Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
|
|
|
Χρήση Του Κλιματισμού Μετά Από Πολύωρη Έκθεση Στον Ήλιο |
|
14-07-06, 23:10
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 421
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Χρήση Του Κλιματισμού Μετά Από Πολύωρη Έκθεση Στον Ήλιο
Θα ήθελα την γνώμη για το ποσό καλό είναι να ανάβουμε το κλιματισμό στο αυτοκίνητο μας αμέσως μόλις μπούμε μέσα μετά από πολύωρη στάθμευση στον ήλιο, η αν πρέπει να ανοίγουμε παράθυρα για κάποια ώρα και μετά να το ενεργοποιούμε.
Ευχαριστώ
|
14-07-06, 23:57
|
|
|
Εγγραφή: 08-06-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
εγω το ανοίγω κανονικά με ανοιχτα παράθυρα για κάποια λεπτά, και κλείνω το συμπιεστή πέντε λέπτα πριν φτάσω και αφοίνω να δουλεύει ο ανεμιστήρας, έτσι φεύγει και η υγρασία από τους αεραγωγούς.
|
|
Re: Χρήση Του Κλιματισμού Μετά Από Πολύωρη Έκθεση Στον Ήλιο |
|
15-07-06, 12:09
|
|
|
|
Εγγραφή: 19-01-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 394
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Χρήση Του Κλιματισμού Μετά Από Πολύωρη Έκθεση Στον Ήλιο
Όταν πρωτομπαίνω και το έχει χτυπήσει ο ήλιος για ώρα, κατεβάζω παράθυρα ανοίγω κλιματισμό στο full(χαμηλότερη θερμοκρασία&πλήρης ταχύτητα ανεμιστήρα) και πατάω το κουμπί της ανακύκλωσης.Σε λίγο έχει αποβάλει την ζέστη σε ανεκτά επίπεδα,οπότε ανεβάζω παράθυρα και πιο μετά ξαναπατάω το κουμπί της ανακύκλωσης για να έρχεται φρέσκος(?) αέρας.Τέλος,όπως και ο hatzidi2, κλείνω το συμπιεστή λίγο πριν φτάσω στον προορισμό μου και αφήνω τον ανεμιστήρα να λειτουργήσει.Α,ξέχασα να αναφέρω πως έχω ρυθμίσει να βγαίνει αέρας από τους αεραγωγούς του ταμπλό και των ποδιών.Δοκίμασέ το,σε διατηρεί περισσότερο δροσερό από το να "τρως" στο πρόσωπο όλο τον αέρα.
__________________
Corolla TS '02
|
|
Re: Χρήση Του Κλιματισμού Μετά Από Πολύωρη Έκθεση Στον Ήλιο |
|
15-07-06, 14:52
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-12-2004
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 32
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Χρήση Του Κλιματισμού Μετά Από Πολύωρη Έκθεση Στον Ήλιο
Ενεργοποιώ το AC στο μέγιστο αλλά μη ανακυκλώσιμο αφήνωντας τα παράθυρα ανοιχτά για 3-4' και μετά κλείνω τα παράθυρα και το βάζω σε ανακυκλώσιμο αέρα.
Όταν θέλω να το απενεργοποιήσω, το κάνω 3-4' νωρίτερα και απενργοποιώ την ανακύκλωση, ώστε να φύγει και η υγρασία.
|
15-07-06, 16:46
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
το ποιο γρηγορο παγωμα ειναι με την ανακυκλωση στην αρχη επλιζω να συμφονουμε ολοι...αλλα αν το αφησεις ο αερας σε πολυωρο ταξιδι σε κουραζει κ θελει τον "fresko" αερα...για την υγεια μας κ μονο καλο ειναι να μην εχουμε τρελη διαφορα σε θερμοκρασια με τον εξω κοσμο...εγω παντως οταν δεν εχει τρελει ζεστη το δουλευω κ με ανοιχτα παραθυρα στην μικροτερη σκαλα...αν κ δεν ξερω κατα ποσο καλο ειναι για το a/c οσο για τον αερα τον βαζω στο παραυρο κ στα ποδια...αλλα θελει λιγη ωρα παραπανω να σου ρθει δροσια...
|
|
Χρήση Του Κλιματισμού Μετά Από Πολύωρη Έκθεση Στον Ήλιο |
|
17-07-06, 14:42
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 421
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Χρήση Του Κλιματισμού Μετά Από Πολύωρη Έκθεση Στον Ήλιο
Η δικός μου ο προβληματισμός είναι περισσότερο στο εάν δημιουργήσει ΄΄πρόβλημα΄΄ δηλαδή τριγμούς με την πάροδο του χρόνου από την απότομη αλλαγή θερμοκρασίας στο ταμπλο όταν είναι εκτεθειμένο στον ήλιο ώρες ακόμα και με ηλιοπροστασια η θερμοκρασία που αναπτησει μπορεί να είναι και 60 βαθμοί το ακουμπάς και καίγεσαι και μετά ξαφνικά το υποβάλεις σε ψυχρό αέρα απότομα.
Σίγουρα τα υλικά είναι ειδικά αλλά και πάλι πιστεύω ότι υπάρχει θέμα
|
17-07-06, 17:39
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-04-2006
Περιοχή:
Μελίσσια-Ηράκλειο Κρήτης
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 123
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν πιστεύω να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα καθώς όπως είπες τα υλικά είναι καλής ποιότητας.Τα παιδιά παραπάνω όμως αναφέρανε ένα βασικό θέμα που παρουσιάζει το μοντέλο μας.Αυτή της υγρασίας και των συνεπειών που αυτή έχει...Με λίγα λόγια,η έντονή μυρωδιά μετά ακριβώς απο το άνοιγμα του air condition...Έχει ξαναφερθεί σε άλλα topic αλλά δεν γνωρίζω εάν είναι κανόνας.Σε εμένα για παράδειγμα το παρουσιάζει αλλά τώρα τελευταία σε λιγότερο βαθμό απο ότι παλαιότερα...
Ένα πρόβλημα που παρουσιάζει σε εμένα είναι το ότι στην πρώτη σκάλα δεν καταλαβαίνω τίποτα απο κρύο...Αναγκάζομαι με λίγα λόγια να το έχω συνεχώς στην δεύτερη.Το παρουσιάζει σε κανέναν άλλο????
|
|
Χρήση Του Κλιματισμού Μετά Από Πολύωρη Έκθεση Στον Ήλιο |
|
17-07-06, 19:24
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 421
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Χρήση Του Κλιματισμού Μετά Από Πολύωρη Έκθεση Στον Ήλιο
Το δικό μου είναι ακόμα καινούργιο ενός μήνα και θέλω να γίνει σωστή αρχή από την αρχή στην χρήση των πάντων ( κινητήρας ,κλίμα ,κτλ) εγώ πάντως και στην πρώτη σκάλα άμα βάλω τον αέρα αν εννοείς αυτό δουλεύει κανονικά! Βέβαια αν είναι 3 το μεσημέρι που βράζει έξω σίγουρα δεν φτάνει αν είναι στο ένα..
|
17-07-06, 21:07
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 202
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να ανοιγεις τα παραθυρα να φυγει η καψα απο μεσα κανοντας 2-3 χιλιομετρα και μετα να βαλεις A/C.Διαφορετικα θα χρειαστει να δουλεψει περισσοτερη ωρα για να κατεβασει θερμοκρασια στο εσωτερικο συνεπως και αυξημενη καταναλωση.Για τα υλικα δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα αντεχουν!Τη μυρωδια παντως παιδια την εχω κι εγω.
__________________
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI 16V 97 HP(ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ!!)
|
18-07-06, 03:02
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 02-02-2006
Περιοχή:
Περιστέρι, Αθήνα
Μηνύματα: 213
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η δυσάρεστη μυρωδιά που καταλαβαίνεται δεν είναι τιποτα άλλο από την σκόνη που έχει κατσει στο φίλτρο του AC το οποίο βρίσκεται πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού και αλλάζεται σχετικά εύκολα.
Το παρουσιάζει και σε μένα με την πάροδο του χρόνου και νομίζω ότι στα 8 χρόνια που έχω το αυτοκίνητο το έχω αλλάξει 3 φορές. Η κατάσταση που παλιού φίλτρου ήταν πραγματικά άθλια...
Για καλύτερα αποτελέσματα και υγιεινότερο αέρα υπάρχει ένα αντιβακτηριδιακό σπρέι το οποίο πωλήται χωριστά και το ξέκασα μέσα στο κύκλωμα του AC.
Νομίζω ότι καταλαβαίνεται ότι δεν έχει μόνο σημασία η δροσιά αλλά και η ποιότητα του αέρα που αναπνέουμε μέσα σε ένα κλειστό χώρο όπως είναι αυτός του αυτοκινήτου...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16778588 seconds (82,11% PHP - 17,89% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:29. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|