Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
|
|
|
Ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας |
|
23-06-07, 03:03
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας
Σήμερα παρατήρησα με μεγάλη μου πικρία πως η ένδειξη της εξωτερικής θερμοκρασίας είχε κολλήσει στους 26 βαθμούς. Κάποιες στιγμές μόνο έπεφτε στους 24 και ίσως ξανανέβαινε στους 26. Έξω είχε τουλάχιστον 38 και εμένα έλεγε 26. Συνέπεια αυτού ήταν ο αυτόματος κλιματισμός να μην αποδίδει όπως πρέπει μιας και αναγνώριζε εξωτερική 26 και έστελνε λιγότερη ψύξη απ'ότι θα έπρεπε. Αναγκαστικά ρύθμιζα χειροκίνητα. Έχει συμβεί σε κάποιον κάτι αντίστοιχο? Μήπως μπορεί (αν κ δε νομίζω) να διορθωθεί αποσυνδέοντας τα καλωδιάκια του - κάτι ίσως σαν restart? Αλλιως πάω ΤΟΥΟΤΑ και βλέπουμε....
|
23-06-07, 03:15
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συγγνωμη , αναλογα τι θερμοκρασια δειχνει η ψυξη ρυθμιζεται??? Πως , οταν το εχεις στο AUTO? Εαν συμβαινει κατι τετοιο τοτε μαλλον χαλασε ο αισθητηρας....
|
23-06-07, 17:43
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Στο auto ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία ρυθμίζει την ένταση της εσωτερικής ψύξης. Δηλαδή αν έξω έχει 26 και βάλω μέσα 24 θα βγάζει αέρα με μικρή ένταση ώστε να φτάσει ομαλά στους 24 από τους 26. Αν τώρα έξω έχει 40 και βάλω 24 θα ψύχει με τη μέγιστη ένταση και σιγά σιγά θα πέφτει αυτόματα η ένταση μέχρι να έρθει η θερμοκρασία εκεί που τη ρύθμισα. Τώρα έχει έξω 40 και αυτό αναγνωρίζει 26, οπότε δεν ψύχει σωστά. Πρέπει να το βάλω στους 20 ή και παρακάτω τώρα ώστε να ψύξει το χώρο.
|
23-06-07, 19:29
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-01-2007
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 183
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πάντως εγώ που πριν λίγο ήμουν εξω έδειχνε γυρω στους 33 που μου φαινεται λιγο για τετοια ωρα κ οχι σε σκια..
|
23-06-07, 22:55
|
|
|
|
Εγγραφή: 31-01-2007
Περιοχή:
Ορεστιάδα
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 163
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ρε παιδες αυτος ο αισθητηρας ξερει κανεις που βρισκεται? Θελω να τον τσεκαρω και παραλληλα να κανω ενα ελεγχο του κλιμα στην αντιπροσωπεια. Νομιζω οτι δεν εχει καλη αποδοση
|
|
|
|
23-06-07, 23:14
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγώ, πάλι, νομίζω πως ο αισθητήρας εξωτερικής θερμοκρασίας δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση με το σύστημα κλιματισμού και δεν έχει καμία εμπλοκή στη λειτουργία του, όπως την αναφέρει ο φίλος dRiveR7. Και εξηγώ την άποψή μου:
Στην κατάσταση λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού ως απλού A/C, το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί ως ένα σύστημα ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΒΡΟΓΧΟΥ (όπως και η ECU του αυτοκινήτου πάνω από τις 3000 σαλ περίπου) ΜΗ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ υπ' όψη του τις μετρούμενες τιμές της θερμοκρασίας του αέρα ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ από τον αντίστοιχο αισθητήρα. Αντίστοιχη είναι η λειτουργία κατά την επιλογή COLD.
-
Αντίθετα, στην κατάσταση λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού ως κανονικού συστήματος κλιματισμού, αυτό δουλεύει ως ένα σύστημα ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΒΡΟΓΧΟΥ (όπως και η ECU του αυτοκινήτου κάνω από τις 3000 σαλ περίπου) ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ υπ' όψη του τις μετρούμενες τιμές της θερμοκρασίας του αέρα ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ από τον αντίστοιχο αισθητήρα. Έτσι, όταν η θερμοκρασία της καμπίνας πλησιάζει την επιλεχθείσα θερμοκρασία, μειώνεται αυτόματα ο ρυθμός περιστροφής του ανεμιστήρα. Αντίθετα, όταν η θερμοκρασία αρχίσει να απομακρύνεται από την επιθυμητή τιμή, αυξάνεται αυτόματα ο ρυθμός περιστροφής του ανεμιστήρα.
-
Με αυτό τον τρόπο, αν χρησιμοποιούσαμε ένα καταγραφικό θερμοκρασίας της καμπίνας του αυτοκινήτου μας, θα βλέπαμε ότι η καταγραφείσα θερμοκρασία θα έχει τη μορφή των δοντιών ενός πριονιού (από αυτά που κόβουμε τα ξύλα) και πλησιάζει αλλά δεν φτάνει την επιλεγμένη θερμοκρασία που φαίνεται στην οθόνη του κλιματισμού.
-
Η ένδειξη της εξωτερικής θερμοκρασίας -από τον αισθητήρα που βρίσκεται στη μάσκα- πιστεύω πως είναι ένα από τα λιγότερα χρήσιμα gadgets που υπάρχουν στα σημερινά αυτοκίνητα.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
|
|
|
24-06-07, 00:25
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Εγώ, πάλι, νομίζω πως ο αισθητήρας εξωτερικής θερμοκρασίας δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση με το σύστημα κλιματισμού και δεν έχει καμία εμπλοκή στη λειτουργία του, όπως την αναφέρει ο φίλος dRiveR7. Και εξηγώ την άποψή μου:
Στην κατάσταση λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού ως απλού A/C, το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί ως ένα σύστημα ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΒΡΟΓΧΟΥ (όπως και η ECU του αυτοκινήτου πάνω από τις 3000 σαλ περίπου) ΜΗ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ υπ' όψη του τις μετρούμενες τιμές της θερμοκρασίας του αέρα ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ από τον αντίστοιχο αισθητήρα. Αντίστοιχη είναι η λειτουργία κατά την επιλογή COLD.
-
Αντίθετα, στην κατάσταση λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού ως κανονικού συστήματος κλιματισμού, αυτό δουλεύει ως ένα σύστημα ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΒΡΟΓΧΟΥ (όπως και η ECU του αυτοκινήτου κάνω από τις 3000 σαλ περίπου) ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ υπ' όψη του τις μετρούμενες τιμές της θερμοκρασίας του αέρα ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ από τον αντίστοιχο αισθητήρα. Έτσι, όταν η θερμοκρασία της καμπίνας πλησιάζει την επιλεχθείσα θερμοκρασία, μειώνεται αυτόματα ο ρυθμός περιστροφής του ανεμιστήρα. Αντίθετα, όταν η θερμοκρασία αρχίσει να απομακρύνεται από την επιθυμητή τιμή, αυξάνεται αυτόματα ο ρυθμός περιστροφής του ανεμιστήρα.
-
Με αυτό τον τρόπο, αν χρησιμοποιούσαμε ένα καταγραφικό θερμοκρασίας της καμπίνας του αυτοκινήτου μας, θα βλέπαμε ότι η καταγραφείσα θερμοκρασία θα έχει τη μορφή των δοντιών ενός πριονιού (από αυτά που κόβουμε τα ξύλα) και πλησιάζει αλλά δεν φτάνει την επιλεγμένη θερμοκρασία που φαίνεται στην οθόνη του κλιματισμού.
-
Η ένδειξη της εξωτερικής θερμοκρασίας -από τον αισθητήρα που βρίσκεται στη μάσκα- πιστεύω πως είναι ένα από τα λιγότερα χρήσιμα gadgets που υπάρχουν στα σημερινά αυτοκίνητα.
Πάνος.
|
Εγώ πάντως με προσωπική παρατήρηση και μόνο και μη έχοντας γνώση των συστημάτων αυτών, δε συμφωνώ...πιστεύω πως παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία στη λειτουργία του συστήματος κλιματισμού στην λειτουργία auto μόνο, όπως προείπα. Το ίδιο παρατηρώ εδώ και τρία χρόνια, το ίδιο παρατήρησα και τώρα που συνέβη αυτή η βλάβη. Δεν ξέρω αν υπάρχει και αισθητήρας για την εσωτερική θερμοκρασία (που λογικά υπάρχει) , αλλά αν υπάρχει έχει άμεση σχέση με αυτόν της εξωτερικής θερμοκρασίας μιας και επηρεάζονται και οι δύο από τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Τέλος πάντων, από δευτέρα θα πάω στην ΤΟΥΟΤΑ και θα μας λυθούν οι όποιες απορίες.....ελπίζω μόνο να μη μου στοιχίσουν ακριβά οι απαντήσεις.......
|
24-06-07, 03:49
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Η ένδειξη της εξωτερικής θερμοκρασίας -από τον αισθητήρα που βρίσκεται στη μάσκα- πιστεύω πως είναι ένα από τα λιγότερα χρήσιμα gadgets που υπάρχουν στα σημερινά αυτοκίνητα.
Πάνος.
|
Γιατι πιστευεις οτι δεν ειναι χρησιμο? Λαμβανεις πληροφοριες , για να ξερεις τι γινεται εξω απο το αυτοκινητο.
|
24-06-07, 03:56
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou
Η ένδειξη της εξωτερικής θερμοκρασίας -από τον αισθητήρα που βρίσκεται στη μάσκα- πιστεύω πως είναι ένα από τα λιγότερα χρήσιμα gadgets που υπάρχουν στα σημερινά αυτοκίνητα.
Πάνος.
|
δεν θα συμφωνήσω.όσοι ταξιδεύουν βράδυ ή χαράματα ειδικά το χειμώνα και έχουν αυτό τον αισθητήρα έχουν μία έξτρα ενημέρωση για το τι μπορεί να συναντήσουν στο δρόμο.παγωνιά (ή όπως το λένε στα μέρη μου τσαφ).στην Ε111 του πατέρα μου που έχει,προσωπικά συμβουλεύομαι για τον παραπάνω λόγο και το οργανάκι.
με όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ.από τη στιγμή που έχει εσωτερικό αισθητήριο όργανο για να ξέρει τι δίνει και πότε κόβει το κομπρεσέρ και ο ανεμηστήρας,πιστεύω πως δεν χρειάζεται κάποιος έξτρα συνδιασμός με το εξωτερικό αισθητήριο.
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
25-06-07, 13:13
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Συμφωνώ και εγώ με τον Κώστα! Ότι υπάρχει καλό είναι! Και δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει αλλά όταν είναι 3 βαθμούς και κάτω αναβοσβήνει χωρίς να πατήσεις το κουμπάκι. Προφανώς σε προειδοποιεί για παγερό οδόστρωμα...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,22005010 seconds (85,78% PHP - 14,22% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:41. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|