Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
1.6 compressor |
|
28-11-06, 04:35
|
|
|
Εγγραφή: 26-07-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
1.6 compressor
Καλησπερα στην παρεα.Τον τελευταιο καιρο σκεφτομαι πολυ την μελλοντικη μετατροπη που θελω να κανω στο αυτοκινητο μου.Στην αρχη ειπα για μαυροκαπακο αλλα δεν βελτιωνεται ευκολα και ειμαι και λατρης της σκαστρας.Μετα ειπα για τον κινητηρα του Starlet αλλα δεν νομιζω να μπορω να τον δηλωσω στο αυτοκινητο μου, και με απασχολει αρκετα αυτο το θεμα του δηλωμενου μοτερ γιατι θελω να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Ετσι κατεληξα στον 1.6 κομπρεσορατο κινητηρα που εβγαζε η TOYOTA.Ειναι ενας κινητηρας που πιστευω οτι ειναι ευκολο να βελτιωθει αλλα και λογικα θα μπορει να δηλωθει στο αυτοκινητο μου.Επειδη ομως δεν γνωριζω πολλα πραγματα για αυτον τον κινητηρα θα ηθελα μια βοηθεια απο τους γνωστες απο το ποσο αποδιδει αυτος ο κινητηρας και το ποσο ευκολο ειναι να δηλωθει στο αυτοκινητο μου,μεχρι και την ονομασια του.Γενικα οποια πληροφορια θα ηταν χρησιμη.
Επειδη δεν βρηκα κατι παρομοιο μεσα στο forum ανοιξα καινουργιο topic ετσι ωστε να γινονται εδω μεσα οι συζητησεις με οτι εχει να κανει με το συγκεκριμενο μοτερ.
|
28-11-06, 13:27
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Απο οσο ξερω τα κομπρεσερατο δεν μπορει να δεχτει σκαστρα...
Μονο αν τον ξυλωσεις και βαλεις τουρμπινα!!!
Που πιστευω οτι αξιζει...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
28-11-06, 17:27
|
|
|
Εγγραφή: 26-07-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μα και εγω κατι τετοιο σκεφτομαι να κανω οταν με το καλο προχωρησω στη μετατροπη.
|
28-11-06, 17:28
|
|
|
Εγγραφή: 26-07-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αυτο που θελω ομως να μαθω ειναι αν μπορει να δηλωθει.
|
28-11-06, 18:02
|
|
|
|
Εγγραφή: 26-09-2005
Περιοχή:
Βολος
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Tο κομπρεσερατο μοτερ ειναι το ιδιο με το 20v μονο που εχει κ κομπρεσορα! Εγω εχω βαλει το ατμοσφαιρικο κ το δηλωσα κανονικα χωρις προβλημα γιατι απλα ο κωδικος των 1.6 μοτερ της TOYOTA ειναι 4A!Αυτο κοιταζουν στο υπουργειο συγκηνωνιων κ τιποτα αλλο!!Ο κωδικος του απλου μοτερ ειναι 4A-FE του 20v ατμοσφαιρικου 4Α-GELU κ του 20v κομπρεσορ 4Α-GZELU!Ελπιζω να σου ελυσα τις οποιες αποριες!Το μοτερ αυτο μπαινει μονο σε 101 κ 111!!!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
|
28-11-06, 19:37
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
το 20v εχει και 4 βαλβιδες παραπανω απο τον 4agze.
το θεμα ειναι οτι ειναι πολυ παλιος ο κινητηρας για την συγκεκριμενη καροτσα!!!
__________________
|
28-11-06, 20:47
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsaftsouf20V
Το μοτερ αυτο μπαινει μονο σε 101 κ 111!!!
|
Πάντως έβγαινε και σε 92.
Και να θυμάσαι.
τα πάντα, μπαίνουν παντού....
|
28-11-06, 21:17
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
πουλησα τα δισκοφρενα και τις δαγκανες του g6. ξερετε που? σε daihatsu charade 900cc. μπαινουν κουτι μου ειπε. ξερετε τι μοτερ ειχε μεσα? glanza 150 αλογα....
οποτε....
ολα και παντου!!!!
__________________
|
28-11-06, 22:23
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Η Daihatsu, Toyota ειναι Πανο, απο την δεκαετια του 60', γιαυτο και τα CHARADE ραβανε στα 1000cc και τα STARLET στα 1300cc.Δεν κανει τα αδελφακια να μαλωνουνε.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
28-11-06, 23:11
|
|
|
Εγγραφή: 26-07-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ρε παιδια πως γινεται το κομπρεσορατο να ειναι το ιδιο με το 20V και το 20V να εχει 4 βαλβιδες παραπανω?Αρα δεν ειναι ιδια.Το αυτοκινητο μου ειναι ZZ111 και το προβλημα μου ειναι οτι ο κινητηρας ο δικος μου αρχιζει απο 4ΖΖ.Ετσι δεν ξερω αν θα μπορεσω να δηλωσω ειτε τον 20V ειτε το κομπρεσορατο μοτερ στο αυτοκινητο μου.Ξερω οτι στο profacelift γινεται αλλα στο facelift δεν ξερω.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17786002 seconds (83,29% PHP - 16,71% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:47. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|