Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
Η Νέα Corolla στο συγκριτικό του Auto Triti. |
|
31-01-07, 13:36
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Η Νέα Corolla στο συγκριτικό του Auto Triti.
Ανοίγω αυτό το topic θέτοντας έναν προβληματισμό. Αφορμή για αυτό στάθηκε το τρέχων τεύχος του auto triti, στο οποίο υπαρχει συγκριτικό τεστ του καινούριου Corolla με τα Megane, Focus και Vw Jetta.
Ξεκινώ λοιπόν απ το τελικό συμπέρασμα του περιοδικού το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ αφήνει την Corolla σε συνολική βαθμολογία τελευταία και κατα ιδρωμένη. Διερωτώμαι λοιπόν: Είναι δυνατόν ο δικός μας Ιάπωνας στη νέα γεννιά Corolla να μην έχει καταφέρει να κερδίσει σε σημεία συνολικής αξιολόγησης μοντέλα ανταγωνισμού τα οποία υπάρχουν στην αγορά 2 και 3 και 4 χρόνια? Δηλαδή όταν θα λανσάρουν και αυτοί τα νέα τους μοντέλα τι θα γίνει? Δεν θέλω ωστόσο να ακούσω απόψεις του τύπου " έλα μωρέ τώρα τι περιμένεις απο το φιλογερμανικό περιοδικό!". Η αλήθεια βέβαια είναι οτι έχω μια ένσταση. Δεν μπορείς να μου συγκρίνεις την ατμόσφαιρα με κομπρέσορες και τούρμπο μαζί. Όσοι έχετε προμηθευτεί το τεύχος θα δείτε οτι πρόκειται για το νέο getta με τον κινητήρα tsi των 140 ίππων. Ε καλά εκεί δεν έχει τύχη κανένας. Αλλά δεν με νοιάζει τόσο αυτό. Σε όλα τα σημεία πάντα βγάζει κάποιο άλλο μοντέλο καλύτερο, με αποτέλεσμα η Corolla να μην υπερέχει πουθενά. Λέτε να είναι έτσι ρε σείς?
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|
31-01-07, 13:44
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Και κάτι άλλο δεν καταλαβαίνω καιρό τώρα! Σε αυτόν τον κινητήρα tsi είτε πρόκειται για γκολφ είτε τώρα στο getta πως δίνουν αξιολόγηση αξιοπιστίας 9 με άριστα το 10? Με ποια κριτήρια κύριοι του auto triti? Του κάνατε μήπως τεστ διαρκείας και δεν το ξέρουμε?
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|
31-01-07, 13:58
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μα τωρα θεωρεισ το αυτο τριτη εγκυρο περιοδικο και ασχολεισαι μαζι του??????
δεσ απλα τισ κυκλοφοριεσ του!
|
31-01-07, 14:03
|
|
|
|
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή:
KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ναι μωρε τωρα έβγαλαν το νεο corolla οτι τι δεν ειναι καλό τι μέχρι τώρα το corolla το hatchback το είχαν στα όπα όπα όλα τα περιοδικά και τώρα το νέο sedan δεν τους αρέσει????θα το δουμε αν ειναι τόσο κακό ειναι Toyota ομως αρα θα πρεπει να ειναι πολύ μπροστά.
|
31-01-07, 14:09
|
|
|
|
Εγγραφή: 09-07-2005
Περιοχή:
ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 706
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Δεν ξερω πως ειναι μεσα η καινουργια corolla εγω παντως που την ειδα στον δρομο εξωτερικα δεν μου αρεσε καθολου.Πριν δω το σημα της ΤΟΥΟΤΑ νομιζα οτι ειναι vw.Τα φαναρια ειδικα μου θυμιζουν πολυ απο golf
__________________
Μελος ομαδας Ειδικων Επιχειρισεων
Ειδικοτης: Παρατηρητης-Ελευθερος Σκοπευτης
Ο θανατος ερχεται απο τον Ranger απο ψηλα και απο τον ivehin στα κρυφα!!!
DIONYSOUS KING
Any challenge?
|
|
|
|
03-02-07, 01:04
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Να σοβαρευτούμε λίγο παιδιά.
Μην περιμένετε από περιοδικά να δείτε αντικειμενική κρίση.
Κοιτάξτε για παράδειγμα το πρόσφατο ένθετο στην εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" (υπάρχει και διαδικτυακή), το "Auto NEA" (για αδελφό περιοδικό του AMS, Auto Τρίτη κλπ το βλέπω) στο οποίο κάνει παρουσίαση και κατάταξη εννέα οικογενειακών, ανάμεσα στα οποία είναι και η Corolla.
Ενώ ακόμα και για το Renault 19 Chamade (έλεος) έχει ένα κατεβατό, για την Corolla, έχει δυο-τρεις γραμμούλες. Γιατί; Μα καλά, τι μπορούν να πουν μπροστά στο κατεβατό των προβλημάτων που είχαν βγάλει ΟΛΑ τα άλλα αυτοκίνητα;
Θυμάμαι, όταν είχε κάνει το τέστ διαρκείας 100.000km το Auto Motor Sport, καμαρώνανε σαν τα γύφτικα σκεπάρνια και είχαν αφιερώσει μία ολόκληρη παράγραφο στο γεγονός ότι το "χαλάκι" του port baggage δεν ήταν στερεωμένο πάνω στο ξύλινο κάλυμμα της ρεζέρβας και έφευγε από τη θέση του! Τέτοιο εκπληκτικό πρόβλημα!
Και τώρα, Σπύρο, κάθεσαι και ασχολείσαι και προβληματίζεσαι;
Νομίζω πως δεν αξίζει, καν, τον κόπο και τα χτυπήματα των πλήκτρων για να γράψουμε για την κρίση των "ειδικών" περιοδικών.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
03-02-07, 07:55
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Μηνύματα: 141
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
φίλε μου spyros_45 γιατι αγχώνεσε; Εσενα σε πειραζει η σε ενοχλει κατι στο corolla σου; Βεβαια θελω να σου πω μια παροιμια. Για να παντρεψεις ασχημη κοπελα βαλτης ομορφο πεπλό. Θεωρω πως οι αναγκες των ευρωπαιων δεν ειναι σε ταχυτητα και αξιοποιστια διοτι σε 2-4 χρονια τα δινουν. Τους αρεσουν οι "φιοριτουρες" μην σκας λοιπον. ΑΑ και κατι ακομη. Νομιζεις πως τα περιοδικα δεν εξυπηρετουν συμφεροντα αυτοβιομηχανιων ή αυτο-αντιπρωσοπων ....
__________________
Τη ζωή την απολαμβάνεις με... corolla
|
|
|
|
03-02-07, 13:22
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Εντάξει σωστά όλα αυτά με τις κοπέλες και τα πέπλα, την αξιοπιστία και τα 2-4 χρόνια που τα δίνουν οι ευρωπαίοι, αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές και ας δούμε πως όντως η ΤΟΥΟΤΑ έχει μείνει λίγο πίσω σε τομείς όπως επιδόσεις και οδική συμπεριφορά. Που είναι το GTi που θα κοντραριστεί έπί ίσοις όροις με Golf Gti, Astra OPC, Megane Rs, Leon Cupra και Type- R? Που είναι το sedan απέναντι στα γρήγορα passat, Vectra, Mondeo? Το γρήγορο μικρό σπορ μοντέλο ενάντια στα vts, ibiza cupra, fiesta st, polo gti και τόσα άλλα? Πάει και αυτή η celica που τουλάχιστον διέσωζε κάτι από τον σπορ χαρακτήρα της TOYOTA. Και απ' ότι βλέπω δεν υπάρχει κάτι σχετικό στον ορίζοντα. Δε λέω η αξιοπιστία και η ποιότητα - σχετική και αυτή - παραμένουν, αλλά ως εκεί. Δε λέω και εγώ πριν λίγο καιρό ήθελα να πουλήσω τη corolla μου. Όμως παρέμεινα για λόγους αξιοπιστίας και ποιότητας. Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να έχουμε παρωπίδες και να είμαστε κολλημένοι μόνο στην TOYOTA, αλλά να αναγνωρίζουμε τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ λόγους που παραμένουμε σε αυτή, χωρίς να απορρίπτουμε και να μηδενίζουμε ό,τι καλύτερο έχει μια άλλη εταιρεία.
|
|
|
|
03-02-07, 14:16
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-01-2007
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 183
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Εντάξει σωστά όλα αυτά με τις κοπέλες και τα πέπλα, την αξιοπιστία και τα 2-4 χρόνια που τα δίνουν οι ευρωπαίοι, αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές και ας δούμε πως όντως η ΤΟΥΟΤΑ έχει μείνει λίγο πίσω σε τομείς όπως επιδόσεις και οδική συμπεριφορά. Που είναι το GTi που θα κοντραριστεί έπί ίσοις όροις με Golf Gti, Astra OPC, Megane Rs, Leon Cupra και Type- R? Που είναι το sedan απέναντι στα γρήγορα passat, Vectra, Mondeo? Το γρήγορο μικρό σπορ μοντέλο ενάντια στα vts, ibiza cupra, fiesta st, polo gti και τόσα άλλα? Πάει και αυτή η celica που τουλάχιστον διέσωζε κάτι από τον σπορ χαρακτήρα της TOYOTA. Και απ' ότι βλέπω δεν υπάρχει κάτι σχετικό στον ορίζοντα. Δε λέω η αξιοπιστία και η ποιότητα - σχετική και αυτή - παραμένουν, αλλά ως εκεί. Δε λέω και εγώ πριν λίγο καιρό ήθελα να πουλήσω τη corolla μου. Όμως παρέμεινα για λόγους αξιοπιστίας και ποιότητας. Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να έχουμε παρωπίδες και να είμαστε κολλημένοι μόνο στην TOYOTA, αλλά να αναγνωρίζουμε τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ λόγους που παραμένουμε σε αυτή, χωρίς να απορρίπτουμε και να μηδενίζουμε ό,τι καλύτερο έχει μια άλλη εταιρεία.
|
Σωστός........ Στην Ιαπωνία βέβαια απ'όσο ξέρω, βγαίνουν και πιο γρήγορες εκδόσεις αλλά στην Ευρώπη.....?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Panagiotis_87 : 03-02-07 στις 14:32.
|
|
|
|
08-02-07, 20:22
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Εντάξει σωστά όλα αυτά με τις κοπέλες και τα πέπλα, την αξιοπιστία και τα 2-4 χρόνια που τα δίνουν οι ευρωπαίοι, αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές και ας δούμε πως όντως η ΤΟΥΟΤΑ έχει μείνει λίγο πίσω σε τομείς όπως επιδόσεις και οδική συμπεριφορά. Που είναι το GTi που θα κοντραριστεί έπί ίσοις όροις με Golf Gti, Astra OPC, Megane Rs, Leon Cupra και Type- R? Που είναι το sedan απέναντι στα γρήγορα passat, Vectra, Mondeo? Το γρήγορο μικρό σπορ μοντέλο ενάντια στα vts, ibiza cupra, fiesta st, polo gti και τόσα άλλα? Πάει και αυτή η celica που τουλάχιστον διέσωζε κάτι από τον σπορ χαρακτήρα της TOYOTA. Και απ' ότι βλέπω δεν υπάρχει κάτι σχετικό στον ορίζοντα. Δε λέω η αξιοπιστία και η ποιότητα - σχετική και αυτή - παραμένουν, αλλά ως εκεί. Δε λέω και εγώ πριν λίγο καιρό ήθελα να πουλήσω τη corolla μου. Όμως παρέμεινα για λόγους αξιοπιστίας και ποιότητας. Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να έχουμε παρωπίδες και να είμαστε κολλημένοι μόνο στην TOYOTA, αλλά να αναγνωρίζουμε τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ λόγους που παραμένουμε σε αυτή, χωρίς να απορρίπτουμε και να μηδενίζουμε ό,τι καλύτερο έχει μια άλλη εταιρεία.
|
Οπως τα λες είναι...... δυστυχώς πρέπει να ξεγράψουμε την περίπτωση να έχουμε απο την ΤΟΥΟΤΑ αυτοκίνητο επιδόσεων πλέον. Η ΤΟΥΟΤΑ φαίνεται να αρκείται στην μεσαία βαθμίδα τις κάθε κατηγορίας (αυτός είναι και ένας λόγος που το επόμενο τουτού μου δεν θα είναι ΤΟΥΟΤΑ -εάν δεν αλλάξει κάτι). Πλέον κοιτάει να πουλήσει όσα περισσότερα κομμάτια γίνεται, και πώς επιτυγχάνεται αυτό? Κυκλοφορώντας αυτοκίνητα που απευθύνονται σε όσο μεγαλύτερο κύκλο γίνεται!
Πέρα απο αυτό, μην ξεχνάμε ότι πλέον παίζει ρόλο και πόσα μπλιμπλίκια θα έχει το αυτοκίνητο μέσα (ευτυχώς η δυστυχώς). Και σε αυτό το κομμάτι η ΤΟΥΟΤΑ έχει μείνει αρκετά πίσω.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18624496 seconds (83,85% PHP - 16,15% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:13. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|