φιλε Γιαννη Το Hilux μπορει να μην ειναι μετατροπη αφου απο το 1972-1974 εβγαινε Toyota Hi-Lux,με μοτερ 18R-C απόδοσης 108 hp οπότε η μετατροπη στον 18R-G ειναι πολυ ευκολδεν ειναι δυσκολη υποθεση.
Αναφορικα τωρα για το 18R-G προκειται για ενα μοτερ 1990 κυβικων το οποιο προηρθε μετα απο εξελιξη του μοτερ που φορουσε το Toyota 2000GT και εξοπλιζε και την Celica Liftback πο το 78 και μετα.
Το μοτερ αυτο εβγαινε σε 5 εκδοσεις που διαφερουν στην συμπιεση, στην χρηση ψεκασμου η καρμπυρατερ καθως και στις προδιαγραφες καυσαεριων που επρεπε να πληρουν αναλογα για το ποια αγορα προοριζοταν.
Αυτες ειναι οι ακολουθες:
18RG - dohc, 9.7:1 compression ratio, Toyota cylinder head, no smog hardware and 140 hp. Very rare and desirable.
18RGR – dohc, 9.2:1 compression, Toyota head, air injection, and EGR. Rated at 130 hp.
18RGRU – dohc, Yamaha head, 9.2:1 compression, complex smog gear. 125 hp.
18RGU – dohc, Yamaha head, 9.2:1 compression, non-rebuildable carburetors, smog hardware and a throwaway electronic ignition. This 120-hp engine appears to be most frequently encountered.
18RGEU - dohc, Yamaha head, 8.7:1 compression and electronic fuel injection. Said to develop 120 hp.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|