οχι. πριν 2 μηνες αλαξα το παραφλου μου. ειχα να το αλαξω 3 χρονια.
οταν εβαλα το καινουργιο διαπιστωσα οτι πηρε λιγο. πηρε λιγο ακομα αλλα δεν ειχε παει στο ψυγειο του καλοριφερ ζεστο νερο καθ οτι δουλευε ο τρομερος κινητηρας 20v
ετσι ειδα οτι ο θερμοστατης ειναι σε λιγο ψηλοτερο σημειο απο την αντλια νερου. και γενικα υπαρχουν πιο ψηλα μερη σωληνικα κτλ απο καποια αλλα. το ψυγειο του καλοριφερ ειναι και αυτο σε υψηλου σημειο.
πως να παει το νερο? η και αν παει δεν ειναι σωστα εξαερωμενο. τα υψηλα σημεια που ειδα ειναι στα αριστερα του αμαξωματος(οπως οδηγαμε παντα) ετσι ανεβασα τον εμπρος δεξι τροχο σε ενα ξυλο περιπου 10 εκατοστων. με το που ανεβηκε το αμαξι στο ξυλο και ο κινητηρας ηταν λοξα σχετικα αμεσως κατεβηκε ολη η σταθμη του ψυγειου. πραγμα που σημαινει οτι πηγε το νερο και αλλου. συμπληρωνα παραφλου μεχρι που γεμισε. ολα δουλευαν τελεια οπως επισης και το καλοριφερ.οταν το αμαξι καθοταν λοξα ο κινητητας με τα υψηλα μερη νερου (σωληνωσεις) ηρθαν σχεδον επιπεδα ολα μεταξυ τους. ετσι εξαερωθηκε στο μεγιστο.
αυτο ομως δεν επρεπε να ειχε υπολογιστει απο το εργοστασιο? τα συνεργεια οι αντιπροσωπειες πως ξηγιουντε? ειδαμε ποτε σε καποιο manual τετοιους ελληνικους τροπους σαν αυτον που ειπα και που ειπατε και σεις?
επισης υπαρχει μια ταπα εξαερωσης στο μπλοκ την ποια ανακαλυψα εκ των υστερων. δεν την πειραξα γιατι ηταν ζεστος ο κινητηρας. αν το εκανα απο πριν ισως να τα διαφορετικα.
ισως να την ξερουν τα συνεργεια.
το θεμα ειναι οτι το ελληνικο πατεντιαρικο μυαλο ηταν εκει και δουλεψε!!!