οσον αφορα τα 1600.να το μαθετε να το ανοιγετε σιγα σιγα το γκαζι και οχι να βυθιζετε το ποδι σας στο πατωμα.πολυ βασικο
μπορεις επισης να ξεγελασεις το γκαζι(λεμε τωρα)
(π.χ)εισαι με 1η και αλλαζεις 2αρα στα 30 δεν το δινεις αμεσως κρατας σταθερο το γκαζι και ανεβαζει 40κμ αυτο με σταθερο γκαζι και περιμενεις περιπου 1-2 δεπτερολεπτα
να παρει εντολη ο εγκεφαλος(αν θυμαμαι καλα αναβει και το πρασινο λαμπακι που σου λεει να ανεβασεις ταχυτητα και να βαλεις 3η)οταν αναψει το λαμπακι το πρασινο τοτε δωστο.βασικο(μεχι να αναψει ομως κρατας σταθερο το γκαζι)
πατα το γκαζι(οχι βυθισμα,αλλα σιγα σιγα) και δες πως φευγει.
και ο δευτερος τροπος ειναι το πατιναρισμα.εκει και αν το ξεγελαει.
εισαι με 2αρα και 30-40κμ πατιναρεις τον συμπλεκτη(θελει να το κανεις φορες να το μαθεις και αυτο,δεν ειναι το πατιναρισμα μονο αλλα πρεπει να πατησεις και γκαζι αλλα και ποσο θα κρατησεις τον συμπλεκτη)και το αυτοκινητο χανει μεχρι τα 60 οπου φτανει και στο σκαλοπατι του στις 4000και, και μετα οταν φτασει εκει οι κατοχοι του auris 1600 ξερετε πως πηγαινει και πως ανεβαζει.
3000 με 3800-4000 ειναι νεκρο το auris.(εκει το πατιναρεις για να τς περασει αυτες τις στροφες)2000 -3000 εχει πολυ τραβηγμα αφου εχει διαθεσιμα τα 15,7 κιλα ροπης απο τις μολις 2000 στροφες.
3000 νεκρωνει(ανεβαζει ελαχιστα καλυτερα απο γκολφ 16αρι
)αλλα οταν φτασει 4000 δινει σαν τρελο
οσο για το σκαλοπατι που ειπατε παιδια εχει ενα διακοπτη ο οποιος ειναι για να δινει ενολη στον εγκεφαλο οτι τερματισε το γκαζι και τιποτα παραπανω,ολα τα υπολοιπα ειναι μουφες(δεν ειναι mercedes cls
το auris)αυτη εχει αυτο το μπαλακι που λενε που λενε οι φιλοι μας οι γερμανοι
αν δεν σας κανουν και αυτα τοτε παιδια SPRINT BOOSTER ειναι μονοδρομοςr.εγω εδωσα καποιους τροπους να την παλεψετε με αυτο το απαραδεκτο ηλεκτρογκαζο που εχουμε