Λοιπόν Σάκη άκου.
Βγάλε το φίλτρο, για να βλέπεις την "πεταλούδα".
Κάπου υπάρχει και μία τρίτη βίδα σφίγγοντας την αυξάνεις το ρελαντί.
Αυτό θα το δεις με το μάτι, να υπάρχει άνοιγμα περίπου 3mm και μετά θα το τελειοποιήσεις στην πορεία.
Την βελόνα για τα χαμηλά (αυτή που λες niddle) θα την σφίξεις τέρμα και μετά θα την λασκάρεις 3/4στροφής.
Την βελόνα για τα ψηλά θα την σφίξεις τέρμα και μετά θα τη λασκάρεις 2,5στροφές.
Αυτά είναι μια καλή βάση για να αρχίσεις.
Αν πατάς γκάζι και αργούν να πέσουν οι στροφές, η δεν δουλευει καθαρά χαμηλά, σφίξε ελάχιστα ακόμα την κάτω.
Σήκωσε το τώρα στον αέρα και πάτα τέρμα.
Αν κάνει ένα κόμπιασμα σφίξε λίγο ακόμα την πάνω, αν σφυρίζει και σβήνει λάσκαρέ τη.
Το μοτέρ ψηλά πρέπει να δουλευει εκεί που αρχίζει το σφύριγμα (πάει και παραπάνω, αλλά άστο....)
Όπωςδήποτε θα προσέχεις ότι βγάζει αρκετό καπνό στο τέρμα.
Όταν σφίγκεις τις βίδες δεν θα βάζεις δύναμη γιατί θα πηδήξεις τα o-ring.
Να ξέρεις ότι πάντα θα χρειάζεται ενδιάμεσες ρυθμίσεις, ανάλογα με τον καιρό.
Πιστεύω να σε βοήθησα.
|