5-9 και αν πας 150-160 γύρω στο 10=10+
5) Ο ήχος του αυτοκινήτου είναι τρέλα!
Συμπέρασμα: Αν θες ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, σχετικά οικονομικό που να πηγαίνεις το πρωί ήρεμα και άνετα στη δουλειά σου, την Κυριακή ένα γρήγορο και άνετο ταξίδι και το βράδυ αν πετύχεις κανέναν γλήγορο να ανοίξεις η TS είναι το αμάξι που ζητάς. Αν ζητάς το απόλυτο χάνοντας όμως σε άνεση και με πολλά άλλα αρνητικά πήγαινε κατευθείαν σε TypeR.
Εγώ προσωπικά ψάχνομαι για TypeR και για αυτό σκέφτομαι ίσως να το δώσω
Οποιοδήποτε σχόλιο ευπρόσδεκτο
Ελπίζω να βοήθησα
Παύλος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pavlosTS : 05-12-08 στις 20:10.
|