Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
|
|
Tο μήνυμα του Pedrosa-Προστασία αναβατών |
|
09-06-08, 02:25
|
|
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
Αιγαλεω
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Tο μήνυμα του Pedrosa-Προστασία αναβατών
ΑΠΟΣΤΟΛΗ CATALUNYA: Το μύνημα του Pedrosa
Το δικό του μύνημα πέρασε κατά τη διάρκεια του γύρου θριάμβου του ο Dani Pedrosa στην Catalunya. Aμέσως μετά τον τερματισμό, ο νεαρός Ισπανός πήρε μια σημαία η οποία έγραφε πάνω «Guardarraíles asesinos» - «μπαριέρες δολοφόνοι».
Ο λόγος φυσικά για τις προστατευτικές μπαριέρες που υπάρχουν στους δημόσιους δρόμους και οι οποίες είναι άκρως επικίνδυνες για τους μοτοσυκλετιστές.
Πηγη:motograndprix.gr
Μεγαλο θεμα ανοιγω αλλα εινα ικατι που μας απασχολει ολους σαν μοτοσυκλετιστες....
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
|
09-06-08, 02:30
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-06-2007
Περιοχή:
Αγ.αναργυροι-Μεσολογγι
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 356
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλα κανεις ετσι πρεπει και μπραβο στο dani εχω χασει φιλο απο τις μπαριερες επεσε συρθηκε και χτυπησε με το στηθος στη μπαριερα και επαθε εσωτερικη αιμοραγια αργησε και το ασθενοφορο ημασταν λιγο πριν το σουνιο και δεν αντεξε δεν προλαβε.
|
09-06-08, 09:37
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Και ποια ειναι η λυση σε αυτο το θεμα;
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
09-06-08, 09:53
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Η λυση ειναι μια! Αλλα δυστυχως ειναι ανεφαρμοστη στην Ελλαδα.
Οι ξεχωριστοι αυτοκινητοδρομοι που τα ρευματα κυκλοφοριας ειναι σε αποσταση 100 μετρων μεταξυ τους.
Θα μου πειτε τι λες τωρα....
Και στις διαδρομες με στροφιλικα και γκρεμο απο κατω τι θα κανουμε?
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
|
|
|
09-06-08, 10:25
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30
Η λυση ειναι μια! Αλλα δυστυχως ειναι ανεφαρμοστη στην Ελλαδα.
Οι ξεχωριστοι αυτοκινητοδρομοι που τα ρευματα κυκλοφοριας ειναι σε αποσταση 100 μετρων μεταξυ τους.
Θα μου πειτε τι λες τωρα....
Και στις διαδρομες με στροφιλικα και γκρεμο απο κατω τι θα κανουμε?
|
Να πούμε τώρα και την ρεαλιστική λύση;
Επειδή η δουλειά μου είναι σχετική με την οδική σήμανση και ασφάλεια, τυχαίνει να γνωρίζω τις πιθανές λύσεις που υπάρχουν για την προστασία των μοτοσικλετιστών. Πρόκειται για προστατευτικούς "προφυλακτήρες" στηθαίων ασφαλείας (μπαριέρων) και πιο συγκεκριμένα των ορθοστατών αυτών. Στις περισσότερες περιπτώσεις δυστυχημάτων των μοτοσικλετιστών έχει παρατηρηθεί ότι οι ορθοστάτες είναι που προκαλούν τους τραυματισμούς - ακρωτηριασμούς - θανάτους των αναβατών. Σκοπός των συστημάτων αυτών, που τις περισσότερες φορές είναι κατασκευασμένα από πολυουρεθάνη, είναι να καλυφθούν οι ορθοστάτες από κάποιου είδους απορροφητή ενέργειας κρούσης ή η πλήρη κάλυψη της περιοχής κάτω από την μπάρα των στηθαίων. Σε πολλές περιπτώσεις έχουν και έντονο κίτρινο χρώμα για να εφιστούν ακόμη περισσότερο την προσοχή των οδηγών και να ορίζουν καλύτερα την κατεύθυνση της οδού.
Αυτή είναι ίσως η μόνη λύση που υπάρχει και που παρέχει κάποια προστασία στους αναβάτες με τις υπάρχουσες συνθήκες στους δρόμους. Δυστυχώς όμως, τουλάχιστον στην Ελλάδα, αυτή η λύση ούτε καν περνά από το μυαλό των ιθυνόντων για να εφαρμοστεί. Τόσο η αδιαφορία τους, όσο και το υψηλό κόστος της όλης διαδικασίας "καίει" το θέμα. Η μόνη κατασκευάστρια εταιρία που γνωρίζω να ασχολήθηκε σοβαρά με το θέμα, ήταν η κατασκευάστρια εταιρία της Γέφυρας Ρίου-Αντιρίου. Αλλά και οι ίδιοι οι Γάλλοι κατασκευαστές της Γέφυρας δεν προχώρησαν στην εφαρμογή της.
__________________
Lift, lift, lift...
|
09-06-08, 10:27
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Να βγάλουνε τις μπαριέρες ούτως ώστε όταν ένα αυτοκίνητο φεύγει απο την πορεία του, να πηγαίνει απευθείας στο αντίθετο ρεύμα και να παίρνει παραμάζωμα οποιοδήποτε άλλο όχημα κινείται εκεί. Καλά πλάκα κάνουμε? Δεν υπάρχει λύση απλά.
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|
|
|
|
09-06-08, 10:39
|
|
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
Αιγαλεω
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45
Να βγάλουνε τις μπαριέρες ούτως ώστε όταν ένα αυτοκίνητο φεύγει απο την πορεία του, να πηγαίνει απευθείας στο αντίθετο ρεύμα και να παίρνει παραμάζωμα οποιοδήποτε άλλο όχημα κινείται εκεί. Καλά πλάκα κάνουμε? Δεν υπάρχει λύση απλά.
|
Σπυρο μαλλον δεν διαβασες καν την απαντηση του Ανδρεα και εγραψες απλα για να γραψεις...
Οι λυσεις υπαρχουν και λιγες απο αυτες ειναι αυτες που εγραψε ο Ανδρεας και με εκπλησσει γιατι γνωριζει για ενα θεμα το ποιο δεν ηξερα καν οτι ασχολειται και με ευχαριστει ιδιαιτερα αυτο.
Απλα οταν υπαρχουν ετησια κονδυλια στα υπουργεια της χωρας μας 2 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ γα κ@λοχαρτα (ναι καλά διαβασατε) πως ειναι δυνατον να εχουμε ασφαλεια για ολους εμας απο ενα κρατος που ενδιαφερεται μονο να τρωει και στην κακια στιγμη να παρακαλαει να πεθανω εγω σαν μοτοσυκλετιστης η εσυ που οδηγας αμαξι αδερφε μου να πεθανουμε μια και καλη για να μην πληρωνει εξοδα νοσηλειας πιθανον για μια ζωη.
Παντως δεν γνωριζα αυτα που εγραψες για την κατασκευαστρια εταιρεια της γεφυρας Ριου-Αντιρριου,δυστηχως ακομα και οι Γαλλοι αποδειχτηκαν πολυ λαθος τελικα σε ενα θεμα που απασχολει ΚΑΙ την χωρα τους.
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
|
09-06-08, 10:52
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GIANNIS_G6
Παντως δεν γνωριζα αυτα που εγραψες για την κατασκευαστρια εταιρεια της γεφυρας Ριου-Αντιρριου,δυστηχως ακομα και οι Γαλλοι αποδειχτηκαν πολυ λαθος τελικα σε ενα θεμα που απασχολει ΚΑΙ την χωρα τους.
|
To θέμα της Γέφυρας το γνωρίζω από πρώτο χέρι γιατί εμείς είχαμε εμπλακεί άμεσα με την κατασκευή της στο κομμάτι της οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης (διαγραμμίσεις, στηθαία, πινακίδες κ.λ.π.) Εμείς ήμασταν αυτοί που τους προτείναμε αυτήν την λύση με συγκεκριμένα κόστη, λύση την οποία για λόγους που δεν γνωρίζω με σιγουριά, δεν προχώρησαν (ενώ πρέπει να πω στην αρχή ήταν πολύ ζεστοί και πρόθυμη να εφαρμόσουν)...
__________________
Lift, lift, lift...
|
09-06-08, 10:48
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Ανδρεα δε νομιζω οτι το υλικο στην πρωτη φωτο θα σωσει ενανα αναβατη ο οποιος θα διπλωσει κυριολεκτικα πανω σε μια τετοια μπαριερα με 100 χ.α.ω. ποσο μαλλον με 150 200 η και 250 χιλιομετρα την ωρα.
Το υλικο αυτο σε μπασκετες του μπασκετ λειτουργει.
Οσο για το δευτερο μαζι σου.
Παιδια η μονη λυση ειναι τα ξεχωριστα και απομακρυσμενα ρευματα κυκλοφοριας!
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
09-06-08, 10:56
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30
Ανδρεα δε νομιζω οτι το υλικο στην πρωτη φωτο θα σωσει ενανα αναβατη ο οποιος θα διπλωσει κυριολεκτικα πανω σε μια τετοια μπαριερα με 100 χ.α.ω. ποσο μαλλον με 150 200 η και 250 χιλιομετρα την ωρα.
Το υλικο αυτο σε μπασκετες του μπασκετ λειτουργει.
Οσο για το δευτερο μαζι σου.
Παιδια η μονη λυση ειναι τα ξεχωριστα και απομακρυσμενα ρευματα κυκλοφοριας!
|
Κυριάκο, τα τεστ που γίνονται για αυτά τα υλικά για να ελεγχθεί εάν πληρούν τις απαιτήσεις γίνονται με ταχύτητα 24,1 χλμ/ώρα... Ξέρω, θα μου πεις ότι αυτή η ταχύτητα είναι πολύ μικρή... Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί ποτέ προστατευτικό για τους αναβάτες που να τους προστατεύει από πτώση με τέτοιες ταχύτητες που αναφέρεις. Είναι αδύνατο...
__________________
Lift, lift, lift...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,22212005 seconds (84,03% PHP - 15,97% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:43. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|