Καλησπερα να πω και γω με την σειρα μου (ας μου επιτραπει να κανω μια παρενθεση)για οσα αναφερονται παραπανω περι κινητηρων πετρελαιου ναι οντως ειναι πολυ πιο οικονομικοι απο την βενζινη αλλα απο οτι ξερω υπαρχει κολημα με την νομοθεσια πετρελαιοκινητηρα μπορουν να εχουν τα αυτοκινητα δημοσιας χρησης (φορτηγα ,λεωφορεια και ταξι )και απο πλευρας ιδιωτικης χρησης (ιχ) μονο οσα αυτοκινητα εχουν χαρακτηριστει επαγγελματικα δηλαδη ανηκουν σε καποια επειχηρηση καθως και οσα ειναι δηλωμενα σαν αγροτικα δηλαδη να τα εχει στην κατοχη του καποιος αγροτης (τα αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας πρεπει να εχουν βιβλιο δρομολογιων συμφωνα μετην νομοθεσια και να αναφερεται ηα αφιξη και ο προορισμος καθως και η ωρα ).Συμπερασμα δεν μπορει ο καθενας να κανει εισαγωγη αυτοκινητα με πετρελαιοκινητηρα εκτος αν ανηκουν στις παραπανω κατηγοριες.
(για τους παραβατες τα προστιμα ειναι πολυ τσουχτερα την πρωτη φορα αφαιρεση διπλωματος 1μηνα και 1000ευρω+πινακιδες,την δευτερη αφαιρεση διπλωματος +πινακιδες 6μηνες +1500ευρω και την τριτη και φαραμακερη κατασχεση του οχηματος.Πιστευω θα πει καποιος και γιατι γινονται ολα αυτα?απαντηση εδω τα πετρελαιοκινητα που κυκλοφορουν προσπαθουμε να μαζεψουμε γιατι ρυπαινουν και γιατι δεν τα συντηρουν σωστα θα προσθεσουμε και αλλα?Τα συμερασματα δικα σας οσο για το auris τον μαιο αγορασε ενα η ξαδελφη μου 1.4 κατεβηκα αθηνα και το παραλαβαμε μαζι καλο το αμαξι το μοτερ ειναι το ιδιο σχεδον με του κορολλα αλλα λιγο πιο ροπατο.το σαλονι του μοντερνο και με στιβαρα πλαστικα και διαστιμικο σχεδιασμο θα ελεγα και καλη τεχνολογια κατα την αποψη μου α εχει και ωραιο ηλεκτρουδραυλικο τιμονι
πιστευω πως αν και το κατηγορουν μερικοι κατοχοι κορολα εχει την εξισου καλη ποιοτητα που βαζει η ΤΟΥΟΤΑ σε ολα τα μοντελα της
παντα φιλικα