Ταπεινός κάτοχος μιας E-12 facelift 1.600cc μου είχαν μπει εδώ και καιρό φυτιλιές για το δυνατότερο μοντέλο της γκάμας (και τη δυνατότερη corolla παραγωγής ever!). Ο φίλος Gorilaz κάποτε μου είχε πεί:
-Gorilaz: έχεις μπεί τοτέ σε TS
-ranger: όχι
-Gorilaz: μην μπείς, θα αρρωστήσεις
έχοντας βαθιά στην καρδία μου ριζομένα τα λόγια του Νικου απέφευγα βόλτες με TS, μέχρι σήμερα.... (ααα ρε DJ KEY τι μου έκανες; Αφού σου έλεγα να μην μπω!!!)
θα μπορούσα να ονομάσω αυτό το τοπικ και: Το αρνάκι που γίνεται στρίγκλα!!!
Δεν έχω όρεξη να σας πω πράγματα που ξέρετε, αλλά το αυτοκίνητο φοράει δύο μοτέρ. ως τις 6200 στροφες ειναι ενα 1.800άρι με ενα πολύ καλό και ελαστικο κινητήρα ιδανικό τόσο για ταξίδια όσο και για κινηση στην πόλη. απο τις 6.200 και μετα έρχεται η απογείωση. Ο γιαπωνέζος βγάζει την κατάνα απο τη θήκη και κόβει ότι βρεί στο δρόμο του. Δυναμη και ευστροφία, σε ενα μοτέρ που ενω περιμένεις να αλλάξει ταχύτητα, αυτό ανοίγει κι άλλο.
Τώρα ξέρω γιατι η TOYOTA έβγαλε αυτό το μοτέρ:
Για να δείξει ότι μπορεί! Είναι κοινό μυστικό ότι δεν υπάρχει και όυτε θα υπάρξει διάδοχος. Δεν το εφτιαξε για να κινηγάει saxoralla. Δεν το έφτιαξε για φανάρι. το εφτιαξε για να σου δώσει ενα μοτέρ με υψηλο στροφάρισμα για νορμάλ οδήγηση στις χαμηλές και ξεφρενούς ρυθμούς ψηλά...
Και όπως ο Shakespeare στην στρίγκλα που έγινε αρνάκι, έτσι και η TOYOTA στο αρνάκι που γίνεται στρίγκλα δημιούργησαν ενα κομψοτεχνημα...!
υστερόγραφο: Κώστα, δε μπορω να οδηγήσω το δικό μου, οι 6.000 στροφές είναι πολύ λίγες...