περι ανωτερου επιπεδου και γερμανικης αξιοπιστιας με ενα προχειρο ψαξιμο στο ιντερνετ.............
Γερμανική αξιοπιστία 28/08/2005
Το Μάιο του 2003 ξόδεψα 27000 ευρώ για την αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου AUDI A4 1600 κ.εκ. Οδηγούσα AUDI 80 για 12 χρόνια και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από την περιβόητη γερμανική ποιότητα κατασκευής. Έτσι δεν είχα κανέναν ενδοιασμό για την επιλογή του νέου αυτοκινήτου μου.
Από τότε όμως ξεκίνησαν τα προβλήματά μου. Τον Ιούλιο του 2003
το νέο μου αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε για πρώτη φορά. Η ένδειξη έλεγε
πρόβλημα στα ηλεκτρονικά. Ρυμουλκήθηκε στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της AUDI και η ζημιά (αλλαγή θερμοστάτη) αποκαταστάθηκε. Σκέφτηκα πως αυτά συμβαίνουν και δεν ανησύχησα για την ποιότητα του αυτοκινήτου μου.
Ένα χρόνο όμως αργότερα, τον Ιούλιο του 2004, κατά τη διάρκεια των διακοπών μου στη Χίο, παρουσιάστηκε νέο πρόβλημα. Το αυτοκίνητο δεν είχε πλήρη ισχύ και η ένδειξη «βλάβη» στα ηλεκτρονικά αναβόσβηνε. Ξόδεψα μια ημέρα από τις ολιγοήμερες διακοπές μου στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της AUDI στη Χίο. Εκεί διαπίστωσαν βραχυκυκλωμένο μπουζί και άλλαξαν και τα 4, αφού έτσι προβλέπεται, όπως μου είπαν. Μάλιστα με χρέωσαν, αφού είπαν ότι τα μπουζί είναι αναλώσιμα και δεν καλύπτονται από την εγγύηση.
Το Σεπτέμβριο του ίδιου έτους όμως το πρόβλημα παρουσιάστηκε και
πάλι. Η αντιπροσωπεία της AUDI διαπίστωσε πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή και τον άλλαξε. Ενδιάμεσα είχα κάνει το πρώτο service των 15.000 χμ. όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Αγανακτισμένος από τη γερμανική «ποιότητα κατασκευής», ήλπισα ότι τα προβλήματά μου επιτέλους τέλειωσαν.
Δυστυχώς όμως διαψεύστηκα μερικούς μήνες μετά. Ξαφνικά η ένδειξη
διαχείρισης κινητήρα (EPC) με προειδοποίησε για νέα βλάβη. Νέα επίσκεψη στο συνεργείο, αλλά η ένδειξη είχε σβήσει και δε βρέθηκε καμιά βλάβη. Μου είπαν να το παρατηρήσω κι αν ανάψει πάλι να επισκεφτώ εκ νέου το συνεργείο. Έτσι κι έγινε μερικές μέρες αργότερα και τότε διαπιστώθηκε βλάβη σε κάποια βαλβίδα άνθρακα ή κάτι τέτοιο. Η βαλβίδα αλλάχτηκε και το πρόβλημα λύθηκε.
Το Μάιο του 2005 άναψε η ένδειξη φρένων και στο συνεργείο μου είπαν ότι είχε πέσει η στάθμη των υγρών φρένων. Τα συμπλήρωσαν, με χρέωσαν αφού είχε λήξει η εργοστασιακή εγγύηση και με καθησύχασαν ότι δεν είναι κάτι σοβαρό, αφού οφείλεται στη μείωση του πάχους στα τακάκια, τα οποία όμως δε χρειάζονταν ακόμα αντικατάσταση.
Σήμερα το πρωί (Σ.Σ.: η επιστολή εστάλη στις 6 Αυγούστου) κι ενώ ήμουν έτοιμος να ξεκινήσω για την Καλαμάτα για διακοπές, όταν άναψα τον κινητήρα το αυτοκίνητο άρχισε να τρέμει και η ένδειξη βλάβη στα ηλεκτρονικά κινητήρα άναψε. Επικοινώνησα με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο, όμως ήταν κλειστό και πρέπει να περιμένω μέχρι τη Δευτέρα για την αποκατάσταση της βλάβης.
Στα παραπάνω προσθέστε μια χαλασμένη ποτηροθήκη που αλλάχτηκε στην εγγύηση και μια απαράδεκτη ποιότητα χρώματος, που αλλοιώνεται με το παραμικρό. Έχω φτάσει στο σημείο να φοβάμαι τα περιστέρια μη βάλουν το αυτοκίνητό μου σημάδι. Σημειώστε ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στεγασμένο πάρκινγκ.
Έχοντας χάσει πάνω από 10 ημέρες επισκεπτόμενος τα συνεργεία της
AUDI, ανησυχώ ιδιαίτερα τώρα που έχει λήξει και η 2ετής εγγύηση, που σημαίνει ότι κάθε μου επίσκεψη στα συνεργεία θα έχει και οικονομικό κόστος για μένα πέρα από τον ελεύθερο χρόνο μου. Έχω μετανιώσει για την επιλογή που έκανα να εμπιστευτώ το όνομα της AUDI και τη γερμανική «ποιότητα κατασκευής».
Με την παρούσα θέλω να προειδοποιήσω τους υποψήφιους πιθανούς αγοραστές της γερμανικής φίρμας για την αξιοπιστία της.
audi a3 1.8TFSI
kαλησπερα και απο μενα, το εχω ηδη 2,5 μηνες, μη ρωτατε πως και γιατι, δεν ειμαι και τοσο ικανοποιημενος, αφου εχω αλλαξει ηδη αντλια βενζινης, πισω τακακια, και μου βγαζε και θορυβο στο τιμονι, διορθωθηκαν αυτα. τωρα μενει η πισω δεξια αναρτηση η το αμορτισερ της η δε ξερω και γω απο τι προερχεται ενας ηχος στις λακουβιτσες. αυτα. κατα τα αλλα δε θελει σκισιμο και πολυ γιατι καταναλωνει τα κερατα του. απο επιδοσεις ενταξει οκ...αλλα περιμενα παραπανω. παρτ και μερικες φοτο.
Ως πρώην κάτοχος Audi A3 1.6FSI, ημουν σκεπτικός, καθώς μου είχε βγαλει αρκετά προβλήματα εντός εγγύησης (και εκτος εννοείται!!) και με δεδομένο ότι το κοστολόγιο των service στα Audi και Mercedes είναι σκέτη αλμύρα, είπα να πάρω μια γνώμη απο τους ειδικούς καθώς έχω ακούσει ότι γενικά η BMW είναι λογική στα service.
__________________
}-Γ
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη KOMIS : 22-06-08 στις 14:38.
|