Δυστυχως τετραπεταλουδο και τουρπινα δεν συνυπαρχουν αρμονικα και ειδικα εδω Ελλαδα ποιος θα το ρυθμιση.Παντος τις καλες Μ3 τις κανουν μονοπεταλουδες.Επισης ο SR20DET τις NISSAN που ειναι τετραπεταλουδος TURBO μαμα, εχει και εκδοση μονοπεταλουδη, που δεν κυκλοφορησε Ευρωπη και εχει καλυτερη αποδοση.Το φοραει ενος φιλος σε ALMERA και οργωνει την ασφαλτο.
Τωρα στο ιντερνετ θα δεις και θα διαβασεις πολλα για μεγαλεις ιπποδυναμεις κτλ.Μην ψαρωνεις, εσυ τη ζητας απο το αυτοκινητο σου, και τη χρηματα διαθετης, αλλα το κυριοτερο ποσο ελευθερο χρονο εχεις για να τρεχεις στα συνεργεια.Γιατι μπορει να θαυμαζουμε το Αμερικανακι που εφτιαξε την μεταλαξη με κορμο απο 7Α και κεφαλη απο GZE η GE 20V με καμοια 500 αλογα, αλλα προφανος αυτος τα εχει χοντρα,ισως να να ξυνει ολη μερα και εχει αφθονο χρημα,μπορει να εχει αλλα 10 αυτοκινητα να παιζει Κ.Τ.Λ.
Να ξερεις η χοντρη βελτιωση θελει τρεξιμο, που το βλεπω σε φιλους που αποφασιζουν να κολυμπησουν στα βαθεια.Ειτε τουρπιζοντας ατμοσφαιρικα μοτερ, ειτε βελτιωνοντας TURBO.Συναπτεις ερωτικες σχεσεις με τον μαστορα και αντε να ειναι κοντα, εαν ειναι μακρυα, ποσες φορες να πας Καρδιτα-Αθηνα, οπως γνωστος.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|