ρε παιδια σε εναν διαιρετη επανω στην φρεζα γινοντε ολα. του εργοστασιου οι δισκοι φτιαχνοντε σε μηχανημα cnc (που σημαινει απο το πρωι εως τη νυχτα φτιαχνει δισκοφρενα αυτο) η κατεργασια ο τροπος κτλ ειναι τα ιδια. απλα για τα πολλα τεμαχια αναλαμβανει καποιο μηχανημα για να πεσει το κοστος στο συνολο.
οχι οτι εγω ειμαι πονηρος που τις χαραξα και τις τρυπησα αλλα ειναι το μπινελικι μου. και μιας και το ειχα πει καποτε οτι θα το ανεβασω σε φωτο τωρα ειναι η ευκαρια. δεν θυμαμαι σε ποιον το ειχα πει αλλα του ειχα πει οτι θα κατασκευασω καινουργιο πισω δισκοφρενο για το CBR μου. το δισκοφρενο ειναι ετοιμο εδω και καιρο. φρεναρει αψογα εχει κανει πανω απο 1000 χιλιομετρα και ειναι ακομα γυαλιστερο. καλη δουλεια!!!!
ειχα πει να κανω καποιο σχεδιο χαραγματος επανω δικης μου επινοησης αλλα βαρεθηκα και τον εκανα αντιγραφη του μαμα!!! τελικο ποσο που μου στοιχησε ο δισκος ειναι 21 ευρω η αγορα ενος κομματιου(φλαντζα) παχος περιπου 10mm ενω τελικη διασταση εχει γινει 6mm
στην honda εχει πανακριβα και ειναι φτιαγμενος απο χωμα.....
ο δισκος ειναι απο υλικο calmax. ειναι σουηδεζικος ανοξειδωτος χαλυβας παρα πολυ σκληρος.τοσο που δεν χρειαζεται να παει για βαφη ο δισκος.(βαβη λεγεται η εναζωτοση που γινεται για να σκλυρηνει. μπαινει δλδ για καποιες ωρες μεσα στο καζανι σαν χυτηριο ειναι λαβα μεσα!!!!)