Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Ο Διάδοχος της TS είναι κοντά!!!!
  #1  
Παλιά 13-08-07, 16:09
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ο Διάδοχος της TS είναι κοντά!!!!

http://toyota.jp/blade/concept/concept/index.html

Νομίζω ότι εάν αυτό το μοντέλο έρθει Ευρώπη θα κάνει απλά ΠΑΤΑΓΟ!!!!!

Τρέμετε Ευρωπαίοι...... οι Ιάπωνες Επιστρέφουνε δριμύτεροι!!!!

Πιστεύω πώς όλοι μας το περιμέναμε....... δεν θα μπορούσε να μείνει άπραγη για πάρα πολύ ακόμα, και να αφήνει τους Ευρωπαίους να αλωνίζουνε μόνοι τους! Οπως θα δέιτε και παρακάτω... το μοντέλο αναμένετε και στην Ευρώπη!!!!

http://www.topspeed.com/cars/toyota/...g-ar40855.html

Toyota Launches New Model Blade in Japan
- Toyota's Highest-class Hatchback Aims to Open Way to New Market -
Tokyo - TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) announced today the nationwide launch in Japan of the Blade*1 compact hatchback through "Toyota" and "Toyopet" dealers.
The Blade has been developed as a high-class hatchback for stylish adults aimed at achieving a new appeal by satisfying the pride of those in it and offering them a sense of fun with eye-catching advanced styling, as well as with the safety and comfort features and driving performance of a luxury sedan, all in an easy-to-handle size.

The exterior has a deeply sculpted form that evokes an energetic feeling that expresses the vehicle's powerful driving performance and conveys a sense of high status, while meticulous attention has been paid to every detail of the interior, including materials and finishes, to create a high-quality and stylish atmosphere.

By equipping the compact body with a 2.4-liter engine, the Blade exhibits dynamic performance with power to spare, and the newly designed suspension provides superior cruising performance. In addition to its outstanding environmental performance, the vehicle also achieves safety performance at the highest levels in its class*2 through the adoption of VSC (Vehicle Stability Control) and TRC (Traction Control) systems, SRS side and curtain shield airbags and driver's seat SRS knee air bags as standard on all vehicles in the series.

As the highest-class Toyota brand hatchback, the Blade seeks to appeal to the sensitivities of customers with an inclination toward refined and stylish lifestyles and is designed to pioneer a new vehicle market.

*1 Name meant to suggest an automobile with a "sharpness" that fascinates people
*2 Compared to vehicles of similar engine displacement

Vehicle Outline
Highly Advanced Vehicle Design
Based on the Toyota-brand design philosophy "Vibrant Clarity," the unique exterior attracts those who see it by evoking an energetic feeling that conveys a sense of powerful driving performance and high status, while the interior arouses a sense of fun for those on the inside with high quality and style.
Exterior
Deeply sculpted body structure and innovative headlight design create an exterior that conveys the advanced nature of the Blade.
The front view expresses high status through a three-dimensional structure that accentuates the center, deep bumper openings, a grille that achieves different perspectives of strength and depth with each bar, and L-shaped headlights.
The low center of gravity and the characteristic silhouette of the hatch door create a side view that imparts the Blade's vitality.
The rear view features a wide and expansive shape and distinctive elongated combination taillights that convey stability and an air of status.
High-quality paint produces a lustrous finish in body colors that highlight the presence and vigor of the exterior.
Interior
The interior seeks luxury and an exceptional tactile experience.
The suede-like leather on the door trim and instrument panel enclosure as well as the titanium finish center cluster panel and ornamentation generate a particular sense of high quality.

Enhanced Equipment that Seeks Exceptional Passenger Comfort

The seats provide comfortable seating with a good fit and feature a combination of real leather and Alcantara®*1, which is a leading international brand of suede-like artificial leather that pays meticulous attention to the quality of its feel in the pursuit of the high-quality touch of leather (G grade). This delivers not only functionality, but also a stylish and comfortable space.
A four-spoke steering wheel covered with the highest-quality leather used on Toyota brand vehicles is standard on all vehicles in the series.
The gentle illumination emanating from the large ceiling light employing three LEDs (indirect illumination) create a stylish atmosphere (G grade).
A sliding eight-way multi-adjustable power driver's seat (G grade) with a seat cushion that has separate height adjustments for its front and rear and a seamlessly variable reclining seatback is aimed at offering an optimal seating position.
The main controls, including the gear-shift lever, have been concentrated within easier reach of the driver's seat to enhance operability and functionality.
An excellent package created through the adoption of a newly developed platform allows for a spacious cabin and relaxing flat-surfaced legroom in the rear, while also achieving superb handling.
The rear seats, equipped with a reclining function, have backrests that fold in a 60/40 split and a single-motion tilt-down mechanism that allows both the seat cushions and the backrests to easily fold and stow away, creating an expansive and flat cargo space.
An automatic air-conditioner with a pollen-removal mode filters out pollen, dust and other impurities from the air. An additional air conditioning vent is incorporated at the top of the center instrument cluster to enhance comfort throughout the vehicle. G grade vehicles feature fully automatic independent temperature controls for the driver's and passenger's side and also adopts Plasmacluster Ions®*2, an air-cleaning technology, which fills the cabin with refreshing air characterized by an optimal ratio of positive and negative ions.
The Smart Entry & Start System employs a key that does not need to be pulled out to lock and unlock the doors, as well as a push button for starting the engine.
The advanced Intelligent Parking Assist system, optional on G grade vehicles with a navigation system (manufacturer's option), supports steering operations when parallel parking and backing into a parking space. Ultrasonic sensors installed on the front of the vehicle detect other parked vehicles and based on the results estimate the physical dimensions of a vacant parking space and set the target parking position.
The HAC (Hill-start Assist Control) function prevents the vehicle from rolling backwards when starting up on a hill and allows for smooth acceleration.
*1 "Alcantara" is a registered trademark of Toray Industries, Inc.
*2 "Plasmacluster Ions" is a registered trademark of Sharp Corporation.


Outstanding Cruising Performance that Provides Comfortable Driving

The 2.4-liter four-cylinder engine achieves high torque at low and medium speeds combined with smooth acceleration performance at high speeds for ample power as well as excellent fuel efficiency.
The newly designed suspension adopts a newly developed double wishbone-type in the rear for outstanding handling, superior cruising stability, and a comfortable ride at all speeds and on all road surfaces.
A fuel-saving Super CVT-i (Continuously Variable Transmission-intelligent) which contributes to a smoother driving experience is combined with a highly responsive, seven-speed Sports Sequential Shiftmatic transmission that provides the feel of a manual transmission, thereby greatly heightening the "fun to drive" quotient.
A high-rigidity body construction also contributes to ensuring brisk handling, cruising stability and riding comfort.
The four-wheel large-diameter disk brakes provide excellent braking performance and feature superior control with a high-quality braking feeling.
Road noise and engine noise have been reduced by the optimal distribution of vibration-controlling, sound-absorbing and sound-blocking materials, delivering a quiet cabin space on par with that of a high-class sedan.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ayrton : 13-08-07 στις 16:22.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 13-08-07, 16:17
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Safety and Environmental Performance at the Top of its Class

Enhanced safety equipment provides peace of mind.
The VSC (Vehicle Stability Control) and TRC (Traction Control) systems, SRS side and curtain shield airbags, and a driver's seat SRS knee airbag come standard on all vehicles in the series.
The GOA (Global Outstanding Assessment) construction has been further evolved to create an advanced collision-safety body structure. During collision tests under stricter-than-normal standards, the speed was set at 55km/h, and the vehicle was subjected to omni-directional, vehicle-to-vehicle collision tests with a vehicle up to the 2-ton range. Through the use of a body that effectively absorbs collision impact by diffusing it throughout its structure, Toyota satisfied all independent targets for survival space and occupant injury.
The pedestrian-injury-lessening body structure has been evolved to further reduce pedestrian head injuries, pursuing a class-top level of protection.
The front-seat structures are based on the WIL (Whiplash Injury Lessening) concept and come with stronger seat frames and greater backrest give. They were designed based on analyses using THUMS (Total Human Model for Safety), incorporating a structural design that reduces stress on the neck during low-speed rear impact.
All vehicles in the series have been certified as having emissions levels 75% lower than the 2005 standards under the Japanese Ministry of Land, Infrastructure and Transport's Approval System for Low-emission Vehicles. Two-wheel-drive vehicles also achieve the Japanese 2010 fuel efficiency standards specified by the Japanese Law Concerning the Rational Use of Energy.
Eco-VAS (Eco-Vehicle Assessment System)-Toyota's original comprehensive environmental impact assessment system-was implemented to achieve the overall reduction of environmental impact throughout the vehicle's entire lifecycle as efficiently as possible. Environmental targets were set in the vehicle development stage and a life cycle assessment was carried out, aiming to reduce CO2 emissions and other atmospheric pollutants, not just during the use stage, but also through all stages of the vehicle's life, from manufacture to disposal.
A review of the materials, processing methods and adhesives used for interior parts resulted in a reduction in the amount of VOCs (volatile organic compounds) used, thereby also reducing the discomforting odors emitted from such compounds.
An Eco Drive Indicator lights up when the vehicle is being efficiently operated to raise the driver's awareness of environmentally considerate driving and contribute to higher fuel efficiency.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 13-08-07, 16:19
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αρα λοιπόν μένει απλά να δούμε με τι αλλαγές θα εμφανιστεί στην Ευρώπη.... πάντως στο νετ ήδη το χαρακτήρίζουνε σαν GTI - Killer!!!! Ελπίζω να μην αποδειχθούνε όλα αυτά όνειρα για εμάς, και να μην τα γευτούνε μόνο οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι (καθώς όπως είπαμε... Ευρώπη θα έρθει σίγουρα!!!!)

Στοιχεία για το 3,5 V6 :

This is Toyota’s answer to the Golf R32 - the Toyota Blade Master G! The Japanese market Toyota Blade loses it’s 165 horsepower 2.4 liter inline-4 and gets a new heart - a detuned version of the 3.5 liter 2GR-FE V6 from the Lexus IS350 putting out 276 horsepower and 344Nm of torque. This is matched with a 6-speed sequential automatic gearbox with paddle shifters.

Για λεπτομερή στοιχεία εδώ :

http://www.google.com/translate?u=ht...&hl=en&ie=UTF8
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ayrton : 13-08-07 στις 16:43.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 13-08-07, 17:53
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 914
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton Εμφάνιση μηνυμάτων
The Japanese market Toyota Blade loses it’s 165 horsepower 2.4 liter inline-4 and gets a new heart - a detuned version of the 3.5 liter 2GR-FE V6 from the Lexus IS350 putting out 276 horsepower
Ρε Γιαννη ποιος θα το παρει με 2.400 και 3.500 κυβικα μηχανη???
Ποιος μπορει να το υποστηριξει εφοριακα?
Χαθηκε να του βαλουν ενα BEAMS?
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif

Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 15-08-07, 01:42
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε Γιαννη ποιος θα το παρει με 2.400 και 3.500 κυβικα μηχανη???
Ποιος μπορει να το υποστηριξει εφοριακα?
Χαθηκε να του βαλουν ενα BEAMS?
αυτό είναι μεγάλη απόδειξη οτι δεν προορίζετε να βγεί στην Ελλάδα και ίσος ουτε και στην δυτική ευρώπη.

Γιατί οπος όλοι ξέρουμε οι χώρες εκτός ευρώπης πλήν ορισμένων αρέσκονται ιδιαίτερα στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα και για παράδειγμα στην αμερική που είμαι και τα ζώ βλέπω πός οτι είναι κάτω απο 4000 κυβικά το θεωρούνε μικρομεσαίο...
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 13-08-07, 18:56
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Επίσης ψιλοθεωρώ μπούρδα να βγάζει η TS 192 άλογα στα 1800 κυβικά και το blade να βγαζει 165 άλογα στα 2.400 κυβικά... Τι σκ@τ@ διάδοχος θα είναι?
Όσο για τον V6 των 3.5 λίτρων σίγουρα θα είναι διαμάντι και θυμίζει αυτον του 350Ζ της nissan αλλά όπως λέει και ο Κυριάκος... ποιος θα το πάρει? Εμφανησιακά είναι ένα Auris δηλαδή μικρομεσαίο για ηλικίες μικρές. Δεν είναι "supercar" για να του κοτσάρουν τόσα κυβικά και να το προτιμήσουν οι θαμώνες του New York-New York...

Υ.Γ.: Ο κωδικός του κινητήρα είναι 2GR-FE. Λέτε αυτό να σημαίνει πως θα το φέρουν και Ελλάδα?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 15-08-07, 01:58
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Επίσης ψιλοθεωρώ μπούρδα να βγάζει η TS 192 άλογα στα 1800 κυβικά και το blade να βγαζει 165 άλογα στα 2.400 κυβικά... Τι σκ@τ@ διάδοχος θα είναι?
Όσο για τον V6 των 3.5 λίτρων σίγουρα θα είναι διαμάντι και θυμίζει αυτον του 350Ζ της nissan αλλά όπως λέει και ο Κυριάκος... ποιος θα το πάρει? Εμφανησιακά είναι ένα Auris δηλαδή μικρομεσαίο για ηλικίες μικρές. Δεν είναι "supercar" για να του κοτσάρουν τόσα κυβικά και να το προτιμήσουν οι θαμώνες του New York-New York...

Υ.Γ.: Ο κωδικός του κινητήρα είναι 2GR-FE. Λέτε αυτό να σημαίνει πως θα το φέρουν και Ελλάδα?
Παιδιά αυτό το κάνουν για τον ίδιο ακριβός λόγω που το κάνουν και οι άλλες χώρες. Τι νομίζετε ότι είναι τόσο άχρηστοι να βγάλουν μοτέρ ποιο μικρό με μεγαλύτερη δύναμή ? Όχι αλλά φτιάχνουν τα μοτέρ έτσι ώστε να έχουν πολύ μεγάλη αντοχή σε μίλια και έχω τρανταχτό παράδειγμα το δικόμου που έχει γράψει 200.000 μίλια με ελάχιστα σέρβις στο ενεργητικό του και ακόμα η μηχανή του τραβάει λές και την έβαλες εχθές.

και ο λόγος που τα βγάζουν εργοστασιακά με χαμηλή ιπποδύναμη είναι γιατί σε πολλές χώρες δεν φορολογούνται βάση κυβισμού αλλά βάση ιπποδύναμης

Γι αυτό και έχω εγώ ενα αμάξι 3800 κυβικά και βγάζει μαμά 170 άλογα και αν το πειράξεις εγκέφαλο άνετα τα 200 και με χταπόδια – εξατμήσεις – εισαγωγές και όλα τα σχετικά βαράς 250 και βάλε.

Και ο λόγος που βλέπεις στην Ελλάδα τα 1400 να βγάζουν απο 100 και πάνω είναι οτι τα τουμπανιάζουν απο το εργοστάσιο αφήνοντας ελάχιστα περιθώρια βελτίωσης…

Κάνω λάθος ?
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Geo! : 15-08-07 στις 02:53. Αιτία: Λευκό χρώμμα γραμματοσειράς...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 13-08-07, 20:39
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μα ο 2.400 BEAMS είναι!!!! Απλά στα κυβικά ξεφεύγουμε λίγο..... γιατί οι ιάπωνες εμμένουνε στην ατμόσφαιρα! Δεν θέλουνε το τούρμπο με τίποτα τελικά απο ότι δείχνουνε!

Οσο αφορά τα φορολογικά..... δεν υπάρχει τεκμήριο, μιας και η αξία του -λογικά- θα είναι κάτω των 50.000Ε (κάτι τέτοιο δεν ισχύει? προκειμένου να έχεις τεκμήριο πρέπει να είναι πάνω απο 2000cc και άνω των 50.000Ε, ή κάνω λάθος? Δεν το γνωρίζω για να πώ την αλήθεια.) Απλά πληρώνεις πολλά σε σήμα και ασφάλεια.

Πέρα απο όλα αυτά, όντως είναι υπερβολικά τα μοτέρ για το -ουσιαστικά- Auris, απο άποψη κυβικών. Οσο δε για αυτό το 165 "μουλάρια" με χαλάει και εμένα...... και μακάρι να μπορούσα να πάρω τον V6.... αλλά ποιός τον συντήρεί???? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα (ή έστω να του δίνανε 200 αλογάκια.... τόσο δύσκολο ήτανε πιά?)
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 14-08-07, 00:00
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 914
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Ειδατε τελικα που συμφωνειτε?
Τεκμηριο Γιαννη δεν θα υπαρχει αλλα θα υπαρχει το σηματακι τελων κυκλοφοριας των 500+ ευρω και ηα ασφαλεια των 1000...
Οποτε που καταληγουμε?
Καλυτερα να εβγαζε ενα 1800 τουρμπο με 250 αξιοπιστα αλογα και μην πει κανεις οτι δεν εχει την τεχνογνωσια να το κανει, που εχει σηματακι 164 ευρωκαι 440 ευρω ασφαλεια παρα τα 3500 κυβικα.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif

Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 14-08-07, 17:21
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Eυτυχως που καταλαβανε οτι οι FE ειναι οι καλυτεροι κινητηρες.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Είναι δυνατόν? miller TOYOTA COROLLA E 12 25 11-01-13 00:49
Που είναι? TmNemesis OFF TOPIC 3 31-03-09 20:42
Είμαι νεος!! Jim_Arahos Ειμαι νεος 16 11-03-09 14:00
Το VSC/TRC είναι το ίδιο με το ESP; kostas1978 TOYOTA AURIS 1 21-01-09 22:41
Τι είναι το ρετάρισμα? madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 18-10-07 19:31



Page generated in 0,20049906 seconds (85,09% PHP - 14,91% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:23.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)