Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
Γενικά περί κινητήρων & Βασικές αρχές λειτουργίας(ΜΕΚ) Inline - V - Flat - Wankel κτλ |
|
03-02-07, 04:28
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Γενικά περί κινητήρων & Βασικές αρχές λειτουργίας(ΜΕΚ) Inline - V - Flat - Wankel κτλ
Σκέφτηκα να συζητήσουμε ένα θέμα σχετικό με κινητήρες.
Αρχικά για αυτούς που έχουν κυλίνδρους παρατεταγμένους σε σειρά (Inline), σε V και boxer (Flat) : Ομοιότητες, διαφορές, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Σε σειρά (inline) : οι κύλινδροι στους κινητήρες αυτούς είναι τοποθετημένοι σε σειρά σε ένα εγκάρσιο.
Boxer : οι κύλινδροι είναι τοποθετημένοι σε δύο εγκάρσια το ένα απέναντι στο άλλο.
V : οι κύλινδροι είναι τοποθετημένοι σε δύο εγκάρσια τα οποία έχουν μεταξύ τους μία συγκεκριμένη γωνία.
Οι κινητήρες με κυλίνδρους σε σειρά είναι μακρόστενοι παρέχοντας την δυνατότητα τοποθέτησης τους σε μικρά αυτοκίνητα. Σε αερόψυκτες μηχανές η διάταξη σε σειρά είναι κάποιες φορές ποιο δύσκολο να ψυχθεί.
Οι boxer (flat) κινητήρες επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους.
Οι V κινητήρες είναι κάτι ενδιάμεσο και τείνουν να έχουν σχήμα κύβου.
Ως γνωστόν οι κινητήρες inline χρειάζονται τους μίσους εκκεντροφόρους από τους αντιστοίχους V καθιστώντας τους ποιο ελαφρούς
Οι V και οι inline κινητήρες έχουν επίσης διαφορές στα υλικά που χρειάζονται ταblock τους πάλι επηρεάζοντας το βάρος αλλά και το κόστος κατασκευής.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 04-02-07 στις 04:05.
Αιτία: Εμπλουτισμός θέματος
|
03-02-07, 12:35
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Toυς wankel γιατι δεν τους εβαλες?Η εξελιξη των κινητηρων αυτων βρισκεται κοντα στο 10%(ετσι λενε τα βιβλια μου!!)ενω των συμβατικων κινητηρων στο 95%!!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
|
|
|
04-02-07, 05:05
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πριν πω οτιδήποτε άλλο θα ήθελα να πω δύο λόγια για τις μηχανές εσωτερικής καύσης γνωστές ως Μ.Ε.Κ αλλά και τις μηχανές εξωτερικής καύσης
Μηχανή εσωτερικής καύσης ονομάζετε η μηχανή στην οποία η καύση του καύσιμου λαμβάνει χώρα μέσα στην μηχανή στον λεγόμενο θάλαμο καύσης. Η εξώθερμη αυτή αντίδραση του καύσιμου και του οξυγόνου παράγει αέρια υψηλής θερμοκρασίας και πίεσης τα οποία εκτονώνονται προκαλώντας κίνηση στα πιστόνια ή στροφεία κτλ.
Οι μηχανές εξωτερικής καύσης εκμεταλλεύονται την καύση για να θερμάνουν κάποιο άλλο υλικό όπως νερό ή ατμό (πχ. ατμομηχανες) το οποίο με την σειρά του θα προκαλέσει κίνηση για παράδειγμα πιέζοντας ένα πιστόνι ή κινώντας μία φτερωτή η οποία είναι προσαρτημένη σε έναν άξονα …
Ο όρος Μ.Ε.Κ χρησιμοποιείται κυρίως για τις ¨παλινδρομικές μηχανές¨, τις μηχανές wankel και άλλες παρόμοιας κατασκευής μηχανές στις οποίες η διαδικασία καύσης του καυσίμου είναι διακοπτόμενη. Αλλά και οι μηχανές στις οποίες η καύση είναι συνεχόμενη για παράδειγμα όπως οι κινητήρες πυραύλων , κινητήρες jet και τουρμπίνες καύσιμου είναι και αυτές Μ.Ε.Κ
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 04-02-07 στις 06:22.
|
|
|
|
04-02-07, 06:08
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Wankel, ας πούμε δυο λόγια και για αυτούς !
Ο περιστροφικός κινητήρας Wankel είναι μία μηχανή εσωτερικής καύσης που εφευρέθηκε από τον γερμανό Felix wankel και χρησιμοποιεί στροφείο αντί για πιστόνια. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει δύναμη και υψηλές στροφές με μικρό όγκο και βάρος.
Στη μηχανή Wankel, οι τέσσερις χρόνοι ενός χαρακτηριστικού τετράχρονου κινητήρα εμφανίζονται στο διάστημα μεταξύ ενός κάπως τριγωνικά διαμορφωμένου στροφέα και του εσωτερικού ενός θαλάμου.
Στη βασική single-rotor μηχανή Wankel, ο ωοειδής διαμορφωμένος θάλαμος περιβάλλει έναν τρίπλευρο στροφέα. Ο κεντρικός άξονας κίνησης περνάει μέσα από το κέντρο του στροφέα και υποστηρίζεται από τα ρουλεμάν. Ο στροφέας περιστρέφεται γύρω από έναν στρόφαλο κάνοντας τροχιακές περιστροφές γύρω από αυτόν. Δεδομένου ότι ο στροφέας περιστρέφεται σε μία τροχιά, κάθε πλευρά του παίρνει κοντύτερα και μακρύτερα από τα τοιχώματα του θαλάμου, που προκαλεί συμπίεση, καύση και εκτόνωση στο καύσιμο όπως και οι χρόνοι ενός εμβόλου σε μια κλασική ΜΕΚ. Το διάνυσμα δύναμης του σταδίου καύσης περνά από το κέντρο του λοβού
.
Ενώ μια τετράχρονη μηχανή εμβόλων έχει ένα χρόνο καύσης ανά κύλινδρο (από τους 4 χρόνους) για κάθε δύο περιστροφές του στροφάλου (δηλαδή μισό χρόνο παραγωγής έργου ανά περιστροφή στροφάλου ανά κύλινδρο),
κάθε θάλαμος καύσης στο Wankel έχει ένα χρόνο καύσης ανά περιστροφή στροφάλου, δηλ. ένα χρόνο παραγωγής έργου ανά τροχιακή περιστροφή στροφέα και τρις χρόνους παραγωγής έργου ανά περιστροφή στροφάλου. Κατά συνέπεια, η παραγωγή δύναμης μιας μηχανής Wankel είναι γενικά υψηλότερη από αυτή μιας τετράχρονης μηχανής εμβόλων παρόμοιων φυσικών διαστάσεων και του βάρους δεδομένου ότι οι τέσσερις χρόνοι ολοκληρώνονται σε μία περιστροφή στροφάλου και δεν χρειάζονται μπιέλες για να μετατραπεί η παλινδρομική κίνηση των πιστονιών σε περιστροφική κίνηση.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 05-02-07 στις 01:49.
|
04-02-07, 13:31
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Ωραία όλα αυτά και χρήσιμα να βρίσκονται μαζεμένα αλλά γιατί γράφεις με πράσινο? Το χάσαμε το φως μας....!!!!!
|
04-02-07, 15:57
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Ωραία όλα αυτά και χρήσιμα να βρίσκονται μαζεμένα αλλά γιατί γράφεις με πράσινο? Το χάσαμε το φως μας....!!!!!
|
xaxaxaxaxaxa
__________________
|
05-02-07, 01:17
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Ωραία όλα αυτά και χρήσιμα να βρίσκονται μαζεμένα αλλά γιατί γράφεις με πράσινο? Το χάσαμε το φως μας....!!!!!
|
Είναι επειδή έχω μπλε φόντο.
Όποιος έχει και άλλες πληροφορίες σχετικά με το topic ας ποστάρει !
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
|
05-02-07, 01:57
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Kαι εμείς μπλε έχουμε, αλλά θα μας στείλεις στον οφθαλμίατρο.....
Τέλος πάντων το θέμα που άρχισες είναι πολύ καλό αλλά ταυτόχρονα αχανές...
|
|
Αρχιτεκτονικη των κινητηρων |
|
05-02-07, 12:08
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή:
Στην φτερωτη της τουρμπινας
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 264
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αρχιτεκτονικη των κινητηρων
Οι πιο διαδεδομενες λυσεις οσον αφορα τον αριθμο των κυλινδρων οσο και την διαταξη τους ειναι
4κιλυνδρος εν σειρα
επιπεδος 4κυλινδρος (τυπου μποξερ)
τετρακυλινδος v
5κυλινδρος
6κυλινδρος εν σειρα
6κυλινδρος V
8 κυλινδρος v
12κυλινδρος v
4κυλινδρος
ειναι η πιο διαδεδομενη λυσηκυριως στην διαμορφωση εν σειρα.Εχει μικρες διαστασεις κατασκευαζεται ευκολα και καλυπτει κυβισμους αοπ 700-2000 κυβ.εκ.Εκτος απο την διαταξη εν σειρα,ο κινητηρας αυτος μπορει να ειναι επιπεδοςη να εχει κυλινδρους σε διαταξη v .Ηπρωτη λυση εχει το πλεονεκτημα
να δινει χαμηλοτερο κεντρο βαρουςκαι μικροτερο συνολικο μηκος αλλα κοστιζει περισσοτερο,καθως χρειαζεται να κατασκευαστουν δυο σειρες κυλινδρων και κεφαλων.Στα υπερ του τετρακυλινδρου v 90(μοιρων) ειναι μονο οι μικροτερες διαστασεις σε σχεση με τον κινητηρα εν σειρα.Εχει κατασκευαστικα πολυπλοκοτερο στροφαλοφορο αξονα με τα κομβια σε διαστημα 90(μοιρων)αντι των συνηθισμενων 180(μοιρων)
__________________
ΚΕ30 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ...
1200 κυβικά τέσσερις πεταλούδες να κάνω μπαντιλίκια
αριστερά και δεξιά να φεύγω απο τις λακούβες!!!!
|
|
Αρχιτεκτονικη των κινητηρων |
|
05-02-07, 12:33
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή:
Στην φτερωτη της τουρμπινας
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 264
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αρχιτεκτονικη των κινητηρων
5κυλινδρος
Ο κινητηρας αυτος εχει παντα τους κυλινδρους διατεταγμενους εν σειρα και τον στροφαλοφορο με τα κομβια αν 72(μοιρες).
Η πεντακυλινδρη διαταξη ειναι μαλλον σπανια και εφαρμοζεται κυριως σε κινητηρες ντιζελ που εχουν σχεδιαστει να αυξομοιωνεται ο κυβισμος τους προσθετοντας η αφαιρωντας ενα κυλινδρο.
Σε οτι αφορα τους βενζινοκινητηρεςμονο η audi χρησιμοποιει μονιμα τους 5κυλινδρους!!.Ο κινητηρας αυτος εχει εξισοροπημενες δυναμεις αδρανειας οχι ομως και ροπες.
6κυλινδρος
Η εξακυλινδρη διαταξη ειναι αυτη που αναμφισβητητα εχει τις περισσοτερςδυνατες παραλλαγες εν σειρα κια σε v90,60,120(μοιρων) και επιπεδη.ολες αυτες.Ολες αυτες οι λυσεις εχουν τετοια μειονεκτηματα και πλεονεκτηματα που δεν επιτρεπεται να χαρακτηριστειη μια καλυτερη απο τις αλλες.Ο 6κυλινδρος εν σειρα ειναι ενας κινητηρας τελεια εξισορροπημενος,τα αδυνατα σημεια του ειναι το υπερβολικο μηκος του στροφαλοφορου αξονα και του συνολου.
Επι πλεον ο κοντυτερος σροφαλοφορος στις διαταξεις των 6κυλινδρων V αντιμετωπιζει καλυτερα τις καταπονησεις απο τους υψηλους ρυθμους περιστροφης.Μια διαφορα αναμεσα στις διαταξεις v 60(μοιρων)και μποξεραπο την μια πλευρα και απο τις διαταξεις v90 kai 120(μοιρων)αποτην αλλη ειναι στον στροφαλοφορο αξονα που εχει εξι κομβια στην πρωτη περιπτωση ενω στην δευτερη αρκουν μονοτρια κομβια το καθενα απο τα οποια δεχεται δυο μπιελες τοποθετημενες διπλα διπλα.
__________________
ΚΕ30 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ...
1200 κυβικά τέσσερις πεταλούδες να κάνω μπαντιλίκια
αριστερά και δεξιά να φεύγω απο τις λακούβες!!!!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,21530008 seconds (86,03% PHP - 13,97% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:49. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|