Καλησπερα ,επειδη χρειαστικε να ασχοληθω με αμμοβολη στην ανακατασκευη του αυτοκινητου μου (αμμοβολη σε διαφορα εξαρτηματα) θα σου πω την προσωπικη μου εμπειρια .Με την πετρελιερα δεν θα μπορεσεις να κανεις δουλεια.Καλλητερα το πιστολι αμμοβολης που εχει πιο χοντρο μπεκ.Δευτερον το πιστολι αυτο απαιτει περιπου 6 μπαρ αερα δεν χρειαζεται μεγαλη πιεση
αλλα πολλα λιτρα αερα τουλαχιστον 300λιτρα /λεπτο .Για να σου δωσω να καταλαβεις το δικο μου ειναι κομπρεσερ αερα διβαθμιο με αεροφυλακιο χωρητικοτητας 100λιτρων και συμφωνα με οσα σου γραφω παραπανω οταν κανω αμμοβολη δεν σταματαει δουλευει συνεχεια .Η αμμος για αμμοβολη ειναι ειδικη (χαλαζιακη αμμος) πωλειται σε τσουβαλια 25 κιλων θα βρεις σε εταιριες που ασχολουνται με αμμοβολες η εμπορευονται τετοια ειδη.Εγω χρησιμοποιω απλη αμμο αλλα μπαινω στον κοπο να την κοσκινησω με πολυ ψιλη σιτα. Επειδη η ποτα σου ειναι παραδοσιακου τυπου καταλαβαινω οτι ειναι πολυ δυσκολο εως ακατορθωτο να απομακρυνεις την σκουρια με μηχανικα μεσα (σβουρακια τριβεια )κτλπ. τετοια καγλελα και πορτα εχω και γω στο εξοχικο μου και ειναι πραγνατικα μανικι. Γιαυτο λοιπον προτεινω για να αποφυγεις αυτον τον μπελα να αγορασεις το χρωμα που περνιεται πανω απο την σκουρια και αντικαθιστα μινιο ασταρι κτλπ.
η τελευταια λυση ειναι να φορτωσεις την πορτα σε μια μεταφορικη εταιρια και να την πας σε ενα ναυπηγειο που κανουν υδραμμοβολες πλοιων
.Ελπιζω να σε κατατοπισα