Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
Θόρυβος μπροστά από το τιμόνι... |
|
17-12-06, 12:47
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Θόρυβος μπροστά από το τιμόνι...
Αγαπητοί φίλοι,
έχω το παρακάτω πρόβλημα εδώ και μια βδομάδα. Όταν το αυτοκίνητο ξεπερνά τα 60χμ/ώρα ακούγεται ένας θόρυβος μπροστά από το τιμόνι ή και στο ταμπλό. Δεν είναι οι αεραγωγοί ούτε του τιμονιού μάλλον. Δεν μπορώ να αναπαράγω τον θόρυβο όταν το αμάξι είναι ακίνητο. Μοιάζει με φλάππινγκ αλλά και κατά διαστήματα σαν να περνά υγρό μέσα από σωλήνα που έχει και αέρα. Το αυτοκίνητο είναι ένα corolla vvti E11 facelift G6 1.4. Σε οδκή συμπεριφορά δεν έχω παρατηρήσει καμμία μεταβολή. Ούτε σε τράβηγμα ούτε σε στροφές. Πρόσφατα (πριν 5.000χμ περίπου..) είχα αλλάξει συμπλέκτη και τα παρελκόμενα στο Γιαννίτσα. Τώρα είμαι στα 100.000χμ.
Παρατήρησα ότι υπάρχει ένα στρογγυλό μεταλλικό βιδωμένο πίσω από το ταμπλώ περίπου (από εκεί που φαίνεται πως ακούγεται ο ήχος). Μήπως ξέρει κανείς τι είναι? Επίσης είδα κάτι σωληνάκια να περνάνε από αυτό κατα μήκος της μετώπης.
Οποιαδήποτε βοήθεια θα μου έλυνε τα χέρια.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Θέμης.
|
17-12-06, 12:57
|
|
|
Εγγραφή: 11-09-2006
Μηνύματα: 52
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Mήπως είναι η ντίζα του χιλιομετρητή που κουμπώνει πίσω από το όργανο;Είχα και εγώ κάτι ανάλογο και του έβαλα λίγο γράσσο επειδή είχε στεγνώσει και σταμάτησε.
|
17-12-06, 17:11
|
|
|
|
Εγγραφή: 09-07-2005
Περιοχή:
ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 706
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Εναν αναλογο θορυβο εκανε και σε εμενα και ηταν μια ροδελιτσα που εχει να κανει με τον αεροσακο.Δεν χρειαζεται φτιξιμο γιατι δεν επηρεαζει τιποτα.
__________________
Μελος ομαδας Ειδικων Επιχειρισεων
Ειδικοτης: Παρατηρητης-Ελευθερος Σκοπευτης
Ο θανατος ερχεται απο τον Ranger απο ψηλα και απο τον ivehin στα κρυφα!!!
DIONYSOUS KING
Any challenge?
|
11-01-07, 02:04
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-01-2006
Μηνύματα: 55
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παιδιά και μένα κάτι μου τρίζει σαν να βρίσκεται μεταξύ του αεραγωγού αριστερά από το τιμόνι και του καντράν... με έχει εκνευρίσει απίστευτα
__________________
νέος οδηγός
|
16-01-07, 21:06
|
|
|
Εγγραφή: 11-07-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 54
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπέρα. Να ρωτήσω...?
Ακούω έναν θόρυβο σαν να παιρνάει αέρας, και είναι σαν να συντονίζεται με τις στροφές τις μηχανής. Καμια ιδέα?
Επίσης το ταχύμετρο μετά τα 120 χορεύει στους δικούς του τρελούς ρυθμούς. π.χ. πάω περίπου με 140 και αυτό χορεύει από 160 μέχρι 220. Δεν λέω χαίρομαι όταν "πιάνω" τα 220 αλλά δεν ξέρω τι γίνεται...μλκια
Υπάρχει περίπτωση αυτά τα δύο φαινόμενα να συμπίπτουν και να λύνονται με ένα απλό γρασάρισμα της ντίζας ή πρέπει να αλλάξω μηχανισμό στο ταχύμετρο?
Ολα αυτά σε facelift 9/2000
|
|
|
|
17-01-07, 11:42
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 72
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Geo_sv
Καλησπέρα. Να ρωτήσω...?
Ακούω έναν θόρυβο σαν να παιρνάει αέρας, και είναι σαν να συντονίζεται με τις στροφές τις μηχανής. Καμια ιδέα?
Επίσης το ταχύμετρο μετά τα 120 χορεύει στους δικούς του τρελούς ρυθμούς. π.χ. πάω περίπου με 140 και αυτό χορεύει από 160 μέχρι 220. Δεν λέω χαίρομαι όταν "πιάνω" τα 220 αλλά δεν ξέρω τι γίνεται...μλκια
Υπάρχει περίπτωση αυτά τα δύο φαινόμενα να συμπίπτουν και να λύνονται με ένα απλό γρασάρισμα της ντίζας ή πρέπει να αλλάξω μηχανισμό στο ταχύμετρο?
Ολα αυτά σε facelift 9/2000
|
Έχω κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα. Μετά τα 80-90χ.α.ώ. ακούγεται από την περιοχή του καντράν ένα ελαφρύ τσικ-τσικ.Επίσης, μια-δύο φορές μου έτυχε να ανεβάσει το κοντέρ ταχύτητα ξαφνικά και από τα 140 που κινούμουν να πάει 160-190-210! Το ανέφερα στην αντιπροσωπεία πριν 10 μέρες που πήγα το αυτοκίνητο για το service των 90000χλμ. Παρήγγειλαν κάποιο ανταλλακτικό (ντίζα μου φαίνεται, αλλά το βράδυ θα το επιβεβαιώσω) και θα πάω αύριο να μου το αλλάξουν στα πλαίσια της εγγύησης*. Θα δω αν θα διορθωθεί το πρόβλημα και θα σας ενημερώσω.
(*): Ευτυχώς που εμφανίστηκε τώρα το πρόβλημα γιατί το αυτοκίνητο κλείνει εξαετία και η εγγύηση λήγει στις 25 του μήνα!
__________________
Toyota Corolla 1.4 G6 2001 μαμά προς το παρόν (πλην ανάρτησης)
|
18-01-07, 01:13
|
|
|
Εγγραφή: 11-07-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 54
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εμένα δυστυχώς τελείωσε η εγγύηση τον οκτώβρη, οπότε δεν παίζει τζάμπα έργο. το θέμα είναι ότι ούτε την τουοτα εμπιστεύομαι γιατί ουκ ολίγα έχουν δει τα ματάκια μου. ρώτησα έναν και μου είπε ότι θέλει αλλαγή ο μηχανισμός. τιμη? γύρω στα 330 ευρώ η απάντηση. εκεί έπαθα και το εγκεφαλικό και ψάχνω μία γνώμη από πιο ψαγμένα άτομα
|
|
|
|
27-01-07, 20:46
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 72
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από lokatzis
Έχω κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα. Μετά τα 80-90χ.α.ώ. ακούγεται από την περιοχή του καντράν ένα ελαφρύ τσικ-τσικ.Επίσης, μια-δύο φορές μου έτυχε να ανεβάσει το κοντέρ ταχύτητα ξαφνικά και από τα 140 που κινούμουν να πάει 160-190-210! Το ανέφερα στην αντιπροσωπεία πριν 10 μέρες που πήγα το αυτοκίνητο για το service των 90000χλμ. Παρήγγειλαν κάποιο ανταλλακτικό (ντίζα μου φαίνεται, αλλά το βράδυ θα το επιβεβαιώσω) και θα πάω αύριο να μου το αλλάξουν στα πλαίσια της εγγύησης*. Θα δω αν θα διορθωθεί το πρόβλημα και θα σας ενημερώσω.
(*): Ευτυχώς που εμφανίστηκε τώρα το πρόβλημα γιατί το αυτοκίνητο κλείνει εξαετία και η εγγύηση λήγει στις 25 του μήνα!
|
Μετά από μίας μέρας παραμονή στην αντιπροσωπεία και αλλαγή της ντίζας στα πλαίσια της εγγύησης το πρόβλημα διορθώθηκε.
__________________
Toyota Corolla 1.4 G6 2001 μαμά προς το παρόν (πλην ανάρτησης)
|
31-01-07, 13:30
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τελικά το βρήκα μόνος μου... ήταν τα σωληνάκια που φεύγουν από τον συμπιεστή των φρένων πίσω από το τιμόνι και πάνε προς τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου πίσω από το ταμπλώ. αυτά πιάνονται εκεί με κάτι πλαστικά πιασίματα αλλά το ένα είχε ξεκουμπώσει μάλλον από κάποια λακούβα ή κάτι τέτοιο. το ξαναέβαλα και δεν κάνει άλλο θόρυβο.
|
19-01-07, 22:22
|
|
|
Εγγραφή: 11-09-2006
Μηνύματα: 52
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Geo_sv
Καλησπέρα. Να ρωτήσω...?
Ακούω έναν θόρυβο σαν να παιρνάει αέρας, και είναι σαν να συντονίζεται με τις στροφές τις μηχανής. Καμια ιδέα?
Επίσης το ταχύμετρο μετά τα 120 χορεύει στους δικούς του τρελούς ρυθμούς. π.χ. πάω περίπου με 140 και αυτό χορεύει από 160 μέχρι 220. Δεν λέω χαίρομαι όταν "πιάνω" τα 220 αλλά δεν ξέρω τι γίνεται...μλκια
Υπάρχει περίπτωση αυτά τα δύο φαινόμενα να συμπίπτουν και να λύνονται με ένα απλό γρασάρισμα της ντίζας ή πρέπει να αλλάξω μηχανισμό στο ταχύμετρο?
Ολα αυτά σε facelift 9/2000
|
Για πες στην ΤΟΥΟΤΑ να σου ριξει και μια ματια στο γραναζι το πλαστικο που κουμπωνει μεσα στο σασμαν.Που βρισκεται ακριβως αυτο;;Θα ακολουθησεις την ντιζα που βγαινει απο το ταμπλο, μεσα στο χωρο του κινητηρα και εν συνεχεια κατληγει στο σασμαν(10αρα βιδα με λαμακι)στην περιπτωση που ισως εχει φαγωθει καποιο δοντι απο το γραναζακι.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17151690 seconds (82,19% PHP - 17,81% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:46. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|