Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
|
|
Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα |
|
21-05-06, 12:55
|
|
|
|
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή:
πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
οταν ημουν στην καρδιτσα σε ενα φιλικο ανοιγμα με τον τσαφτσουφ ο χρηστος μου ειπε αλλαζεις λαθος τις ταχυτητες .
πως τις αλλαζα ολες κοφτη μια και δυο φορες ο λογος επηδη το 20ν δουλευη ψηλα ηθελα να ξεζουμησω ολες τις στροφες για να πεση η επομενη ταυτητα οσο το δυνατο πιο ψηλα αλλα τελικα χανεις περισοτερο χρονο ετσι φενετε
ο σωστος τροπος ειναι οσους κοφτες χρειαζετε για να πατηση η πρωτη κατω μπορει 1 ,2,η και 3 γιατι αν δεν μαζεψη τα χιλ. ολα οταν αλλαξεις η 2ρα θα κρεμαση (εκτος αν τα αλογα ειναι παρα πολλα και χανη προσφηση και με την 2ρα) τις υπολοιπες λιγο πριν το κοφτη αυτη ειναι η γνωμη μου που ειμαι ετοιμος να την σηζητησω ωστε να υπαρξη βελτιωση (αυτα για το ποτε αλλαζεις ταχυτητες)
αυτα περι κοφτη αλλα υπαρχη και κατι ακομα πως ο κλασικος τροπος τις καθημερινης οδηγησης ειναι αφηνω το γκαζ παταω σημπλεκτη και βαζω την επομενη στην κοντρα γεινετε ετσι?
μαλλον οχι οι ταχυτητες αλλαζωντε χωρις να αφηση καποιος το γκαζ μονο συμπλεκτη παταμε και αλλαζουμε ταχυτητα αυτα μου ειπε ενας συναδελφος που εχει το αιμα του στις κοντες .αυτο μου φανικε αδυνατο στην αρχη γιατι σε μενα δεν εμπενε η 2ρα με τον κλασικο τροπο,( εκανε ενα γκρρρρ οταν αλλαζα γρηγορα) φανταστιτε τι θα γινοταν καρφοτα .αλλαξα βαλβολινες πολυ καλης ποιοτητας σταματισε το γκρρρρ και το αποτελεσμα πιστευω οτι ειναι σαφος καλυτερο σε χρονο (η μονη ανησιχια μου ειναι με τις καρφοτες μην παθει καμια ζημια το αυτ/το)
το συνολικο κερδος με ολα τα παραπανω μπορει κατα την γνωμη μου στα 400μ μπορει να ειναι και 0,5 η και παραπανω .
τι γνωμη εχετε?
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα |
|
21-05-06, 13:28
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
Εγω τις αλλαζω λιγο πριν τον κοφτη και σε καμια περιπτωση καρφωτες..Ακομα και να κρεμασει λιγο η 2α απο σπιναρισμα η να χασω 0,5-1 δευτ. απο μη αλλαγη με το γκαζι στο πατωμα εκει θα αλλαζω..Δεν προκειται να κατσω να κανω ζημια στο αμαξι για μια κοντρα..Δεν ειναι αλλωστε αυτος ο σκοπος που το εφτιαξα..Επισης οποτε χτυπας κοφτες χανεις δεν κερδιζεις..
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα |
|
21-05-06, 14:36
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
εγω τις αλαζω στις 7500-7600. εκει εχω παρατηρησει οτι εκει αρχιζει η καμπυλη της κατω βολτας στα χαρτια του δυναμομετρου. οποτε ισως ειναι η καλυτερη περιοχη λιγο πριν την κατω βολτα της καμπυλης και φυσικα πριν τον κοφτη
__________________
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα |
|
22-05-06, 01:54
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
Εσυ εχεις και προγραμμα στους αλλους θα ειναι παρακατω...
Το πιο σωστο ειναι να κανεις μια δυναμομετρηση και να δεις που εχεις τα μεγιστα αλογα και την μεγιστη ροπη σου και θα πραξεις συμφωνα με τις στροφες που θα δου δειξει
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα |
|
22-05-06, 11:10
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579";p="45215
αλλαξα βαλβολινες πολυ καλης ποιοτητας σταματισε το γκρρρρ
|
Εγω σου ειπα να βαλεις και MOTOR KOTE στο σασμαν.Αλλαγες βουτηρο και καθολου γκρρρρ,εκτος και αν δεν πατησες καθολου συμπλεκτη.Για αλλαγη χωρις να αφησεις γκαζι,απλα ξεχασε το, ειδικα απο 1 σε 2. Εαν κανεις μ@λ@κι@ θα σου ερθει κανενα γραναζι στο κεφαλι ,η θα τα μαζευεις απο τον δρομο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
22-05-06, 18:48
|
|
|
|
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή:
πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ηρακλη εβαλα μετα απο μια βδομαδα και μοτορ κοουτ .τα αποτελεσματα θα στα πω την αλλη βδομαδα γιατι ακομα δεν το κηνησα αρκετα το αυτ/το πολυ οποτε να εχω ασφαλη συμπερασματα
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα |
|
23-05-06, 22:34
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
ηρακλη καποιο εχουν πει οτι εχουν κατυαφερει την αλαγη χωρις αφημα του γκαζιου. ρε νικο σε ειχα για σοβαρο ανθρωπο. σε λιγο θα μας πεις οτι λες και αλαξες σασμαν λογω μοτορ κοτ. αστονα τον ηρακλη. αυτος κατεβαζει σφηνακια συνεχεια
__________________
|
24-05-06, 00:48
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Απ'οτι ξερω απο την μικρη μου πειρα καλο ειναι να ξεκινας σε μια κοντρα καπου στισ 3000-4000 στροφες αλλα με προσοχη για να μην κρεμασει η 1η...(την παθαινω συνεχεια) και εχω αουσει καλο εινια να μην πατας στην 1η ερμα μεσα το γκαζι αλλα σχετικα προοδευτικα για να βγει ομαλα η δυναμη στον δρομο.... τωρα απο αλαγες της κανω λιγο πριν βαρεσει κοφτη....αυτο ειναι το σωστο ή καπου εκει για 100-200 στροφες κρεμαει....τι λετε???
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα |
|
24-05-06, 11:56
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Αλλαγες Ταχυτητων Σε Κοντρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D";p="45524
Απ'οτι ξερω απο την μικρη μου πειρα καλο ειναι να ξεκινας σε μια κοντρα καπου στισ 3000-4000 στροφες αλλα με προσοχη για να μην κρεμασει η 1η...(την παθαινω συνεχεια) και εχω αουσει καλο εινια να μην πατας στην 1η ερμα μεσα το γκαζι αλλα σχετικα προοδευτικα για να βγει ομαλα η δυναμη στον δρομο.... τωρα απο αλαγες της κανω λιγο πριν βαρεσει κοφτη....αυτο ειναι το σωστο ή καπου εκει για 100-200 στροφες κρεμαει....τι λετε???
|
Ξεκινάς 3-4000 στροφές αλλά το πόσο θα πατήσεις το γκάζι το καθορίζει η ποιότητα της ασφάλτου. Δηλαδή βλέπεις και κάνεις......αν έχει άσφαλτο γυαλόχαρτο τότε το πατάς τέρμα, αν πάλι είναι γυαλί τότε παίζεις με το γκάζι μέχρι να σταθεροποιηθείς και μετά τέρμα και αλλαγές στους κόφτες.
Γιαυτό και όσοι κάνουν συχνά κόντρες έχουν και πολύ πιο καλή εκκίνηση.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
|
|
|
24-05-06, 16:44
|
|
|
|
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή:
πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το μοτορ κοτε στο δικο μου σασμαν δεν ειδα διαφορα την μεγαλη διαφορα την εκανε η βαλβολινη.MARMEL και ηρακλη οι αλλαγες γινοντε και χωρις να αφησεις το γκαζ ο φιλος με ενα vti στις κοντρες ετσι κανει και κανει συχνα .εγω το δοκιμασα 2-3 φορες απο περιεργια, γινετε και το αυτ/το πετιετε μπροστα σαν σφαιρα αλλα οι καταπονησεις σιγουρα ειναι μεγαλες .αν το κανει καποιος συχνα σιγουρα στο τελος θα το πληρωση. για πια στιγμη γινοντε οι αλλαγες εξαρτατε απο το αυτ/το δλδ απο την καμπυλη αποδοσεις στα 20ν ειναι δυσκολο να αλλαξεις την ταχυτιτα περιμενοντας να αιστανθης την καμπηλη παρει την κατιουσα γιατι μεχρι να το καταλαβης χτιπησε κοφτη και στα τς ετσι πρεπει να ειναι.πολλες φορες μου εχει χτιπιση κοφτη σε κοντρα για αυτο το λογο.σε εμας ειναι must το σουηφτ λαιτ .
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,17265201 seconds (83,11% PHP - 16,89% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:27. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|