Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
Θεσσαλονικείς βοηθειστε |
|
20-05-08, 12:06
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Θεσσαλονικείς βοηθειστε
παιδια θα ανεβω Θεσσαλονικη να αγορασω ενα corrola με ασημοκαπακο μοτερ.
και θελω καποιον στην Θεσσαλονικη,να του το παω να το ελεγξει.
αλλα δεν ξερω κανεναν εκει.
συστηστε μου καποιον παρακαλω,
να τον παρω τηλεφωνο να συνενοηθω
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
|
20-05-08, 12:08
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
2310655830 Ζητα τον Παυλο
Το συνεργειο βρισκεται Θερμαικου 17 Νεα Ευκαρπεια
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
20-05-08, 13:40
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ευχαριστω wastegate.
τηλεφωνησα στον Παυλο.
και ηταν πολυ εξηπηρετικος,
μαλιστα μου ειπε να το παει απο εκει ο πωλητης,
και δεν χρειαζεται να ανεβω να ειμαι μαζι.
θα ανεβω μετα, αφου το εχει δει για να το παρω αν ειναι.
το κακο ειναι ,οτι μου ειπε οτι τα ασημοκαπακα ειναι προβληματικα.
και αν ηταν μαυροκαπακο θα ημουν τυχεροτερος.
αν μου πει οτι ειναι ενταξη, και να το παρω,
εφοσον δεν το αχουν ανοιξει ποτε το μοτερ , απο οτι μου ειπε ο πωλητης,
εγω τι να του κανω για να το κανω πιο αξιοπιστο ,χωρις να του ανεβασω την ιπποδυναμη?
εχει κοκκινα γραματα στο ασημι καπακι
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
|
20-05-08, 17:39
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
εχει κοκκινα γραματα στο ασημι καπακι
|
Μάλλον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης θα τα έχει βάψει....
Εγώ θα σου έλεγα, πως αν δουλευει Οκ, ούτε κουζινέτα κάτω μην του αλλάξεις.
|
20-05-08, 17:31
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Μια σειρα κουζινετα στροφαλου αλλαξε του...
Αν ειναι ρωτα τον παλι αυτος εχει πειρα απο τετοια μοτερ και ξερει..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
21-05-08, 00:46
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Δικιο εχει ο Ακης, ακουσε τον.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
21-05-08, 15:17
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
akoma δεν το πηγε στον μηχανικο,
θα το παει απο Δευτερα ειπε.
εγω ψαχνω μανιωδως στο ιντερνετ για πληροφοριες και βαζω στα αγαπημενα ενα σωρο λινκ που αφορουν silvertop.
manual παντως δεν βρηκα ακομα, αλλα παρα παρα πολλα σχεδια.
το σιγουρο ειναι οτι αυτοκινητο (αν το παρω) θα αγορασω και αυτοκινητο δεν θα οδηγω,διοτι συνεχεια θα ανοιγωκλεινω το μοτερ, ολοι αυτο κανουν .
Ασε που εχει παρα πολλα πραγματα για ελεγχο και καθαρισμα.
απο την μια εχω ενθουσιαστει και απο την αλλη εχω πανικοβληθει
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
|
21-05-08, 16:54
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
TOYOTA ειναι οχι φιατ...
αυτα τα προβληματα θα τα εχεις αν μπλεξεις με οτι νανε μαστορα..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
|
|
|
21-05-08, 19:40
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μαλλον μικροβελτιωσεις εννοω:
πχ. n order to protect or pro-long the life of ECU I suggest to locate them away from heat. The standard locations in the AE101 and AE111 chassis is in the middle console on the floor pan. That's were the exhaust passes. It is very hot and not recommended. My own ECU is places at the same place, but instead of laying on the floor pan. Mine is standing bolt onto the air-cond cooling coil cold cold ice ice baby.
αυτο εγω το βλεπω με λιγο σκεπτικισμο οσον αφορα το θεμα της υγρασιας ,που κανει περισοτερο κακο απο την ζεστη,αλλα αν ειναι καλα μονωμενο το κουτι ,τοτε πραγματι εχει διαλεξει ιδανικη θεση για χειμωνα καλοκαιρι.
ολα αυτα με καποια επιφηλαξη γιατι ακομα και αν ειχα το αυτοκινητο ,θα χρειαζοταν ενα θερμομετρο ,που να μπορουμε να διαβαζουμε την ενδειξη στην καμπινα,και ο σενσορας να τοποθετηται οπου θελουμε στον χωρο του μοτερ.μεχρι να βρουμε την ιδανικη θεση .
οσο για το λαμπακι που μπορουμε να συνδεσουμε και να αναβει οποτε δουλευει το VVT ,
εγω θα το ηθελα.
αυτο το βρηκα απο μια Super sellida που σιγουρα την εχουν ανακαλυψει ολοι.
http://www.my-acoustic.com/Car/ECU/2...AP_problem.htm
αν πατε κατω κατω και πατησετε το "car section"
θα δειτε οτι αυτος ο τυπος εχει παιδευτει παρα παρα πολυ σε πολα θεματα.
και φαινεται καθαρα οτι δεν ειχε ενα μηχανικο γνωστη του μοτερ κ.τ.λ.
και επειδη παιδευτοταν φτιαχνοντας τα ιδια πραγματα 2-3 φορες γι αυτο φοβαμαι
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 21-05-08 στις 20:03.
|
21-05-08, 21:53
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
βρηκα το manual για το μαυροκαπακο.
http://www.locost7.info/mirror/engine.php
το σκαναρισμα τους δεν ηταν οτι καλυτερο,αλλα τουλαχιστον ειναι στα αγγλικα.
ενω για το ασημοκαπακο τα πραγματα ειναι πιο δυσκολα γιατι
απ'οτι διαβασα στην μονη χωρα που κυκλοφορησε και ειναι αγγλοφωνη, ηταν η νοτια αφρικη.
οποτε υπαρχει αλλα στα γιαπωνεζικα ,
εσεις ξερετε για κατεβασμα ,καμια μεταφραση του?
Επισης
Torque: 160 N·m εχει μεγαλη διαφορα, σαν οδηγική αισθηση, απο 190 N·m ?
ας πουμε και τα 2 στις 5500 rpm
θα χρειαζοταν αλλο σασμαν και αλλο συμπλεκτη ?
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 21-05-08 στις 22:56.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Βοηθειστε |
MARMEL |
WEB LINKS |
6 |
13-03-06 00:47 |
Page generated in 0,18415308 seconds (84,03% PHP - 15,97% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:55. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|