Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
  #1  
Παλιά 21-05-06, 12:55
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα

οταν ημουν στην καρδιτσα σε ενα φιλικο ανοιγμα με τον τσαφτσουφ ο χρηστος μου ειπε αλλαζεις λαθος τις ταχυτητες .
πως τις αλλαζα ολες κοφτη μια και δυο φορες ο λογος επηδη το 20ν δουλευη ψηλα ηθελα να ξεζουμησω ολες τις στροφες για να πεση η επομενη ταυτητα οσο το δυνατο πιο ψηλα αλλα τελικα χανεις περισοτερο χρονο ετσι φενετε
ο σωστος τροπος ειναι οσους κοφτες χρειαζετε για να πατηση η πρωτη κατω μπορει 1 ,2,η και 3 γιατι αν δεν μαζεψη τα χιλ. ολα οταν αλλαξεις η 2ρα θα κρεμαση (εκτος αν τα αλογα ειναι παρα πολλα και χανη προσφηση και με την 2ρα) τις υπολοιπες λιγο πριν το κοφτη αυτη ειναι η γνωμη μου που ειμαι ετοιμος να την σηζητησω ωστε να υπαρξη βελτιωση (αυτα για το ποτε αλλαζεις ταχυτητες)

αυτα περι κοφτη αλλα υπαρχη και κατι ακομα πως ο κλασικος τροπος τις καθημερινης οδηγησης ειναι αφηνω το γκαζ παταω σημπλεκτη και βαζω την επομενη στην κοντρα γεινετε ετσι?
μαλλον οχι οι ταχυτητες αλλαζωντε χωρις να αφηση καποιος το γκαζ μονο συμπλεκτη παταμε και αλλαζουμε ταχυτητα αυτα μου ειπε ενας συναδελφος που εχει το αιμα του στις κοντες .αυτο μου φανικε αδυνατο στην αρχη γιατι σε μενα δεν εμπενε η 2ρα με τον κλασικο τροπο,( εκανε ενα γκρρρρ οταν αλλαζα γρηγορα) φανταστιτε τι θα γινοταν καρφοτα .αλλαξα βαλβολινες πολυ καλης ποιοτητας σταματισε το γκρρρρ και το αποτελεσμα πιστευω οτι ειναι σαφος καλυτερο σε χρονο (η μονη ανησιχια μου ειναι με τις καρφοτες μην παθει καμια ζημια το αυτ/το)
το συνολικο κερδος με ολα τα παραπανω μπορει κατα την γνωμη μου στα 400μ μπορει να ειναι και 0,5 η και παραπανω .
τι γνωμη εχετε?
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
  #2  
Παλιά 21-05-06, 13:28
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα

Εγω τις αλλαζω λιγο πριν τον κοφτη και σε καμια περιπτωση καρφωτες..Ακομα και να κρεμασει λιγο η 2α απο σπιναρισμα η να χασω 0,5-1 δευτ. απο μη αλλαγη με το γκαζι στο πατωμα εκει θα αλλαζω..Δεν προκειται να κατσω να κανω ζημια στο αμαξι για μια κοντρα..Δεν ειναι αλλωστε αυτος ο σκοπος που το εφτιαξα..Επισης οποτε χτυπας κοφτες χανεις δεν κερδιζεις..
Απάντηση με παράθεση
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
  #3  
Παλιά 21-05-06, 14:36
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα

εγω τις αλαζω στις 7500-7600. εκει εχω παρατηρησει οτι εκει αρχιζει η καμπυλη της κατω βολτας στα χαρτια του δυναμομετρου. οποτε ισως ειναι η καλυτερη περιοχη λιγο πριν την κατω βολτα της καμπυλης και φυσικα πριν τον κοφτη
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
  #4  
Παλιά 22-05-06, 01:54
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 846
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα

Εσυ εχεις και προγραμμα στους αλλους θα ειναι παρακατω...
Το πιο σωστο ειναι να κανεις μια δυναμομετρηση και να δεις που εχεις τα μεγιστα αλογα και την μεγιστη ροπη σου και θα πραξεις συμφωνα με τις στροφες που θα δου δειξει
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
  #5  
Παλιά 22-05-06, 11:10
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579";p="45215
αλλαξα βαλβολινες πολυ καλης ποιοτητας σταματισε το γκρρρρ
Εγω σου ειπα να βαλεις και MOTOR KOTE στο σασμαν.Αλλαγες βουτηρο και καθολου γκρρρρ,εκτος και αν δεν πατησες καθολου συμπλεκτη.Για αλλαγη χωρις να αφησεις γκαζι,απλα ξεχασε το, ειδικα απο 1 σε 2. Εαν κανεις μ@λ@κι@ θα σου ερθει κανενα γραναζι στο κεφαλι ,η θα τα μαζευεις απο τον δρομο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 22-05-06, 18:48
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ηρακλη εβαλα μετα απο μια βδομαδα και μοτορ κοουτ .τα αποτελεσματα θα στα πω την αλλη βδομαδα γιατι ακομα δεν το κηνησα αρκετα το αυτ/το πολυ οποτε να εχω ασφαλη συμπερασματα
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
  #7  
Παλιά 23-05-06, 22:34
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα

ηρακλη καποιο εχουν πει οτι εχουν κατυαφερει την αλαγη χωρις αφημα του γκαζιου. ρε νικο σε ειχα για σοβαρο ανθρωπο. σε λιγο θα μας πεις οτι λες και αλαξες σασμαν λογω μοτορ κοτ. αστονα τον ηρακλη. αυτος κατεβαζει σφηνακια συνεχεια
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 24-05-06, 00:48
Το avatar του χρήστη Roy-D
Roy-D Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Μοντέλο: RoyalΕ11 f/l
Περιοχή: Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
Roy-D είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απ'οτι ξερω απο την μικρη μου πειρα καλο ειναι να ξεκινας σε μια κοντρα καπου στισ 3000-4000 στροφες αλλα με προσοχη για να μην κρεμασει η 1η...(την παθαινω συνεχεια) και εχω αουσει καλο εινια να μην πατας στην 1η ερμα μεσα το γκαζι αλλα σχετικα προοδευτικα για να βγει ομαλα η δυναμη στον δρομο.... τωρα απο αλαγες της κανω λιγο πριν βαρεσει κοφτη....αυτο ειναι το σωστο ή καπου εκει για 100-200 στροφες κρεμαει....τι λετε???
__________________
Corolla...ποιο απίστευτο πεθαίνεις...!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5477
Απάντηση με παράθεση
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
  #9  
Παλιά 24-05-06, 11:56
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D";p="45524
Απ'οτι ξερω απο την μικρη μου πειρα καλο ειναι να ξεκινας σε μια κοντρα καπου στισ 3000-4000 στροφες αλλα με προσοχη για να μην κρεμασει η 1η...(την παθαινω συνεχεια) και εχω αουσει καλο εινια να μην πατας στην 1η ερμα μεσα το γκαζι αλλα σχετικα προοδευτικα για να βγει ομαλα η δυναμη στον δρομο.... τωρα απο αλαγες της κανω λιγο πριν βαρεσει κοφτη....αυτο ειναι το σωστο ή καπου εκει για 100-200 στροφες κρεμαει....τι λετε???
Ξεκινάς 3-4000 στροφές αλλά το πόσο θα πατήσεις το γκάζι το καθορίζει η ποιότητα της ασφάλτου. Δηλαδή βλέπεις και κάνεις......αν έχει άσφαλτο γυαλόχαρτο τότε το πατάς τέρμα, αν πάλι είναι γυαλί τότε παίζεις με το γκάζι μέχρι να σταθεροποιηθείς και μετά τέρμα και αλλαγές στους κόφτες.
Γιαυτό και όσοι κάνουν συχνά κόντρες έχουν και πολύ πιο καλή εκκίνηση.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 24-05-06, 16:44
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το μοτορ κοτε στο δικο μου σασμαν δεν ειδα διαφορα την μεγαλη διαφορα την εκανε η βαλβολινη.MARMEL και ηρακλη οι αλλαγες γινοντε και χωρις να αφησεις το γκαζ ο φιλος με ενα vti στις κοντρες ετσι κανει και κανει συχνα .εγω το δοκιμασα 2-3 φορες απο περιεργια, γινετε και το αυτ/το πετιετε μπροστα σαν σφαιρα αλλα οι καταπονησεις σιγουρα ειναι μεγαλες .αν το κανει καποιος συχνα σιγουρα στο τελος θα το πληρωση. για πια στιγμη γινοντε οι αλλαγες εξαρτατε απο το αυτ/το δλδ απο την καμπυλη αποδοσεις στα 20ν ειναι δυσκολο να αλλαξεις την ταχυτιτα περιμενοντας να αιστανθης την καμπηλη παρει την κατιουσα γιατι μεχρι να το καταλαβης χτιπησε κοφτη και στα τς ετσι πρεπει να ειναι.πολλες φορες μου εχει χτιπιση κοφτη σε κοντρα για αυτο το λογο.σε εμας ειναι must το σουηφτ λαιτ .
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΡΩΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ dimitrisd ΦΟΡΟΥΜ 29 07-02-13 20:18
Αλλαγες στα διπλωματα οδηγησης. endurasKE-30 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 3 10-01-13 19:21
Ε-12 1600cc κοντρα στον ανταγωνισμό... ranger TOYOTA COROLLA E 12 61 02-12-08 19:53
μερικες αλλαγες ακομα elpis TOYOTA COROLLA E 12 19 10-01-07 10:05
Κοντρα Corolla G6 1.6 Me Ηονda Civic Vti dimitris ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 67 07-07-05 12:04



Page generated in 0,17265201 seconds (83,11% PHP - 16,89% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:27.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)