Καταγγελια για υπαλληλο στο Μηχανολογικο Θεσ/νικης που σταματαει τις διαδικασιες
Το ιδιο μυνημα θα αποστειλω κ σε περιοδικα, κ γενικα οπου γινεται δυνατον.
Εδω κ 3 μηνες πηρα απο το ΟΔΔΥ ευκαρπιας το 1989 Toyota corolla SR-5.
το ΟΔΔΥ, με τη εκθεση δικου τους εμπειρογνωμονα , του Κυρ. Καπαρού, που
εδρευει στην οδο Βασ.Ηρακλειου, στο κεντρο της θεσ/νικης, βεβαιωνει τα
στοιχεια του οχηματος, αρ.πλαισιου, κ οτι εξτρα εχει το αυτοκινητο.
στην δικη μας περιπτωση εχει ηλιοροφη, κ γραφεται με τεραστια γραμματα στην
εκθεση.
Μετα το αυτοκινητο γινεται συντηρηση, ωστε να μπορεσει να περασει ΚΤΕΟ
χωρις πινακιδες σε πρωτη φαση.
Εγιναν ολες οι εργασιες, περασα ΚΤΕΟ χωρις πινακιδες.
Πηγα στο Α' Τελωνειο θεσ/νικης οπου πληρωσα τα τελη κυκλοφοριας του
οχηματος.
Πηρα βεβαιωση απο Μηχανολογο-μηχανικο ΠΕ οτι ο κινητηρας ειναι 1587
κυβικα εκατοστα.
Μαζι με κατι αλλα παραβολα, κ μετα απο πολυ κοπο, , μαζεψα ολα τα χαρτια
κ πηγα σημερα στο Μηχανολογικο θεσ/νικης, μαζι κ με το παραβολο των 75Ε,
οπου κ προχωρουσαν καλα τα πραματα.
Σε καποια φαση , στον ισογειο χωρος εχει τους ελεγκτες επιβεβαιωσης, χωρις
ταμπελακια πανω τους, ωστε να μην μπορεις να τους παρεις τα στοιχεια.
Στο 5ο γκισε, ειναι ο εν-λογω κυριος.
Ειναι περιπου 50 ετων, γκριζομαλλης, κ ολιγομιλητος. Κανενα προβλημα.
Το προβλημα ειναι οτι επειδη η σφραγιδα του μηχανικου που βεβαιωσε τον
κυβισμο του κινητηρα ειναι εξω απο την κλικα που εχει δημιουργησει ενα
κατεστημενο εκει, ωστε αυτοι υπογραφουν κ παιρνουν 50Ε για εναν κινητηρα,
μονο σφραγιδα, χωρις καν να τον δουνε, ο υπαλληλος ειπε, αν ειναι δυνατον,
οτι η σφραγιδα ειναι μαιμου, κ δεν μπορει να το δεχτει.
μετα απο τηλεφωνικη επιβεβαιωση του μηχανικου, το προχωρησε κ το εκανε
δεκτο.
Το ιδιο επαθα κ στο τελωνειο, που διαφορα κορακια, ιδιωτες, σε περιμενουν, κ
μολις ακουμπησεις τον γκισε, σε λενε οτι ειναι πολυ δυσκολα τα χαρτια για
διεκπαιρεωση κ οτι θα σε παρει το πολυ 80Ε για να στα κανει αυτος, ενω η
δουλεια ειναι 1 ωρα δουλεια.
Το κερασακι στην τουρτα ειναι οτι μου ζητησε ο υπαλληλος στο μηχανολογικο, βεβαιωση απο την ΤΟΥΟΤΑ οτι το οχημα εχει ηλιοροφη απο το εργοστασιο του.
Απο την στιγμη που το γραφει η εκθεση του οχηματος απο το ΟΔΔΥ οτι εχει,
δεν ειχε κανενα δικαιωμα να το αμφισβητει, απλα θελει να κολυσιεργει, μιας
και δεν χρηματισα τους δικους του, απο τους οποιους πιστευω οτι παιρνει καθε
μηνα μαλλον ποσοστα επι των χρηματων.
επικοινωνησα με την ΤΟΥΟΤΑ αγγελος θεσ/νικη, κ δηλωνουν αναρμοδιοι να
πιστοποιησουν ηλιοροφη σε αμερικανικο ΑΕ92 corolla.
Μετα τηλεφωνο στα γραφεια του ΟΔΔΥ θεσ/νικης για να λυσουν αυτοι το
θεμα οτι ο υπαλληλος δεν δεχεται δημοσιο εγραφο, και μεταφραζει το νομο
οπως αυτος θελει.
Επιμενω οτι ο εν λογω υπαλληλος δεν εδινε τα στοιχεια του προς γνωση μου.
Αυτην την στιγμη περιμενω δευτερα να συνενοηθουν η διευθυντρια ΟΔΔΥ
θεσ/νικης με τον Δ/ντη Μηχανολογικου Θεσ/νικης, νομιζω Κο Σακαλή,
ωστε κατι που ειναι γνωστο ποσα χρονια, να ξαναγνωστοποιηθει.
Επισης, δεν υπαρχει Φορεας που να καταγγειλουμε στο Υπουργειο
Μεταφορων τετοια φαινομενα, μιας κ πιστευω οτι ηδη ολοι τους εκει
γνωριζουν την κατασταση συψης και χρηματισμου, που δεν ενεπεσα.
Φυσικα απαιτω τον απολυτο ελεγχο, αλλα την απολυτη (τριχες) ποινη
του εν λογω μεσοκοπου αλητη που μας δουλευει για την πλακα του.
Ετσι τα κανανε ολα να μην πλησιαζει κανεις στο μηχανολογικο Θεσ/νικης
να κανει τα χαρτια απο μονος του, χωρις καμια βοηθεια, χωρις πληροφοριες,
ή εναν οδηγο συμπληρωσης εντυπων, και να ρωτας σας τον επετη, τους
γλειωδεις π****** , σχολες οδηγων, και αλλα ερπετα, να σε δειξουν λιγο.
Αυτα φιλοι μου, για να καταλαβετε κ σημερα, μιας καθημερινα ειναι αυτα, οτι
Like here nowhere.
εχουμε ολοι γνωστο για να την προχωρησει την δουλεια, αλλα εγω ειμαι ενα
σταδιο πιο πανω.......θελω να το προχωρησω μονος μου, νομιμα, κ μετα να
τον φτυσω τον κ******.
Βαρεθηκα, μια ζωη........"γ@ματο, η δουλεια να γινεται!"
__________________
.....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη billlllll : 28-06-07 στις 16:20.
Αιτία: έκανα edit μερικές πολύ καλές λεξούλες
|