Ο καταλύτης χαλάει οταν το αμαξι δεν μετραει καυσαερια.Επισης μπορει να χαλασει και απο χαλασμενο αισθητηρα λ.Πολλες φορες οι καταλυτες
σπανε απο τα τοιχωματα και βγαζουν λιγο θορυβο.Αλλα αν κουδουναει μεσα το 'χει πει το ποιημα.Απο τα λαδια κα τα καυσαερια μπουκωνει(αν εισαι
συνεχεια τερμα δε μπουκωνει ποτε
!!!) γι αυτο που και που σε σταση το κρατας με 4000στρ για μισο λεπτο,αν το κανεις αυτο κανα δυο τρεις φορες κσεμπουκωσες,καμια φορα τυχαινει να ναι απο λαδια χαλασμενος αλλα πρεπει να καιει το αμαχι σε βαθμο "συμπληρωνω δεν αλλαζω".Τα περισσοτερα αυτοκηνιτα καπου στις 80000-100000χιλ θελουν αλλαγη καταλυτη.Στα γιαπονεζικα μπορει και να μην χαλασει ποτε.