να τα δούμε λίγο με νούμερα για να βγάλουμε μια άκρη
τα στοιχεια είναι από 4τρόχους, εάν και δεν μπορώ να βρώ
τι κάνουν στα 400μέτρα και χιλιόμετρο
για το skoda
Κυβισμός(κ.εκ) 1.781
Κύλινδροι / Διάταξη 4/Σ
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 193/5.300
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 26,2/2.200
Τελική ταχύτητα 235
Επιτάχυνση 0-100(δλ.) 7,9
Βάρος(κιλά) 1.325
αναλόγια βάρους/ισχύς 6,87 κιλά ανά ΗΡ
για την ts
Κυβισμός(κ.εκ) 1.796
Κύλινδροι / Διάταξη 4/Σ
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 192/7.800
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 18,3/6.800
Τελική ταχύτητα 225
Επιτάχυνση 0-100(δλ.) 8,4
Βάρος(κιλά) 1.220
αναλόγια βάρους/ισχύς 6,35 κιλά ανά ΗΡ
το 8,4 που δίνει για εμάς εγώ το αγνοώ, η απόδοση της ts είναι πολύ ποίο κάτω
και αυτό που κοιτάω είναι η αναλόγια βάρους/ισχύς
αρά στην μόνη περίπτωση που μας δίνω ελπίδα είναι από στάση.
εάν τα πας καλά στην αλλαγή 1ης με 2α τότε δοκιμάσε, σε καμία περίπτωση από
ρολλαριστές θα φας πολύ ξύλο, θα σε τσακίσει λόγω μεγαλύτερης ρόπης συν
τα άλογα του, τα βλέπει πολύ νωρίτερα στις 5300, που εκεί εσύ έχεις περίπου 120 άλογα.
εάν βρώ και λοιπά στοιχεία θα το κάνω edit.
|