Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
ιστορια της Toyota στους αγωνες αυτοκινητου
  #1  
Παλιά 29-05-08, 14:27
Το avatar του χρήστη firebone
firebone Offline:
 
Εγγραφή: 23-02-2006
Μοντέλο: Ε12 1.8
Περιοχή: athenz city
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 340
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 264
firebone είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ιστορια της Toyota στους αγωνες αυτοκινητου

Η πρώτη εμπλοκή της Toyota στους αγώνες αυτοκινήτου εντοπίζεται λίγο μετά τα μέσα της δεκαετίας του '30. Ωστόσο η πραγματική ιστορία της ιαπωνικής εταιρείας, με τη μορφή που είναι γνωστή σήμερα, ως Toyota Motorsport δηλαδή, ξεκινά το φθινόπωρο του 1972, όταν ο γνωστός Ove Andersson συμμετείχε ως οδηγός με ένα αυτοκίνητο της Toyota στο Ράλι RAC, γνωστό και ως Ράλι Βρετανίας.

Το χειμώνα του ίδιου έτους ο Σουηδός ιδρύει στην πατρίδα του την εταιρεία Andersson Motorsport και προετοιμάζει αυτοκίνητα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας για τους αγώνες ράλι. Τρία χρόνια αργότερα, η έδρα της εταιρείας του μεταφέρεται στις Βρυξέλλες, η επωνυμία αλλάζει και μετονομάζεται σε Toyota Team Europe. Την ίδια χρονιά, η ομάδα πετυχαίνει στη Φινλανδία στο Ράλι "1.000 Λιμνών" την πρώτη της νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, με τον Hannu Mikkola στο τιμόνι ενός Toyota Corolla Levin. Το 1979 η έδρα της ομάδας μεταφέρθηκε στην Κολονία της Γερμανίας.

Τη δεκαετία του 1980 η ομάδα καθιερώνεται και οι επιτυχίες έρχονται η μία μετά την άλλη, ιδιαίτερα στους αγώνες της αφρικανικής ηπείρου, όπως το Ράλι Σαφάρι, όπου οι Bjorn Waldegaard και Juha Kankkunen έγραψαν τη δική τους ιστορία. Το 1987 έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι εργασίες δημιουργίας νέων εγκαταστάσεων στην Κολονία και η ομάδα μετακομίζει για μία ακόμη φορά.

Το 1990 ο Ισπανός Carlos Sainz κατέκτησε με την Toyota Celica 4WD το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για τον ίδιο και την Toyota, επιτυχία την οποία επανέλαβε και το 1992. Την επόμενη χρονιά, η Toyota Motor Corporation αγοράζει την εταιρεία που ίδρυσε ο Ove Andersson και τη μετονομάζει σε Toyota Motorsport GmbH. Παράλληλα ο Juha Kankkunen κερδίζει το τρίτο πρωτάθλημα Οδηγών και η Toyota το πρώτο Κατασκευαστών, επιτυχία που επαναλαμβάνεται και το 1994 με τον Didier Auriol στη θέση του Φινλανδού οδηγού.

Το 1995 γράφτηκε η μαύρη σελίδα στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρείας στους αγώνες. Οι έφοροι στον τεχνικό έλεγχο του Ράλι Καταλονίας στην Ισπανία ανακάλυψαν ότι οι εργοστασιακές Celica χρησιμοποιούσαν παράνομο turbo και η ομάδα τιμωρήθηκε από τη FIA με 12μηνο αποκλεισμό από τους αγώνες.

Η ομάδα εξέτισε την ποινή της και επέστρεψε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το αυτοκίνητο όμως είχε μείνει πίσω σε εξέλιξη σε σχέση με τον ανταγωνισμό και τα αποτελέσματα δεν ήταν αντίστοιχα με αυτά στην αρχή της δεκαετίας. Παράλληλα, η ομάδα αποφάσισε να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και σε άλλης μορφής αγώνες και έτσι το 1997 ανακοίνωσε την πρόθεσή της να συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα του Le Mans, εκδηλώνοντας παράλληλα το ενδιαφέρον της και για τη Formula 1.

Το εκπληκτικό στην όψη Toyota GT-One ολοκληρώθηκε το 1998 και η ομάδα, έχοντας προσλάβει αρκετά καλούς οδηγούς, όπως ο Thierry Boutsen, ο Martin Brundle και ο Ukyo Katayama, συμμετείχε στο Le Mans. Τα ερυθρόλευκα πρωτότυπα με το V8 κινητήρα των 3,6 λίτρων με τους δύο υπερτροφοδότες εντυπωσίασαν με την εμφάνισή τους, αλλά δεν κατάφεραν να νικήσουν ούτε την πρώτη χρονιά αλλά ούτε και το 1999.

Στο τέλος εκείνης της χρονιάς η Toyota Motorsport GmbH ανακοίνωσε ότι θα αποσυρθεί από τους αγώνες ράλι και επιβεβαίωσε τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα Formula 1 του 2002, εξασφαλίζοντας τη σχετική έγκριση από τη FIA. Τότε ξεκίνησε η πρόσληψη μηχανικών και οι πρώτες εργασίες επέκτασης των εγκαταστάσεων της ομάδας. Το 2000 ο πρώτος V10 κινητήρας της Toyota τίθεται σε λειτουργία, ο Allan McNish πραγματοποιεί τις πρώτες δοκιμές της ομάδας χρησιμοποιώντας το πρωτότυπο GT-One, ενώ ενσωματώνεται στην ομάδα και ο Mika Salo.

To Μάρτιο του 2001 η ομάδα παρουσίασε το πρώτο της μονοθέσιο, το TF101, στην πίστα Paul Ricard της Γαλλίας και ξεκίνησε τις πρώτες επίσημες δοκιμές της. Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στις νέες εγκαταστάσεις της και το εργατικό δυναμικό της φτάνει στο απίστευτο για νέα ομάδα νούμερο των 550 εργαζόμενων. Σε ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών, η ομάδα επισκέπτεται συνολικά 11 πίστες, προετοιμάζοντας ανθρώπους και μηχανές για την πρώτη της συμμετοχή στο πρωτάθλημα της Formula 1.

πληροφοριες απο: www.clubcelica.gr
__________________
' i got so much trouble on my mind, refuse to lose '

Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 29-05-08, 14:40
Το avatar του χρήστη PCEXPERT
PCEXPERT Offline:
 
Εγγραφή: 17-04-2008
Μοντέλο: corolla 1.4 privilege
Περιοχή: kavala
Ηλικία: 53 male
Μηνύματα: 341
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
PCEXPERT θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
αφου λεμε για ιστοριες εχω και λιγη ιστορια για τα corolla!!!
http://www.pcexpert.gr/mycar.htm
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 29-05-08, 15:52
Το avatar του χρήστη Alex-poli
Alex-poli Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.877
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 511
Alex-poli είναι πάρα πολύ καλός Alex-poli είναι πάρα πολύ καλός Alex-poli είναι πάρα πολύ καλός Alex-poli είναι πάρα πολύ καλός
Μπράβο παιδιά πολύ καλή δουλειά....
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 29-05-08, 16:38
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ωραιο θα ηταν να κανει κατι και στης μερες μας...γιατι στην φορμουλα 1 δεν μας βλεπω καλα.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 29-05-08, 16:42
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 364
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Μην ξεχναμε και αλλες επιτυχιες που μπορει να μην ειναι σε διεθνεις αγωνες αλλα δειχνουν τις δυνατοτητες της εταιριας :

Toyota Team SARD's specially-prepared Supra HV-R hybrid GT racer has won the Tokachi 24-hour endurance race in Japan. The converted Super GT-spec racing car did so convincingly, too. As the only GT-class car in the field, the Denso SARD Supra HV-R maintained a steady lead of several laps throughout the course of the race, and in the later hours, it essentially dialed things up a notch and ran away from the rest of the field. After starting from the pole position, the Supra completed 616 laps in the ensuing 24 hours -- 19 more than the second-place finisher. The victory marks the first of its type for a hybrid-powered vehicle. The Supra HV-R began life as a retired 480-horsepower Super GT racing car, which then had regenerative braking technology and a trio of hybrid motors added to it for this event. What bearing, if any, the success of the Supra HV-R has on Toyota's plans for production sports hybrid vehicles is unknown. With reports that the FT-HS concept is on its way to production, however, we'll likely be seeing how well a production-spec hybrid sports car fares soon enough.

[Source: SARD]

Αλλα και η 5η θέση που κατελαβε προσφατα το Lexus LF-A στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring στην Γερμανία, στην πρωτη του επισημη εμφανιση παγκοσμιως!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis_vvti Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραιο θα ηταν να κανει κατι και στης μερες μας...γιατι στην φορμουλα 1 δεν μας βλεπω καλα.
Κατι ετοιμαζει!!!
Ριξε μια ματια...

http://inventorspot.com/articles/toy...ompete_2_10049
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?





Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη endurasKE-30 : 29-05-08 στις 16:53.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 29-05-08, 17:16
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NyO Εμφάνιση μηνυμάτων


Κατι ετοιμαζει!!!
Ριξε μια ματια...

http://inventorspot.com/articles/toy...ompete_2_10049
ειχε βγαλει και το κορολλα Σ2000 αν θυμασε...πολυ ωραιο ηταν και ειχανε ανεβασει και βιντεακια.Παντως πολυ ομορφο θυμιζει το επισης πανεμορφο gt1
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 30-05-08, 10:24
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Μου φαινεται οτι στο πρωτο ποστ δεν αναφερεται καθολου η Ε111.
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
"Στοπ" στους μεθυσμένους από την Toyota Τζιμάκος OFF TOPIC 4 04-09-09 11:11
Η Ιστορια του ραδιου στο αυτοκινητο. Fanis SOUNDMANIA 1 18-11-08 13:46
2 βραβεία η TOYOTA στους κινητήρες της χρονιάς espoff ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 16 15-05-08 00:05
Αγωνεσ Αυτοκινητου... LoVis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 14 15-01-06 19:27
Κίνηση Στους Πίσω Η Στους Μπροστινούς Τροχούς? Anonymous ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 36 11-05-05 11:50



Page generated in 0,15090704 seconds (80,65% PHP - 19,35% MySQL) with 35 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:42.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)