Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
Το τελος στην υποθεση με τα φρενα της Fiat |
|
18-04-08, 11:11
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Το τελος στην υποθεση με τα φρενα της Fiat
Σε έγγραφο που κοινοποιήθηκε στο Υπουργείο Μεταφορών, αφορά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τα φρένα του Fiat Bravo 1.4 90ps, η Fiat ισχυρίζεται ότι “η χρήση της συγκεκριμένης διάστασης φρένων, καλύπτεται από την πιστοποίηση που παίρνουν όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Διαβαστε ομως την αληθεια και αναρωτηθειτε για το τι παιχνιδια παιζονται πισω απο την πλατη μας.
http://www.autotriti.gr/news/preview..._DATA_ID=69162
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
18-04-08, 11:36
|
|
|
|
Εγγραφή: 02-04-2008
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 722
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κοίτα να δείς, πραγματικά παίζονται παιχνίδια πίσω από την πλάτη των καταναλωτών. Στέλνουν για τα τεστ ένα ειδικά διαμορφωμένο αυτοκίνητο και στον καταναλωτή δίνουν το προβληματικό, και αυτό για να εξαπατήσουν τον κόσμο και τα περιοδικά και να κερδίσουν μερικά ευρό, αγνοώντας την ασφάλεια του πελάτη!!! Και στην τελική πάνε να βγούν και από πάνω κάνοντας μηνύσεις!!! Τί να πει κανείς.
__________________
Some say that he was born with his helmet on. And that he pilots his own Megazord!!!
All we know is... He's called The Lynx!!!
Αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα αφήσεις το γκάζι,
τότε μην το πατήσεις!!!
|
18-04-08, 12:20
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-12-2003
Περιοχή:
Ιωάννινα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
AutoΤρίτη=μεγάλοι παραμυθάδες
|
18-04-08, 14:22
|
|
|
|
Εγγραφή: 23-02-2006
Περιοχή:
athenz city
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 340
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
bill γιατι το λες αυτο? ξερεις κατι σιγουρα???
__________________
' i got so much trouble on my mind, refuse to lose '
|
18-04-08, 14:34
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-12-2003
Περιοχή:
Ιωάννινα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Γενικώς είναι ο Κίτρινος Τύπος των περιοδικών αυτοκινήτου και ειδικώς η όλη αντιμετώπιση του θέματος ήταν για κλάματα. Από παραπλανητικές φωτογραφίες, από δημοσιεύσεις σε στυλ κουβέντας σε forum, από παραμύθιασμα μέχρι πρότινος πως έφταιγε το μέγεθος του δισκόφρενου.
Κατα την δική μου άποψη το όλο θέμα είναι μια απάτη (και ποτέ μου δε συμπάθησα τα fiat )
|
18-04-08, 14:47
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Δεν το πιστευω αυτο.
Το Auto Τριτη ειναι απλα ενα πιο μικρου badget περιοδικο σε εβδομιαδιαια βαση.
Και το θεμα ειναι πολυ σοβαρο για να πεις σιγα την φυλλαδα τι ειναι αυτα που λεει.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
18-04-08, 15:21
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 20-10-2007
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30
Δεν το πιστευω αυτο.
Το Auto Τριτη ειναι απλα ενα πιο μικρου badget περιοδικο σε εβδομιαδιαια βαση.
Και το θεμα ειναι πολυ σοβαρο για να πεις σιγα την φυλλαδα τι ειναι αυτα που λεει.
|
To AutoTriti μονο μικρου budget περιοδικο δεν ειναι. Πισω απο αυτο ειναι ο εκδοτικος οργανισμος Λαμπρακη, και ειναι αδελφο περιοδικο με το Auto Motor und Sport. Τα δυο τους, μοιραζονται αρθρα, και ως κυρια πηγη τους εχουν το γερμανικο AMS.
Προσωπικη αποψη: Και τα δυο ειναι απο τα πιο biased περιοδικα που κυκλοφορουν στην ελλαδα.
|
18-04-08, 21:10
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-12-2003
Περιοχή:
Ιωάννινα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από T180
To AutoTriti μονο μικρου budget περιοδικο δεν ειναι. Πισω απο αυτο ειναι ο εκδοτικος οργανισμος Λαμπρακη, και ειναι αδελφο περιοδικο με το Auto Motor und Sport. Τα δυο τους, μοιραζονται αρθρα, και ως κυρια πηγη τους εχουν το γερμανικο AMS.
Προσωπικη αποψη: Και τα δυο ειναι απο τα πιο biased περιοδικα που κυκλοφορουν στην ελλαδα.
|
Τ180 συμφωνούμε!
|
18-04-08, 17:27
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
ειναι υπερβολη να ζηταμε απο ενα αμαξι απλο 14αρη να κανει 10 απαντωτα φρενα τερμα...αυτο δεν ειναι νορμαλ οδηγηση...κ το να παει 1-1.5 μετρο πιο μετα απο τα αλλα δεν λεει κατι...επειδη τα αλλα εχουν καλυτερα φρενα δεν εχει να λεει οτι το μπραβο ειναι για πεταμα...απλα σε αυτη την φαση τρωει κεμπαπ...οπως τρωει κ σε επιδοσεις...ρεμπριζ...στριψιμο...ανεση χωρους κτλ απο αλλα...το ιδιο πραγμα ειναι κ στα φρενα...
|
|
|
|
18-04-08, 21:18
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Απλά, το συγκεκριμένο περιοδικό, δεν το λαμβάνει σοβαρά υπόψη του κάποιος που το έχει παρακολουθήσει για σχετικά μακρύ χρονικό διάστημα, αφού τότε θα καταλάβει ότι, όντως είναι φοβερά μεροληπτικό (biased όπως έγραψε και ο φίλος Τ180 πιο πάνω). Και αυτό αποτελεί την προσωπική μου άποψη καθώς και αρκετών γνωστών και φίλων...
Ίσως θα έπρεπε να θυμίσω στους νεότερους την εποχή κατά την οποία το -νεοαφιχθέν τότε- AMS είχε αρχίσει να πραγματοποιεί τα τεστ διαρκείας των 100.000km. Τότε, λοιπόν, είχαν κάνει τη δοκιμή διαρκείας της τότε Corolla (δεν θυμάμαι το μοντέλο παιδιά, συγνώμη, αλλά ήταν η sedan έκδοση). Επειδή, κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα δεν είχαν βρει στο αυτοκίνητο -αφού ούτε καν τακάκια δεν είχε χρειαστεί να αλλάξουν (!) και είχαν μείνει με ανοιχτό στόμα-, είχαν υπερτονίσει το ένα λαμπάκι θέσης πίσω που είχε καεί και είχαν αφιερώσει ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ για να στηλιτεύσουν ΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ PORT BAGGAGE ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΛΕΠΤΗ ΜΟΚΕΤΑ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ!!!!
Απίστευτο πρόβλημα, έτσι; Τόσο σοβαρό, που επηρεάζει την αξιοπιστία και τη γενική εικόνα του αυτοκινήτου...
Κάποιος μεγαλύτερος, μπορεί να θυμάται ότι μία Mercedes SL της τότε εποχής είχε πρόβλημα και με την μαλακή κουκούλα της, αλλά και με το δερμάτινο κάθισμα του οδηγού, σημαντικό μέρος των ραφών του οποίου είχαν ξηλωθεί! Αλλά είχε πάρει πολύ υψηλή βαθμολογία...
Μήπως λαμβάνοντας υπόψη και αυτά που σας έγραψα, η υπόθεση της FIAT σας θυμίζει κάτι;
Λέω εγώ τώρα...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17373109 seconds (83,14% PHP - 16,86% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:40. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|